Gå til innhold

Meghan og Harry blir intervjuet av Oprah.

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Meghan er jo narsisist. Hun har dumpet hele sin egen familie, og nå får hun Harry til å gjøre det samme mot sin familie. Typisk væremåte å isolere og psykisk mishandle sin partner. Harry kommer til være isolert og alene, og helt avhengig av en selvopptatt gæren kone... Stakkars naive idiot.

Anonymkode: 6e486...509

Kanskje ikke så rart at hun kuttet ut sin egen familie? Mette Marit kuttet jo også ut sin egen far da han ble en belastning. Tror det er fryktelig slitsomt når familie selger seg til pressen. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Meghan er jo narsisist. Hun har dumpet hele sin egen familie, og nå får hun Harry til å gjøre det samme mot sin familie. Typisk væremåte å isolere og psykisk mishandle sin partner. Harry kommer til være isolert og alene, og helt avhengig av en selvopptatt gæren kone... Stakkars naive idiot.

Jeg tenker akkurat det samme. Min ekskjæreste prøvde på akkurat det samme som Meghan gjør. Forstod etterhvert at det var for å totalt isolere meg og ha meg for seg selv. Håper Harry får opp øyne! 

• Liker 5
Skrevet
Fjugur skrev (3 minutter siden):

1. En dårligere læremester enn prins Harry skal man lete lenge etter, tydeligvis. Hertuginnen gjentar flere ganger at hun ikke var godt nok forberedt på rollen, på livet og på hverdagssituasjonen som følger med et kongelig giftermål. Mannen, som har tilbrakt hele sitt liv innenfor Institusjonens rammer, har sviktet sin kone totalt i opplæringen.

2.Archie ville ikke ved fødsel automatisk ha mottatt tittel, da dette bare gjelder monarkens barn og barnebarn. Dette kom ikke som noen overraskelse på de av oss som har fulgt med på de kongelige kretser de siste ti åra at prins Charles, som har snakket varmt og åpent om et slankere kongehus, ikke hadde noen planer om å tildele sin andre sønns barn titler.

Bra artikkel som ble skrevet og traff alle de viktige punktene som amerikanere glatt overser. Det som blir sagt i den artikkelen stemmer 100%. Det er blitt dokumentert at prins Charles allerede har slanket kongehuset og det fikk man en smakebit på i 2012. Da sier jo det seg selv at oldebarn som er for langt bak i arverekken ikke får samme rettighetene ift tittel å beskyttelse på skattebetalernes regning slik som arving og barnebarn får.

Link ift bildet og litt nærmere informasjon.

https://www.klikk.no/underholdning/ryddet-balkongen-for-neste-generasjon-4226853

4226859.jpg

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
MaleficentAurora skrev (1 time siden):

1. En dårligere læremester enn prins Harry skal man lete lenge etter, tydeligvis. Hertuginnen gjentar flere ganger at hun ikke var godt nok forberedt på rollen, på livet og på hverdagssituasjonen som følger med et kongelig giftermål. Mannen, som har tilbrakt hele sitt liv innenfor Institusjonens rammer, har sviktet sin kone totalt i opplæringen.

2.Archie ville ikke ved fødsel automatisk ha mottatt tittel, da dette bare gjelder monarkens barn og barnebarn. Dette kom ikke som noen overraskelse på de av oss som har fulgt med på de kongelige kretser de siste ti åra at prins Charles, som har snakket varmt og åpent om et slankere kongehus, ikke hadde noen planer om å tildele sin andre sønns barn titler.

Bra artikkel som ble skrevet og traff alle de viktige punktene som amerikanere glatt overser. Det som blir sagt i den artikkelen stemmer 100%. Det er blitt dokumentert at prins Charles allerede har slanket kongehuset og det fikk man en smakebit på i 2012. Da sier jo det seg selv at oldebarn som er for langt bak i arverekken ikke får samme rettighetene ift tittel å beskyttelse på skattebetalernes regning slik som arving og barnebarn får.

Link ift bildet og litt nærmere informasjon.

https://www.klikk.no/underholdning/ryddet-balkongen-for-neste-generasjon-4226853

4226859.jpg

angående pkt 2 - det gjøres forskjell på barna til Kate og Meghan - nesten enhver mor (spesielt her inne på KG) ville vært såret overfor familien og spesielt svigers for en slik oppførsel.. uavhengig av roller.. 

Anonymkode: 34950...5c4

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

angående pkt 2 - det gjøres forskjell på barna til Kate og Meghan - nesten enhver mor (spesielt her inne på KG) ville vært såret overfor familien og spesielt svigers for en slik oppførsel.. uavhengig av roller.. 

Anonymkode: 34950...5c4

Faktisk ikke. Harry står ikke nærmest arven til tronen. Charles kan velge å gi A en tittel den dagen han blir konge, men slik som det ser ut til så vil det nok ikke skje. For Charles vil stramme inn og ikke utvide. Denne beslutningen har allrede skjedde i Sverige. Jeg ser ingen forskjellsbehandling ift tittel mellom Kate å Meghans barn ift arverekken til tronen.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 16
Skrevet
MaleficentAurora skrev (9 minutter siden):

Faktisk ikke. Harry står ikke nærmest arven til tronen. Charles kan velge å gi A en tittel den dagen han blir konge, men slik som det ser ut til så vil det nok ikke skje. For Charles vil stramme inn og ikke utvide. Denne beslutningen har allrede skjedde i Sverige. Jeg ser ingen forskjellsbehandling ift tittel mellom Kate å Meghans barn ift arverekken til tronen.

Hun sa jo at hun ikke var så opptatt av om barnet fikk tittel eller ikke, men at hun mente barnet måtte få beskyttelse. Noe de ikke ville gi, fordi barnet ikke hadde en tittel. Det var jo det som var grunnlaget for at hun da ønsket at sønnen skulle få en tittel. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
lalaB skrev (7 minutter siden):

Hun sa jo at hun ikke var så opptatt av om barnet fikk tittel eller ikke, men at hun mente barnet måtte få beskyttelse. Noe de ikke ville gi, fordi barnet ikke hadde en tittel. Det var jo det som var grunnlaget for at hun da ønsket at sønnen skulle få en tittel. 

Hun er opptatt av det ellers så ville hun ikke ha det som et tema. Tema om A ikke fikk tittel å kongelig beskyttelse gikk omhverandre i munnen hennes. Hun gjentar seg flere ganger. Hun ble spurt om det var viktig og svarte verken nei eller ja på spørsmålet.

Bare til informasjon så har ikke døtrene til prins Andrew kongelig beskyttelse lengre. Det fratok prins Charles fra de. Noe prins Andrew ble forbanna over og har måtte punge ut selv for å holde døtrene trygge.

Endret av MaleficentAurora
Tilføyelse
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, NewStart87 said:

Jeg tenker akkurat det samme. Min ekskjæreste prøvde på akkurat det samme som Meghan gjør. Forstod etterhvert at det var for å totalt isolere meg og ha meg for seg selv. Håper Harry får opp øyne! 

Samme her. Hadde klikket om jeg hadde hatt en kjæreste som brukte kroppsspråket sitt såpass mye for å styre meg. slik Meghan gjør mot Harry.

Anonymkode: 8b682...a6d

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

At hun har dumpet den jævlige familien sin er virkelig ikke noe hun bør kritiseres for. De har opptrådt så ondsinnet og grenseløst og grusomt at jeg ikke har ord engang, med å utlevere henne i internasjonale medier gjentatte ganger.

Forøvrig har hun vel kontakt med sin mor, så det er vel kun den trashy farsiden hun har kuttet kontakten med? 

Når det er sagt viser hun jo at eplet ikke faller langt fra stammen og at hun er av samme ulla som sin far, når hun går ut i media og kaster hele svigerfamilien under bussen.

Drizzt skrev (12 timer siden):

Nei, jeg har mine (mis)tanker, men kommer til å holde dem for meg selv. Det er iallefall klart at det ikke var besteforeldrene til Harry, så det begrenser vesentlig utvalget mistenkte.

Det var så utrolig rørende å få vite at de Zoom-er med Dronningen og at Archie er med og hilser på oldemor :))

Nå håper jeg at hun og pappaen hennes finner veien til hverandre igjen slik at Archie vokser iallefall med 2 av sine besteforeldre :) 

Du tuller nå? Hun må jo beskytte ungen mot den grusomme faren sin, han kommer jo til å selge private bilder og opplysninger om ungen til pressen ved første anledning.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, velociraptor said:

så det er vel kun den trashy farsiden hun har kuttet kontakten med? 

Kanskje det britiske kongehuset opplever henne som noe lignende?

Blir teit av Meghan å gå helt sånn "dere skal VÆR SÅ GOD like meg! men jeg får lov til å like hvem jeg vil".

Anonymkode: 8b682...a6d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Aliquis skrev (16 timer siden):

Konteksten er denne tråden, og at Meghan Markle uttalte seg om den negative pressedekningen hun har mottatt i intervjuet denne tråden handler om. Artikkelen jeg linket til demonstrerer det ganske tydelig. Om du vil komme med motstridende eksempler så kan du poste det. 

Nei, du antyder med den type artikler at Meghan ble behandlet verre enn Kate. Kate fikk også gjennomgå av pressen. Dessverre veldig vanlig for de som blir giftet inn i kongefamilier, uavhengig av kjønn og etnisitet. 

Anonymkode: 81414...232

• Liker 10
Skrevet
MaleficentAurora skrev (1 minutt siden):

Hun er opptatt av det ellers så ville hun ikke ha det som et tema. Tema om A ikke fikk tittel å kongelig beskyttelse gikk omhverandre i munnen hennes. Hun gjentar seg flere ganger. Hun ble spurt om det var viktig og svarte verken nei eller ja på spørsmålet.

Jeg fikk inntrykk av at det som var viktig var at sønnen ble beskyttet - noe som absolutt burde være på sin plass i forhold til livet de måtte leve som kongelige. Om det som skulle til for å få beskyttelse, var en tittel, så er det klart at det var viktig. 

• Liker 1
Skrevet
lalaB skrev (1 minutt siden):

Jeg fikk inntrykk av at det som var viktig var at sønnen ble beskyttet - noe som absolutt burde være på sin plass i forhold til livet de måtte leve som kongelige. Om det som skulle til for å få beskyttelse, var en tittel, så er det klart at det var viktig. 

Denne evige runddansen orker jeg ikke mer av. De har råd til bo i et hus til 14milloner og da har de jaggu meg råd til å betale for sikkerheten selv. De valgte å gå ut av sine kongelige plikter og gjøremål.

• Liker 21
Skrevet
MaleficentAurora skrev (1 minutt siden):

Denne evige runddansen orker jeg ikke mer av. De har råd til bo i et hus til 14milloner og da har de jaggu meg råd til å betale for sikkerheten selv. De valgte å gå ut av sine kongelige plikter og gjøremål.

Nå gjør de jo det ja, for nå har de trukket seg bort. Og da er jeg helt enig i at de kan betale det selv. Men når de var en del av «institusjonen» så er det da klart at den også burde sørge for at alle der får beskyttelse. 

AnonymBruker
Skrevet
lalaB skrev (12 minutter siden):

Det er åpenbart at tittel er viktig for henne. Det at sønnen hennes ikke fikk tittel som prins, har jo blitt satt i sammenheng med rase. Men det er jo merkelig at Harry i det hele tatt fikk gifte seg med Meghan om de var så opptatt rase. 

Dessuten er det helt normalt at sønnen til Meghan og Harry ikke skal ha tittel. Det kunne vært mer normalt om prins Charles var konge. Her hjemme har jo hverken prinsesse Astrid, prinsesse Ragnhild eller prinsesse Martha sine barn tittel som prins/prinsesse heller.

Prins Harry er heller ikke fattig, så hvorfor kan han ikke betale for beskyttelse for sin familie selv, istedenfor at skattebetalerne gjør det? Og hvor lang tilbake i rekken skal kongefamilien/skattebetalerne betale for beskyttelse til familie- og slekt?

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er åpenbart at tittel er viktig for henne. Det at sønnen hennes ikke fikk tittel som prins, har jo blitt satt i sammenheng med rase. Men det er jo merkelig at Harry i det hele tatt fikk gifte seg med Meghan om de var så opptatt rase. 

Dessuten er det helt normalt at sønnen til Meghan og Harry ikke skal ha tittel. Det kunne vært mer normalt om prins Charles var konge. Her hjemme har jo hverken prinsesse Astrid, prinsesse Ragnhild eller prinsesse Martha sine barn tittel som prins/prinsesse heller.

Prins Harry er heller ikke fattig, så hvorfor kan han ikke betale for beskyttelse for sin familie selv, istedenfor at skattebetalerne gjør det? Og hvor lang tilbake i rekken skal kongefamilien/skattebetalerne betale for beskyttelse til familie- og slekt?

Har blitt satt i sammenheng av hvem? Hun har jo ikke fått fortelle sin historie før nå? Ingenting av det man leser i tabloidene kan brukes som «hennes mening», de har jo skrevet akkurat hva de selv har villet, uavhengig av sannheten. Dette intervjuet er det nærmeste sannheten vi kommer, så da kan man velge å tro på henne, eller la vær. Jeg velger å tro på henne, når hun sier at det var beskyttelsen som var viktig, og om tittelen var det som måtte til så ja, da var det viktig med tittel. 

Når de lever innunder «institusjonen», med alt det fører med seg, så er det klart de burde få beskyttelse alle sammen. Uavhengig av tittel. 

Når det gjelder Martha så har jo hun også trukket seg ut av «institusjonen», og har jo da selvfølgelig ikke krav på det. Nå veit jeg ikke noe særlig om familiene til Astrid og Ragnhild, men de lever vel ikke akkurat et kongelig liv med alt det innebærer av oppdrag, risiko og presseomtaler, og da er jo behovet for beskyttelse på et helt annet nivå. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Beklager så mye, men de har et stort behov for oppmerksomhet og negativitet er like bra som positivitet. Oppmerksomhet blir det og hun er dessuten en skuespiller som veldig godt vet hvordan man skal spille på folks følelser. Hun visste at de ville få mange meninger om sitt forhold og privatliv før hun giftet seg, men de fortsatte fremover og gjennomførte alt sammen, fordi de vil ha alt. I tillegg skal folk hylle dem og syns synd på dem om hverandre. Jeg er veldig lei av sytepaver av alle slag. Ta grep, fiks sikkerheten selv og slutt å sutre om titler, hudfarge, slemme folk i familien og alt annet de ikke får som de vil. De får ingen støtte fra meg.

Anonymkode: 0554e...396

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er meget spesielt av Harry å si at alt han ønsker er å ha råd til å betale for sikkerhet for familien. Om dette er så viktig hadde de ikke kjøpt et hus til 14 millioner USD med basseng, tennisbane, lekeplass, 15+ bad osv, men heller brukt storparten av den summen på sikkerhet... 

Anonymkode: 74082...5b0

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Jobben med å begrense hvem som får prins/prinsesse som tittel startet for flere år siden, så det er rart at det kom som et sjokk for de. Uten tittel vil han ikke få betalt egen livvakt, men jeg vil tro at de har nok midler til å kunne betale for egen sikkerhet. Meghan oppfører seg som om det var hun som er arving til tronen.

Hele intervjuet er nok godt planlagt og timet. Tema som selvmord, depresjon og rasisme er noe som vekker medfølelse hos folk. Ikke på kor sted reflekterte Meghan over hvordan hun kan ha framstått eller sin egen oppførsel, hun tok offerrollen hele veien. Når hun samtidig sitter og stryker på sin gravide mage og velger å bruke Oprah som programleder...... dette bar preg av å være iscenesatt. 

Anonymkode: e547b...643

• Liker 24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...