Gå til innhold

Meghan og Harry blir intervjuet av Oprah.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, MaleficentAurora said:

Hun krever det fordi da kan hun gå søksmål mot de det gjelder. Penger som er hovedgrunnen og ikke noe annet. 

I tillegg kommer de muligens til å lekke navnene i pressen og sosiale medier for å gjøre livet surt for varslerne. Det er mange syke folk på internett som elsker å trakassere. 

Anonymkode: ef6ef...b17

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

I tillegg kommer de muligens til å lekke navnene i pressen og sosiale medier for å gjøre livet surt for varslerne. Det er mange syke folk på internett som elsker å trakassere. 

Det Meghan gjør nå er jo å skremme hoffansatte til å tie still. Det er sånn diktaturtendenser, ting som absolutt ikke skal forekomme i 2021! 

Anonymkode: d0038...3c3

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ikke om de kan legge bevis på at Meghan faktisk var årsaken til at de brått sluttet I stillingene sine. Når ei som har jobbet I 40år for det kongelig huset og ei som har jobbet i 6år brått slutter ETTER de ble overført fra Kate sitt team så sier det ganske mye, tenker jeg. Ingen har sluttet da Kate ble en del av familien. Hun som er Nanny for William å Kate's barn var Nanny for William og Harry også. Hun tok stillingen da George ble født før Meghan sin tid.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
MaleficentAurora skrev (4 timer siden):

Ikke om de kan legge bevis på at Meghan faktisk var årsaken til at de brått sluttet I stillingene sine. Når ei som har jobbet I 40år for det kongelig huset og ei som har jobbet i 6år brått slutter ETTER de ble overført fra Kate sitt team så sier det ganske mye, tenker jeg. Ingen har sluttet da Kate ble en del av familien. Hun som er Nanny for William å Kate's barn var Nanny for William og Harry også. Hun tok stillingen da George ble født før Meghan sin tid.

Men slikt er vel helt umulig å bevise med mindre man har avlyttingsutstyr på seg? Og det vet vel Meghan. Derfor krever hun bevis, noe som mest sannsynlig ikke finnes, og da kan hun dure på med juristene sine for «falske» anklager. Får håpe det er såpass mange vitner at det løser seg likevel, men slik Meghan holder på nå skremmer hun sikkert vitnene fra å åpne munnen 🙄

Anonymkode: d0038...3c3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

https://www.dagbladet.no/kjendis/har-fatt-rekordmange-klager/73542160

«Bare 57 000? Jeg har hatt flere enn det som har kommet opp, og gratulert meg på gata for det jeg sa. De aller fleste briter støtter meg», skriver Morgan på Twitter.

Det er også mange som støtter Donald Trump. Det var også mange som støttet Hitler. Dessuten, så tror jeg lite på at mere enn 57.000 mennesker har gått opp til han på gaten og gitt han støtteerklæringer. Altså lyver han, og da er han ute på dypt vann selv.

Har alltid likt Piers Morgan, men de siste par årene så har jeg fått nok av han. En oppmerksomhetssyk surpomp, som gjerne kan holde seg borte fra offentligheten for min del. Måten han her driver med mobbing og trakassering på live TV er stakkarslig.

Anonymkode: 07600...40e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...