AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #1 Skrevet 8. mars 2021 Jeg blir uvel av å ha sex med kjæresten fordi jeg tror det bare pliktsex. Derfor lar jeg være å ha sex i det hele tatt, men er ofte kåt og trenger mer bekreftelse enn jeg kan få av kjæresten. Anonymkode: 02613...47c
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #2 Skrevet 8. mars 2021 Har du snakket med kjæresten din om hva du føler? Anonymkode: ea24c...74a 11
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #3 Skrevet 8. mars 2021 Finn deg ny kjæreste! Anonymkode: 704f2...751 7
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #5 Skrevet 8. mars 2021 Snakk med kjæresten, selvfølgelig. Anonymkode: 98200...0a2 4
Kenelz Skrevet 8. mars 2021 #6 Skrevet 8. mars 2021 Ikke prøv å kom med en «god nok» grunn til å vær et dårlig menneske. Enten snakker dere ut om det eller så gjør du det slutt. 16
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #7 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Finn deg ny kjæreste! Anonymkode: 704f2...751 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ny kjæreste... Anonymkode: f0163...5ea Nei, ærlig talt. Ikke rart folk ikke fikser samliv, når man heller skal dumpe enn å snakke. Anonymkode: 98200...0a2 10
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #8 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke rart folk ikke fikser samliv, når man heller skal dumpe enn å snakke. Anonymkode: 98200...0a2 Ikke så mye å prate om når den ene ikke vil ha sex lenger. Min erfaring er at de da dumper meg. Anonymkode: f0163...5ea 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #9 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke så mye å prate om når den ene ikke vil ha sex lenger. Min erfaring er at de da dumper meg. Anonymkode: f0163...5ea Enig ! Anonymkode: 704f2...751 2
marleneK92 Skrevet 8. mars 2021 #10 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke så mye å prate om når den ene ikke vil ha sex lenger. Min erfaring er at de da dumper meg. Anonymkode: f0163...5ea Uansett om det blir dumping til slutt så snakker man alltid først. 11
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #11 Skrevet 8. mars 2021 Snakk med henne om hva du føler, og jobb sammen for å få det bedre. Funker det ikke, slår du opp. Ikke synk så lavt ned at du er utro. Jeg er kvinne og har selv gjort det slutt pga lite sex (etter uendelig mye prat og lovnader om at det skulle bli bedre). Jeg er sjeleglad jeg gjorde det slutt istedenfor å være utro. Anonymkode: 55ba1...ee3 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #12 Skrevet 8. mars 2021 marleneK92 skrev (Akkurat nå): Uansett om det blir dumping til slutt så snakker man alltid først. Hvorfor forlenge pinen? Kroppen til den andre har talt. Anonymkode: f0163...5ea
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #13 Skrevet 8. mars 2021 Ikke legg ansvaret over på andre/oss. Det er kun *du* som kan velge å være/ikke være utro. Si til kjæresten din at du savner å føle deg begjært, og at du trenger bekreftelse på at hun synnes du er attraktiv. Så kan du si at du ikke kommer til å ta initiativ til sex på noen uker, så hun kan være den som gjør det. Anonymkode: 9a761...f94 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #14 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke legg ansvaret over på andre/oss. Det er kun *du* som kan velge å være/ikke være utro. Si til kjæresten din at du savner å føle deg begjært, og at du trenger bekreftelse på at hun synnes du er attraktiv. Så kan du si at du ikke kommer til å ta initiativ til sex på noen uker, så hun kan være den som gjør det. Anonymkode: 9a761...f94 Hun kan jo ikke tvinge seg til å ha lyst på sex, han burde finne seg ei som har det. Hun kan finne en som ikke har det, hvorfor fortsette når de er så forskjellige. Hadde ikke orket en mann som ikke ville ha meg. Anonymkode: 704f2...751 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #15 Skrevet 8. mars 2021 Du «tror» det «bare» er pliktsex? 🤔 Og da tenker du at det er innafor å være utro ? 🤔 Jeg vet ikke hvor gammel du er, men til din informasjon så kommer du til å ha en del pliktsex dersom du har forhåpninger om å noen gang ha et langvarig forhold. Etter fødsel, f. eks, og midt oppi den verste småbarnsfasen så kan jeg love deg at det forekommer mye pliktsex, og det er ikke nødvendigvis noe feil med det. Det betyr bare at selv om kjæresten din ikke har overskudd eller helse til å bli kåt for tiden så prioriterer hun fortsatt å gjøre deg godt og å bevare intimiteten mellom dere. Anonymkode: b5864...aad 6
marleneK92 Skrevet 8. mars 2021 #16 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor forlenge pinen? Kroppen til den andre har talt. Anonymkode: f0163...5ea 1. Respekt 2. Det er ikke sikkert det er kroppen det er noe gærent med. I et forhold så er man et par. Man legger ikke skjul på det man tenker, og føler. Skal man ha en sjans må man kunne være åpne & ærlige med hverandre. At noe er gærent er ikke en god nok grunn til å dumpe uten å ha prøvd å finne en løsning først. Når man har prøvd å det fører ingen steder uansett når man da ser det så kan man da fint gå videre. Det er viktig å være en partner i et partnerskap. Så da stiller jeg gjerne et spm tilbake til deg. Hvorfor være i et partnerskap om man ikke kan respektere hverandre? Man skal bygge hverandre opp å ikke ned, og da trenger man kommunikasjon. Partneren er ikke en tankeleser. Kommunikasjon er viktig i alle ledd av et forhold. 2
Hippogriff Skrevet 8. mars 2021 #18 Skrevet 8. mars 2021 Først og fremst må du vel prøve å finne ut om det faktisk er pliktsex. Dersom den antakelsen er eneste grunn til at du ikke vil ha sex med henne (og at du derfor kan være utro), bør den i det minste være riktig 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #19 Skrevet 8. mars 2021 Ikke utroskap før du har slått opp. Snakk først. Prøv å løs dette før du gir opp. Gir du opp, så slår du opp. Det er ikke hennes jobb. Det kan godt hende at hun ønsker å være i et sexløst forhold. Anonymkode: 261e6...8c1 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #20 Skrevet 8. mars 2021 Jeg har investert så mye i henne og forholdet at jeg ikke kan slå opp. Det går ikke. Jeg har snakket med henne og hun sier det ikke er pliktsex, men jeg vet ikke Anonymkode: 02613...47c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå