AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #1 Skrevet 8. mars 2021 Hei! Jeg skal lage ny garderobe, og trenger tips til leverandør som er rimelig og bra. Noen ulike erfaringer her?? PAX ser fin ut, men synes ikke kvaliteten virker som den beste.. Kan være skyvedør eller vanlig dør, men må kunne sette sammen moduler slik at det blir skreddersydd til hvor mye klær jeg har. Anonymkode: ea146...a32
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #2 Skrevet 8. mars 2021 Anbefaler alltid Elfa! Her får du utnyttet hele veggen og innredningen er kjempefleksibel. Ikke så dyr i pris heller. Jeg kjøpte på Maxbo med opphengte skyvedører (ingen skruer eller lister i gulv) og er superfornøyd. Mener det kostet meg 28.000, for et skap på nesten 3 meter lengde og 2.70 høyde. Her får jeg plass til alt av klær, støvsuger, tørkestativ, plastbokser med dyner, etc. Anonymkode: 6ac6f...9b8 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #3 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Anbefaler alltid Elfa! Her får du utnyttet hele veggen og innredningen er kjempefleksibel. Ikke så dyr i pris heller. Jeg kjøpte på Maxbo med opphengte skyvedører (ingen skruer eller lister i gulv) og er superfornøyd. Mener det kostet meg 28.000, for et skap på nesten 3 meter lengde og 2.70 høyde. Her får jeg plass til alt av klær, støvsuger, tørkestativ, plastbokser med dyner, etc. Anonymkode: 6ac6f...9b8 Elfa er gull. Jeg har funnet det meste av min Elfainnredning billig på Finn. Kjøpte Pax skap på ikea. Totalt har jeg betalt 6000kr for alt. Anonymkode: 59ae7...968
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #4 Skrevet 10. mars 2021 Elfa er vel ofte på tilbud, som jeg har forstått det? Vi tenker å gå for Elfa i allefall, skal vente til det kommer tilbud igjen 😅 Noen som vet om det pleier å være på skyvedører og, eller kun innredning? For øvrig syns jeg PAX var helt fin i kvaliteten, kjøpte det i forrige leilighet. Men nå vil vi ha noe som er plassbygd for å utnytte hele garderobeveggen, og det kan ikke PAX. Anonymkode: 84469...198
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #5 Skrevet 11. mars 2021 Jeg har hatt Pax-skap de siste 10 årene og byttet litt på innredningen. Veldig fornøyd og ville absolutt kjøpt det samme igjen! Anonymkode: 75aa9...271
Hilde17 Skrevet 11. mars 2021 #6 Skrevet 11. mars 2021 Spørs hvor mye plass du har, liker denne veldig godt https://futonota.no/oppbevaring/klesskap/bokgarderobe-med-3-skyvedorer-w300.html men synes den er litt dyr, hvertfall for meg 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå