Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vel, dette høres kanskje rart ut; men jeg tror ikke helt på at det bare er ens eget "høyere selv" eller intuisjon man får innsikt og veiledning fra gjennom tarotlegg. Det kan jo hende jeg tar feil, men jeg har jo helt klart fått vite ting jeg aldri kunne gjettet meg til selv kun gjennom magefølelsen. Og jeg er intuitiv av meg! Det virker også som om det er noe/noen som ønsker mitt beste, ikke noe "ondt".

Noen som har gjort seg noen tanker? Jeg får en følelse av at dette er litt som "spiritisme", bare ikke negative energier.

Anonymkode: 1a52b...7d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ditt høyere selv, den andres høyere selv og selve livskilden.

Anonymkode: 01294...c4b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ditt høyere selv, den andres høyere selv og selve livskilden.

Som jeg kaller universet, siden vi alle er en del av det ;)

Anonymkode: 50c7d...b95

Gjest Lawyam
Skrevet

Du må jo beskytte deg. Dette er ikke en selskapslek hvor negative energier ikke kommer inn. De vil stå i kø. Det er årsaken til at seriøse spåere beskytter seg.

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Som jeg kaller universet, siden vi alle er en del av det ;)

Jupp, det er vi :)

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Lawyam said:

Du må jo beskytte deg. Dette er ikke en selskapslek hvor negative energier ikke kommer inn. De vil stå i kø. Det er årsaken til at seriøse spåere beskytter seg.

Har du valgt å stå i lyset og på lysets side er det ikke behov for å gjøre ritualer som de gjorde før i tiden. Ditt lys vil beskytte deg.

• Liker 3
Gjest Lawyam
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du valgt å stå i lyset og på lysets side er det ikke behov for å gjøre ritualer som de gjorde før i tiden. Ditt lys vil beskytte deg.

Tull. Det er mørke rundt alt lys. Mørket vil inn og kommer inn uten beskyttelse. 

AnonymBruker
Skrevet
Lawyam skrev (1 minutt siden):

Tull. Det er mørke rundt alt lys. Mørket vil inn og kommer inn uten beskyttelse. 

Lys lyser opp mørket, mørket kan ikke svelge lys. Åpne døra di en mørk natt med lyset på inne og se hva som skjer. Skal ikke tvinge deg til å gi slipp på frykt altså, frykt ivei om det gir deg noe, men dette er veldig enkelt.

• Liker 2
Gjest Lawyam
Skrevet

Det er ikke frykt. Det er visdom. Du kan ha så mye lys på inne som du bare ønsker. Du er likevel ikke beskyttet for farene som lurer i mørket utenfor. Låser du ikke ytterdøren nattestid? Lar du dørene stå åpne for alt å komme inn? 

AnonymBruker
Skrevet
Lawyam skrev (2 timer siden):

Hm. Jeg vil si jeg gjør det, faktisk. Men om det skulle komme inn negative energier, som du sier, hvordan merke dette?

Gjest Lawyam
Skrevet

Hodepine, tretthet, søvnløshet, forvirring er første tegn.

AnonymBruker
Skrevet
Lawyam skrev (På 8.3.2021 den 19.14):

Hodepine, tretthet, søvnløshet, forvirring er første tegn.

Takk for svar. Har ikke merket noe til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...