Gjest Gjest nå Skrevet 23. august 2005 #1 Skrevet 23. august 2005 Hei! Er ikke sikker på om dette er rett forum, men jeg og en venninne skal arrangere 30-års lag neste år og lurer på om noen kan hjelp oss med tips ang. utleielokaler? Her er litt info om hva vi ønsker: Lokaler i Oslo/omegn Plass til over 70 gjester Stengetid etter kl. 03:00 Musikkanlegg på stedet Skal ha med egne drikkevarer (altså ikke kjøpe dette på stedet) Rengjøring? Uteleiepris? Setter stor pris på alle tips dere kan ha rundt dette. Tusen takk!!!!! Hilsen meg
diddi Skrevet 30. august 2005 #2 Skrevet 30. august 2005 (endret) Hva med Roklubben på Kalvøya? Stilig til fest. Endret 30. august 2005 av diddi
Søta Skrevet 31. august 2005 #3 Skrevet 31. august 2005 Hør rundt på forskjellige foreninger og klubber er mitt tips. I kristiansand har de fleste idrettsklubber slike lokaler, samt f.eks. seilforeningen osv. Der kan en som regel holde på så lenge en vil og ta med seg det en vil. Og i tillegg er det ikke avskrekkende dyrt
tommeline Skrevet 31. august 2005 #4 Skrevet 31. august 2005 Var i bryllup i Fossum idrettshus/klubbhus. Vi var vel ca 80 stykker. Vet ikke pris og om det var musikkanlegg der. Men de hadde med drikke selv, og ingen stengetid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå