Hannah80 Skrevet 9. mars 2021 #61 Skrevet 9. mars 2021 Frøyamor skrev (4 timer siden): Men hun er veldig søt da. Hun er helt nydelig, syns jeg. 6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #62 Skrevet 9. mars 2021 Jeg så intervjuet. Som noen sier her tror jeg ikke Harry er en tøffel, virker som om han har hatt en torn i siden til media og "institusjonen" i lengre tid. Meghan er i værste fall litt dumt og blåøyd. Hun sa jo selv at hun trodde de var som kjendiser i USA.. 🤦♀️ At hun har fått en knekk tviler jeg ikke på, men det kan virke som om det heller kommer av manglende forståelse og feilaktige forventninger. At Harry da har kastet flammer på bålet ved å legge all skyld på mediene og institusjonen istede for å hjelpe henne med å tilpasse seg virker for meg som et plausibel senario. Anonymkode: 1ae5b...cac 17
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #63 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nettopp dette. Ved å si fra seg sine Rojale plikter, må de også tjene penger selv. Og det har de fikset nå. Intervjuet med Oprah er sikkert nok til at de vil klare seg godt en god stund fremover. Tipper få kjendiser har tjent bedre på et intervju med Oprah enn dem.. Anonymkode: 928c6...c39 Så vidt jeg har lest får de ikke betalt for det intervjuet. Men er overrasket over hvor mye hat hun får her inne. Uansett hva som er sant eller ikke syns jeg det er trist å se kvinner hakke ned på kvinner. Dere aner ikke hva som er sant eller ei. For alt vi vet har hun opplevd det og ende verre ting. Anonymkode: b850e...8a1 8
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #64 Skrevet 9. mars 2021 Hele intervjuet var ganske pinlige greier. Ingen kritiske spørsmål, ingenting de måtte forsvare. Løse antydninger og hint, men de gir ingen konkrete bevis for noe. Det meste var jo barnslig sipping over ingenting, ikke engang rasisme kunne de vise til konkret utenom den ene samtalen (som Meghan ikke engang var på, men gjengir så såret, så såret...) om barnet, som like gjerne var helt uskyldig for alt det vi vet. Newsflash, det kan faktisk være at folk ikke liker Meghan fordi hun ikke er likandes og ikke fordi hun er farget? Ellers har jeg ingen respekt for Oprah. Her snakker vi kosemoseintervju for å gjøre seg aktuell igjen. Jeg har aldri vært noen fan av henne, hun har alltid vært spekulativ og manipulativ i mine øyne. Anonymkode: 58b5a...206 30
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #65 Skrevet 9. mars 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Så vidt jeg har lest får de ikke betalt for det intervjuet. Men er overrasket over hvor mye hat hun får her inne. Uansett hva som er sant eller ikke syns jeg det er trist å se kvinner hakke ned på kvinner. Dere aner ikke hva som er sant eller ei. For alt vi vet har hun opplevd det og ende verre ting. Anonymkode: b850e...8a1 Man er ganske naiv hvis man tror de ikke får betalt. Om ikke i direkte vederlag, så har de rettigheter og får royalties hver eneste gang det intervjuet eller klipp fra det blir vist ett eller annet sted. Det blir ganske mye penger av det. Anonymkode: 58b5a...206 15
Cuntzilla Skrevet 9. mars 2021 #66 Skrevet 9. mars 2021 Interessant intervju, må jeg si! Og jeg har vært null interessert i Harry og Meghan. Ble litt mer interessert i det britiske kongehuset etter The Crown, da 😛 Følte jeg satt og så på en episode av det omtrent. Nå blir jeg en av dem som rakker ned her, men Meghan virket litt blåst? Jeg synes det er litt absurd at hun bare trodde hun skulle møte en helt vanlig bestemor på en helt vanlig måte da hun skulle møte dronningen. Ikke hadde gjort noe research, ikke kunne noe om etiketten osv.. Det var vel til og med et sitat inni der om at det ikke var som i Hollywood-filmene om prinsesser..? Men det er jo mye Harry sitt ansvar også å lære henne at å være kongelig og å være kjendis er to helt forskjellige ting. Helt fjernt av han å bare dra en som ikke kan noe om det britiske kongehuset inn i det uten å forberede henne på noe som helst av hva det innebærer. 35
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #67 Skrevet 9. mars 2021 3 minutter siden, Cuntzilla said: Interessant intervju, må jeg si! Og jeg har vært null interessert i Harry og Meghan. Ble litt mer interessert i det britiske kongehuset etter The Crown, da 😛 Følte jeg satt og så på en episode av det omtrent. Nå blir jeg en av dem som rakker ned her, men Meghan virket litt blåst? Jeg synes det er litt absurd at hun bare trodde hun skulle møte en helt vanlig bestemor på en helt vanlig måte da hun skulle møte dronningen. Ikke hadde gjort noe research, ikke kunne noe om etiketten osv.. Det var vel til og med et sitat inni der om at det ikke var som i Hollywood-filmene om prinsesser..? Men det er jo mye Harry sitt ansvar også å lære henne at å være kongelig og å være kjendis er to helt forskjellige ting. Helt fjernt av han å bare dra en som ikke kan noe om det britiske kongehuset inn i det uten å forberede henne på noe som helst av hva det innebærer. Enig i at Harry må ha svikta totalt i å forberede Meghan på grunnleggende ting, samtidig slår hun meg ikke som en dame som er særlig mottakelig for å lære eller tilpasse seg. Anonymkode: 58b5a...206 24
bunny_94 Skrevet 9. mars 2021 #68 Skrevet 9. mars 2021 Syns det er interessant å lese at så mange her inne har fasiten og vet hva som foregår bak lukkede dører. Man kan aldri vite hvordan noe er før man selv står midt i det. Syns folk skal ta seg for gode for å kalle noen for diverse stygge ting og gjøre seg opp meninger om de når man faktisk ikke kan vite noe som helst. Jeg har aldri brydd meg om kongehuset, men fikk selvfølgelig med meg en del kjipe ting om hun i pressen. Hvorfor fikk Meghan kritikk fra mediene som Kate ble hyllet for, for akkurat samme tingene? Det viser jo bare at det er noe som ikke helt er som det skal være. https://www.boredpanda.com/uk-media-double-standarts-royal-meghan-markle-kate-middleton/?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=organic Uansett, få dere et liv. De har nå sagt sin sannhet- og hvordan det egentlig var får man aldri vite uansett. Jeg velger å tro at kongehuset hører fortiden til og at det nok var ganske ille, hvorfor skulle hun vært åpen om selvmordstanker? er jo ikke akkurat noe man er stolt av.. Syns i allefall de så lykkelig ut nå, og det unner jeg de virkelig😊 11
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #69 Skrevet 9. mars 2021 De får pes i mediene også. https://nypost.com/2021/03/07/meghan-markles-interview-was-full-of-bull/ https://www.dailymail.co.uk/news/article-9338343/PIERS-MORGAN-Meghan-Harrys-nauseating-two-hour-Oprah-whine-athon-disgraceful-diatribe.html Anonymkode: 8b682...a6d
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #70 Skrevet 9. mars 2021 Har tidligere likt Meghan og synest at hun er ei flott dame. I dette intervjuet skuffer hun veldig. Hun er en god skuespiller så jeg synest det er rart at hun hevder hun ikke sjekket kongefamilien eller Harry i det hele tatt når hun møtte han..... Hun har hatt det tungt men Harry har ikke gjort noe fornuftig for å hjelpe hun? Hun sier at hun ikke leser sladderpressen men er da godt oppdatert ser det ut til. Gode venner informerer hun - hvilke venner ringer og informerer om all dritten om deg?? De vennene burde hun revurdere.....Hun regelrett furter for at ungen ikke får tittelen prins og fikk egen livvakt. Det er vel tvilsomt at den ungen ville endt opp i et arbeiderklassemiljø på en vanlig skole på bygda et sted - han vil nok alltid gå på dyrere skoler sammen med andre rike barn. Rasismekortet som de prøvde å dra frem var bare pinlig å se på. Hun har reist verden rundt på førsteklasse og klager fordi hun ikke holder i passet selv - ikke takknemlig for at hun slipper å stå i passkontroll med andre svette økonomiklassefolk. Bortskjemt og kravstor, men vil framstå som ydmyk med lite krav - det fungerte dårlig. Anonymkode: e547b...643 29
Carrot Skrevet 9. mars 2021 #71 Skrevet 9. mars 2021 Egentlig er det jo bare historien som gjentas om man kjenner kongehusets historier, jeg som har familie i UK har ingen problemer med å tro at de forteller sin sannhet, sine opplevelser og har tatt egne valg - noe som gjennom historien har vist seg å ikke være "ok" innad i systemet som kongefamilien er der alt handler om en ting, keep calm and carry on no matter what... Så kan man gjøre vel å huske at det alltid er flere sider av en sak, at en sannhet ikke betyr at en annens er en løyn. 9
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #72 Skrevet 9. mars 2021 Tror Meghan gjorde en stor tabbe ved å gjøre dette intervjuet. Før så var hun tildels likt av mange. Men nå tror jeg mange inkl meg fikk litt avsmak av det hele. Jeg har alltid likt eller fått et godt inntrykk av Harry, men nå får jeg avsmak av begge to. De er pr kåte. Spesielt Meghan. Man ser at Harry virker utilpass på mange måter, men Meghan melker dette fullt ut. De kan godt tjene litt penger noen år, men deretter blir de old News. Hva skal de leve av da? En annen ting jeg stusser over er det evige maset om privatliv og at de ville trekke seg tilbake å leve livet sitt i fred. Men de er stadig vekk i nyhetsbildet å gjør intervjuer og opptredener. Anonymkode: fded5...de8 19
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #73 Skrevet 9. mars 2021 Synes de hadde utrolig mye fokus (klaging) på mangel av sikkerhetsvakter. Skjønner det er viktig for de, men når de kjøper et hus til 120 mill; Har de vel råd til å leie egne vakter? Evt. Kjøpe et hus til 110 mill. og bruke 10 mill. på vakthold (bare et tips det her 😉)? Virker som om Meghan ikke har forstått historien og det kulturelle rundt de Europeiske kongehusene. Synes også det var mye sammenblanding av uttrykk: The institution, The Firm (😂) osv. Jeg er redd det Amerikanske publikum ikke forstår forskjellen her, de tror det nok er den nære familien de snakker om, ikke hoffet. Anonymkode: 629e2...59b 23
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #74 Skrevet 9. mars 2021 En annen ting. Det pisset hun snakker om at «this big wedding was not for us. We wanted something private” Du gifter deg inn i monarkiet i England! Hva forventer du???? At du skal kunne leve på en liten gård privat og ha et lite bryllup. Blir for dumt. Anonymkode: fded5...de8 25
Aragorn ll Elessar Skrevet 9. mars 2021 #75 Skrevet 9. mars 2021 Jeg tror ikke ting er så svart hvit som noen tror. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #76 Skrevet 9. mars 2021 Tanuki skrev (6 timer siden): Så intervjuet. Det var som å se et togkrasj i sakte film😂 Cringe level: 10/10 Hvorfor? Anonymkode: 3ef7c...4e8
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #77 Skrevet 9. mars 2021 Jeg skjønner ikke hvorfor noen liksom skulle være redd for at sønnen deres skulle bli mørkhudet? Det er mulig Meghan har en afroamerikansk mor, men hun er så hvit i huden at ingen hadde tippet det om ikke det hadde vært kjent kunskap. Hun har mørkt hår. Det er det eneste eksotiske med henne. Dersom Archie hadde kommet ut og vært en grad mørkere i huden hadde vel strengt tatt ingen brydd seg. De er gammeldagse, men slike ting tror jeg faktisk de driter i. What Meghan wants Meghan gets. Og akkurat nå vil hun ha maaasse sympati og å være superstjerne Anonymkode: 36799...6b4 22
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #78 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): En annen ting. Det pisset hun snakker om at «this big wedding was not for us. We wanted something private” Du gifter deg inn i monarkiet i England! Hva forventer du???? At du skal kunne leve på en liten gård privat og ha et lite bryllup. Blir for dumt. Anonymkode: fded5...de8 De kan uansett ØNSKE seg et privat bryllup selv om det var omtrent umulig å få til. Selv om de "ble med" på det for å kunne gifte seg betyr ikke at de likte det eller ville ha det. Anonymkode: 3ef7c...4e8 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #79 Skrevet 9. mars 2021 Meghan er en skuespiller som kan klare de fleste roller med et greit resultat - å være en del av den britiske kongefamilien er en rolle hun ikke klarte og det takler hun dårlig. Hun er ikke hovedperson i kongefamilien, hennes barn vil trolig aldri arve tronen. Hun framstår som bitter for mye - hva hadde hun forventet? De har nå fått barn og de bør helle oppføre seg voksent istedenfor som to bortskjemte unger som ikke har fått viljen sin i alt og ett. De kunne valgt å si fra seg alt av titler, arv og økonomiske fordeler - men det gjør de ikke. Anonymkode: e547b...643 9
Petra75 Skrevet 9. mars 2021 #80 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så vidt jeg har lest får de ikke betalt for det intervjuet. Men er overrasket over hvor mye hat hun får her inne. Uansett hva som er sant eller ikke syns jeg det er trist å se kvinner hakke ned på kvinner. Dere aner ikke hva som er sant eller ei. For alt vi vet har hun opplevd det og ende verre ting. Anonymkode: b850e...8a1 Akkurat dette argumentet skjønner jeg ikke. Hvorfor skal man ikke kunne kritisere andre kvinner bare fordi man er kvinne selv? Jeg syns ikke hun gjorde en god figur i dette intervjuet. På meg virket det kalkulert og nøye regissert, og ansiktsuttrykket hennes da Harry sammenlignet hennes situasjon med helgenen Diana, sa mye. Det var mange spekulasjoner som ikke ble motsagt (som f.eks. at Archie ikke skal få prinsetittel pga hudfarge og rase - dette stemmer jo ikke, årsaken er at han er for langt ute i arverekken, og dette har vært en sak i flere år), og de kunne godt ha gått gjennom samtalen om barnets hudfarge uten å røpe hvem som sa det. Denne måten å legge det fram på åpner for flere spekulasjoner, og det kan like gjerne være snakk om at man gleder seg, som at det skal være snakk om rasisme. Nei, vi vet ikke hva som er sant eller ei, men det er sunt å utvise en viss skepsis når man hører bare en side av en sak. Mange har ofte en agenda med sine uttalelser, og det må man huske på når de uttaler seg. 22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå