AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #1 Skrevet 8. mars 2021 Vi har lenge snakket om både trekant, swinging, overraskelser og cuckold. Nå som det er reiserestriksjoner er det ikke så enkelt å få til. Nå tenker jeg å lure kjæresten til å tro hun har sex med en annen, men jeg er usikker på hva jeg kan gjøre for at det skal bli mest mulig troverdig. Hun vet vi har snakket om at en mann skal komme inn på hotellrommet, eller komme hjem til oss, hun vet også at vi har snakket om at det kommer en mann inn når hun har bind foran øynene. For at jeg skal klare å lure henne, så må hun ha bind foran øynene, men hvordan kan jeg gjøre dette mest troverdig? Hvordan kan jeg få henne til å lure på om det er en annen mann som knuller henne? Anonymkode: 4b18e...b06
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #4 Skrevet 8. mars 2021 Hva i alle dager er poenget med dette? Anonymkode: 3f716...c5a 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #5 Skrevet 8. mars 2021 Du vil være singel? Anonymkode: 48871...da6 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #6 Skrevet 8. mars 2021 Anonymous 91 skrev (9 minutter siden): Hvorfor lure henne i det hele tatt? Fordi akkurat nå har jeg ingen mann tilgjengelig. Så da vil jeg få henne til å tro hun har sex med en annen. Fantasi. Spenning. Anonymkode: 4b18e...b06
Anonymous 91 Skrevet 8. mars 2021 #7 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi akkurat nå har jeg ingen mann tilgjengelig. Så da vil jeg få henne til å tro hun har sex med en annen. Fantasi. Spenning. Anonymkode: 4b18e...b06 Er du stokk dum? Du lurer ikke kjæresten med slikt. Jeg hadde blitt fly forbanna 6
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #8 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva i alle dager er poenget med dette? Anonymkode: 3f716...c5a Kan du ikke bare komme med tips i stedet for å lure på hvorfor? Se hva jeg skriver over. Det er fantasi og spenning. Vi begge liker tanken om å ha sex med andre, og kommer til å prøve det ut når samfunnet tillater det. Anonymkode: 4b18e...b06 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #9 Skrevet 8. mars 2021 Anonymous 91 skrev (Akkurat nå): Er du stokk dum? Du lurer ikke kjæresten med slikt. Jeg hadde blitt fly forbanna Hvorfor ikke? Hun kommer til å like det, men hun vet ikke når det eventuelt kommer til å skje. Hun liker overraskelser. Hun liker sex med andre. Vi har snakket om dette, ta det helt med ro. Hvis hun faktisk hadde blitt overrasket med en annen mann i senga, så hadde hun likt det. Det vet jeg, fordi vi har snakket om det. Fly forbannet fordi det faktisk ikke var sex med en annen? Anonymkode: 4b18e...b06 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #10 Skrevet 8. mars 2021 Vet ikke hvordan du skal få til det, da må jo verken "du" eller "den andre mannen" kunne snakke? For "du" er jo ikke i rommet, og "den andre mannen" er jo den som har sex med henne. Anonymkode: 69879...b10
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #11 Skrevet 8. mars 2021 Hva med å overraske henne med ta på henne bind for øynene. Lenk henne til senga. Tafs, slikk, sitt og smak på henne på en måte du ikke pleier. Og så tar du på deg et sleve som gjør at du føles anderledes. Anonymkode: 98036...e88
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #12 Skrevet 8. mars 2021 Jeg skjønner hva du mener 😊 Du kan for eksempel ta på en annen parfyme enn du vanligvis bruker. Gjør noe annerledes med skjegget ditt (?), og gjør seksuelle ting med henne som du vanligvis ikke ville gjort. Når det er sagt så gjør det jo ingenting om hun tror det er deg. Som du selv sier så gjelder det jo å sette fantasien i sving Hilsen dame 39 Anonymkode: 7c8a7...3b2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #13 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva med å overraske henne med ta på henne bind for øynene. Lenk henne til senga. Tafs, slikk, sutt og smak på henne på en måte du ikke pleier. Og så tar du på deg et sleve som gjør at du føles anderledes. Anonymkode: 98036...e88 Anonymkode: 98036...e88
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #14 Skrevet 8. mars 2021 Takk til dere som kommer med tips Tanken er å sette fantasien i sving. Vi har jo snakket lenge om dette, men muligheten har aldri bydd seg. Jeg tror jo egentlig ikke hun tror det er en annen, men med bind foran øynene, så kan hun jo ikke vær helt sikker. Dessuten vet jeg hun fantaserer om andre menn når hun har bind foran øynene eller det er helt mørkt. Godt tips med parfyme og skjegg! Skal også tenke ut andre måter å ta på henne. Må prøve å skille meg ut. Anonymkode: 4b18e...b06
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #15 Skrevet 8. mars 2021 Du får fortelle oss hvordan dette gikk og om du ble avslørt 😁 Kanskje bruke håndjern (gjerne med borrelås) på henne slik at hun ikke får kjent på kroppen din og dette med sleeve støtter jeg også om du ikke allerede er over gjennomsnittet stor. Spennende lek dette som jeg godt kunne vært med på selv. Anonymkode: a8623...fc7
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #16 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du får fortelle oss hvordan dette gikk og om du ble avslørt 😁 Kanskje bruke håndjern (gjerne med borrelås) på henne slik at hun ikke får kjent på kroppen din og dette med sleeve støtter jeg også om du ikke allerede er over gjennomsnittet stor. Spennende lek dette som jeg godt kunne vært med på selv. Anonymkode: a8623...fc7 Skal fortelle hvordan det gikk Mistenker at sleeve vil kjennes for unaturlig ut, slik at hun avslører meg med det samme. Vi har prøv sleeve (ikke av den beste kvalitet), og det kjente hun. Hun likte det, men det var merkbart forskjell fra penis. Kunne sammenliknes med dildo. Anonymkode: 4b18e...b06 1
Anonymous 91 Skrevet 8. mars 2021 #17 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hvorfor ikke? Hun kommer til å like det, men hun vet ikke når det eventuelt kommer til å skje. Hun liker overraskelser. Hun liker sex med andre. Vi har snakket om dette, ta det helt med ro. Hvis hun faktisk hadde blitt overrasket med en annen mann i senga, så hadde hun likt det. Det vet jeg, fordi vi har snakket om det. Fly forbannet fordi det faktisk ikke var sex med en annen? Anonymkode: 4b18e...b06 Synes du er slem som lurer hu. Vent nå heller til du finner en annen en da. Hadde blitt forbanna av å bli lurt..
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #18 Skrevet 8. mars 2021 Anonymous 91 skrev (10 minutter siden): Synes du er slem som lurer hu. Vent nå heller til du finner en annen en da. Hadde blitt forbanna av å bli lurt.. Hun blir ikke forbannet over å bli lurt. Det er tanken som er viktig her. At hun ser det er meg, og ikke en annen vil ikke skuffe henne, for det er fantasien som er viktig her. Hun vet at vi kommer til å gjennomføre swinging på et senere tidspunkt. Vi har snakket om dette, opp til flere ganger. Det kommer til å gå helt fint, skal du se Anonymkode: 4b18e...b06
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #19 Skrevet 8. mars 2021 Jeg kjenner et par som prøvde det ut. Hun ble vettskremt og skjønte ikke at det var mannen, så hun opplevde det som dypt traumatisk. De hadde fantasert om dette lenge. Bare vær forsiktig og avtal et kodeord dere i mellom. Anonymkode: ac95c...2fe
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #20 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kjenner et par som prøvde det ut. Hun ble vettskremt og skjønte ikke at det var mannen, så hun opplevde det som dypt traumatisk. De hadde fantasert om dette lenge. Bare vær forsiktig og avtal et kodeord dere i mellom. Anonymkode: ac95c...2fe Da er det jo bra vi tester det ut før det blir virkelig Anonymkode: 4b18e...b06 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå