AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #1 Skrevet 8. mars 2021 Vel, dette høres kanskje rart ut; men jeg tror ikke helt på at det bare er ens eget "høyere selv" eller intuisjon man får innsikt og veiledning fra gjennom tarotlegg. Det kan jo hende jeg tar feil, men jeg har jo helt klart fått vite ting jeg aldri kunne gjettet meg til selv kun gjennom magefølelsen. Og jeg er intuitiv av meg! Det virker også som om det er noe/noen som ønsker mitt beste, ikke noe "ondt". Noen som har gjort seg noen tanker? Jeg får en følelse av at dette er litt som "spiritisme", bare ikke negative energier. Anonymkode: 1a52b...7d1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #2 Skrevet 8. mars 2021 Det er ditt høyere selv, den andres høyere selv og selve livskilden. Anonymkode: 01294...c4b 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #3 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er ditt høyere selv, den andres høyere selv og selve livskilden. Anonymkode: 01294...c4b Som jeg kaller universet, siden vi alle er en del av det Anonymkode: 50c7d...b95
Gjest Lawyam Skrevet 8. mars 2021 #4 Skrevet 8. mars 2021 Du må jo beskytte deg. Dette er ikke en selskapslek hvor negative energier ikke kommer inn. De vil stå i kø. Det er årsaken til at seriøse spåere beskytter seg.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #5 Skrevet 8. mars 2021 19 minutter siden, AnonymBruker said: Som jeg kaller universet, siden vi alle er en del av det Anonymkode: 50c7d...b95 Jupp, det er vi Anonymkode: 01294...c4b
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #6 Skrevet 8. mars 2021 18 minutter siden, Lawyam said: Du må jo beskytte deg. Dette er ikke en selskapslek hvor negative energier ikke kommer inn. De vil stå i kø. Det er årsaken til at seriøse spåere beskytter seg. Har du valgt å stå i lyset og på lysets side er det ikke behov for å gjøre ritualer som de gjorde før i tiden. Ditt lys vil beskytte deg. Anonymkode: 01294...c4b 3
Gjest Lawyam Skrevet 8. mars 2021 #7 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du valgt å stå i lyset og på lysets side er det ikke behov for å gjøre ritualer som de gjorde før i tiden. Ditt lys vil beskytte deg. Anonymkode: 01294...c4b Tull. Det er mørke rundt alt lys. Mørket vil inn og kommer inn uten beskyttelse.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #8 Skrevet 8. mars 2021 Lawyam skrev (1 minutt siden): Tull. Det er mørke rundt alt lys. Mørket vil inn og kommer inn uten beskyttelse. Lys lyser opp mørket, mørket kan ikke svelge lys. Åpne døra di en mørk natt med lyset på inne og se hva som skjer. Skal ikke tvinge deg til å gi slipp på frykt altså, frykt ivei om det gir deg noe, men dette er veldig enkelt. Anonymkode: 50c7d...b95 2
Gjest Lawyam Skrevet 8. mars 2021 #9 Skrevet 8. mars 2021 Det er ikke frykt. Det er visdom. Du kan ha så mye lys på inne som du bare ønsker. Du er likevel ikke beskyttet for farene som lurer i mørket utenfor. Låser du ikke ytterdøren nattestid? Lar du dørene stå åpne for alt å komme inn?
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #10 Skrevet 8. mars 2021 Lawyam skrev (2 timer siden): Du må jo beskytte deg. Dette er ikke en selskapslek hvor negative energier ikke kommer inn. De vil stå i kø. Det er årsaken til at seriøse spåere beskytter seg. Hm. Jeg vil si jeg gjør det, faktisk. Men om det skulle komme inn negative energier, som du sier, hvordan merke dette? Anonymkode: 1a52b...7d1
Gjest Lawyam Skrevet 8. mars 2021 #11 Skrevet 8. mars 2021 Hodepine, tretthet, søvnløshet, forvirring er første tegn.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #12 Skrevet 10. mars 2021 Lawyam skrev (På 8.3.2021 den 19.14): Hodepine, tretthet, søvnløshet, forvirring er første tegn. Takk for svar. Har ikke merket noe til det. Anonymkode: 1a52b...7d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå