AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #1 Skrevet 8. mars 2021 Jeg skulle få det til i fjor og året før, men da hadde jeg en skade. Årene før der studerte jeg fordi jeg tenkte det var lurt med trygghet i bunn. Vet ikke om jeg orker å vente. Noen gode råd? Jeg har ventet i seks år på å følge drømmen. Anonymkode: ce7dc...d57
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #2 Skrevet 8. mars 2021 For å lære å svømme? Det kan man gjøre utendørs heldigvis 🙂 Anonymkode: 69597...00e 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #3 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skulle få det til i fjor og året før, men da hadde jeg en skade. Årene før der studerte jeg fordi jeg tenkte det var lurt med trygghet i bunn. Vet ikke om jeg orker å vente. Noen gode råd? Jeg har ventet i seks år på å følge drømmen. Anonymkode: ce7dc...d57 Flytt til et sted det svømmebassengene har åpne? Det er fordelene med å bo litt mer grisgrendte i denne tiden. Vi har levd nesten som normalt siden vi ikke har smitte her. Hilsen nordlending. Anonymkode: c5e03...2f9 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #4 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For å lære å svømme? Det kan man gjøre utendørs heldigvis 🙂 Anonymkode: 69597...00e Jeg regner med ts tenker å satse på svømming på elitenivå. Anonymkode: c5e03...2f9
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #5 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 8.3.2021 den 13.02): Jeg regner med ts tenker å satse på svømming på elitenivå. Anonymkode: c5e03...2f9 Da ville jeg flyttet til et sted hvor svømmebassengene var åpne. En karriere som elitesvømmer er tross alt veldig lenket til alder, så hvis det har gått seks år og personen har studert så er det vel strengt tatt for sent? Ellers er all idrett åpent for eliteutøvere som det er, selv i Oslo. Anonymkode: 0622f...1b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå