Gå til innhold

Noen som har tips til å øve på bilteorien?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sitat

Jeg synest det er vanskelig og øve, og vanskelig og forstå, det går vare rett ut igjen 😂

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tok den for ikke lenge siden, tok bare prøven på teoritentamen om og om igjen.

viktig å lese hva som står når du svarer feil og rett på spørsmålene. Bestilte tid til prøven når jeg hadde kommet meg til 9-12 feil, tok testen jevnt frem til teorien, 3 dager før teoriene tok jeg test i flere timer å endte på 0 feil på de fleste testene.

på selve teorien hadde jeg 3 feil.

søet i begynnelsen , men leste alltid hvorfor jeg hadde svart rett/feil og lærte meg å ikke gjøre det komplisert. Av og til er svarene bare lette.

Anonymkode: 2c39d...3d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Les boka fremfor teoritentamen, sistenevnte er likevel et godt supplement. Jeg tok teorien for et par år siden og husker en del spørsmål og skilt og vikepliktssituasjoner.

Ellers husker jeg at en del av svarene ga seg selv ved å lese gjennom formuleringene veldig nøye, både spørsmål og svaralternativene. Bruk god tid. Dersom du blir ferdig før tiden på selve prøve, så gå gjennom alle svarene dine og kontroller. 

Anonymkode: 6585b...407

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp tilgang til teoritentamen! Jeg kjøpte boken men åpnet den aldri, brukte bare appen!

Anonymkode: e90a7...090

Skrevet (endret)

Teoritentamen.no brukte jeg. Tok prøva for 6 mnd siden. Hadde mellom 2-5 feil på de siste prøvene jeg tok på nettet, fikk 2 feil på selve prøv 😊 

Leste forresten boka først, som sikkert var lurt med tanke på selve kjøringa, men fikk nok mest igjen for teoritentamen.no når det gjelder teoriprøva.

Endret av MiaHI
AnonymBruker
Skrevet

Vær nysgjerrig når du er ute i trafikken, hvordan ville jeg kjørt her, hva betyr dette skiltet, hva er fartsgrensen her (spesielt uskilta veier om det er tettbygd eller ute på landet), hvilke regler gjelder for meg som fører av en bil. 

Les boka og ta prøven på teoritentamen.no

Anonymkode: 2683c...91f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en uke full tilgang på teoritentamen.no (app), tok hele kurset og mange tester.

Synes selve teoriprøven var mye enklere enn teoritentamen sine prøver. Besto med glans på under 10 minutter og hadde 0 feil.

Anonymkode: 1a45b...721

AnonymBruker
Skrevet

Leste hele stoffet på appen en gang, og så tok jeg sikkert 100 tester. Brukte vel en uke på det. Fikk to feil på selve teorien, men hadde fått 0 hvis jeg hadde brukt litt mer betenkningstid. Visste at jeg besto, så jeg bare leverte 👍🏻

Anonymkode: 7b3c1...68e

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmål et den beste veien å gå. Trening gjennom uendelig mange ulike spørsmål. 

Anonymkode: c6a6c...c50

AnonymBruker
Skrevet

Visste ikke ar folk enda leste til prøven 😂 altså boka

Anonymkode: 2c39d...3d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...