AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #201 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg syns mest synd på Kate jeg, som også har blitt hengt ut i mediene og blir nå heng ut av svigerinnen sin på grunn av bagatell om brudepikekjoler. Hun visste hva hun gikk til, har måttet svelge en del kameler og opptrer alltid med verdighet. Anonymkode: 7db40...364 Det er også viktig å tilføye at Kate (og William) har mye mindre frihet (Meghan hevdet hun mistet frihet og mulighet til å ta egne valg - men det er ingenting sammenlignet med Kate) og presset er enormt mye større på kronprinsparet enn på M og H. Anonymkode: 7db40...364 18
Morten1 Skrevet 12. mars 2021 #202 Skrevet 12. mars 2021 Bare jeg som lurer på hvorfor de ønsker å trekke seg ut av rampelyset men selv stiller opp på intervjuer på Oprah? 20
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #203 Skrevet 12. mars 2021 Litt komisk at Meghan som skal være så moderne og radikal og fri sjel, er så voldsomt opptatt av titler. Anonymkode: 5b5b7...29b 21
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #204 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Litt komisk at Meghan som skal være så moderne og radikal og fri sjel, er så voldsomt opptatt av titler. Anonymkode: 5b5b7...29b Det var visst pga at de da hadde fått livvakter. Anonymkode: a6e2a...207
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #205 Skrevet 12. mars 2021 n_97 skrev (På 10.3.2021 den 22.48): Poenget mitt var at noen lengre opp stilte spørsmål ved behovet for sikkerhet. Der nevnte jeg kidnapping. De får ikke apanasje og heller ikke økonomisk støtte fra familien såvidt jeg forsto (jeg har ikke sett selve intervjuet) Harry arvet 32 millioner da Diana gikk bort. Skulle tro det holdt noen år?? Charles ga ham også en god sum da han dro. Men med hus med 15 bad gjør jeg meg opp tanker om livsstilen deres. De virker ikke å ha særlig bakkekontakt. Jeg har kun intervjuet å basere meg på, og sannheten om det de forteller ligger nok i midten et sted. Men bortskjemte, ja. Anonymkode: 0ebea...1b5 16
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #206 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det var visst pga at de da hadde fått livvakter. Anonymkode: a6e2a...207 Det hadde de ikke. Anonymkode: 5b5b7...29b 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #207 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Det var visst pga at de da hadde fått livvakter. Anonymkode: a6e2a...207 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Harry arvet 32 millioner da Diana gikk bort. Skulle tro det holdt noen år?? Charles ga ham også en god sum da han dro. Men med hus med 15 bad gjør jeg meg opp tanker om livsstilen deres. De virker ikke å ha særlig bakkekontakt. Jeg har kun intervjuet å basere meg på, og sannheten om det de forteller ligger nok i midten et sted. Men bortskjemte, ja. Anonymkode: 0ebea...1b5 De har råd til dette, og M og H vet at de kan tjene store beløp bare på grunn av at de er tilknyttet kongefamilien, så penger har da virkelig ikke vært et problem. Meghan var også vag da hun ble spurt om tittelen var viktig for henne. Anonymkode: 7db40...364 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #208 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 10.3.2021 den 17.22): De fleste klarer å løse familieproblemer uten å dra inn media på den måten som Meghan gjør. Hun tenker tydeligvis ikke på andre enn seg selv, og skjuler det bak et ønske om å beskytte sitt barn. Anonymkode: e547b...643 Det er også så pinlig at Megan har kuttet kontakten med faren sin fordi han gikk til mediene og kommuniserte med Meghan gjennom aviser, og hva er det hun gjør nå? Eplet faller ikke langt fra stammen... Anonymkode: 7db40...364 24
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #209 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 8.3.2021 den 19.34): TV3 kl 21,30 Anonymkode: bd938...10a Lette idag på tv 2,altibox,men ligger ikke der Anonymkode: a6fe7...baa 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #210 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lette idag på tv 2,altibox,men ligger ikke der Anonymkode: a6fe7...baa Mente tv3 Anonymkode: a6fe7...baa
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #211 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var visst pga at de da hadde fått livvakter. Anonymkode: a6e2a...207 hvis hun tror det, er hun sjokkerende uinformert. De som får livvakter er det som etter politiets risikovurdering trenger det. Det har ikke noe med tittel å gjøre. Prinsessene Beatrice og Eugenie har ikke livvakter, selv om de har prinsessetittel. Prinsesse Anne har livvakter når hun er på jobb som prinsesse, men ikke ellers. Anonymkode: 3bf03...f60 7
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #212 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 10.3.2021 den 23.11): Jeg synes det er veldig idiotisk dere som skriver at de ikke burde få betalt beskyttelse. Harry er født (ufrivillig) inn i kongefamilien, som sønn av Diana, kanskje tidenes mest jaktede person av presse. Selvfølgelig trenger han og hans familie beskyttelse, hvertfall i en god del år fremover. Og det koster flesk. Sånn sett er det veldig forståelig at de har inngått samarbeid med kommersielle aktører. Tror dere at beskyttelsesbehovet på magisk vis hadde forsvunnet hvis de hadde ligget lavt i noen måneder? Det hadde tatt opptil flere tiår. Anonymkode: eedf8...515 enig med deg i at hans risiko bygger på det at han er født til s.k. senior royal. Det virker urimelig at han ikke skal få beskyttelse fordi han ikke jobber som kongelig, hvis risikoen bygger hvem han er og ikke hva han gjør. Samtidig er det mange gode grunner til at han ikke kan ta med seg engelske politifolk til USA. De har ikke lov å bruke våpen der. De har ingen myndighet der. Han måtte ansatt et amerikansk firma, og det er jo forståelig at det ikke er så veldig interessant for engelske skattebetalere å dekke det. Anonymkode: 3bf03...f60 3
Tough cookie Skrevet 13. mars 2021 #213 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Harry arvet 32 millioner da Diana gikk bort. Skulle tro det holdt noen år?? Charles ga ham også en god sum da han dro. Men med hus med 15 bad gjør jeg meg opp tanker om livsstilen deres. De virker ikke å ha særlig bakkekontakt. Jeg har kun intervjuet å basere meg på, og sannheten om det de forteller ligger nok i midten et sted. Men bortskjemte, ja. Anonymkode: 0ebea...1b5 15 bad???😄 Har de mageproblemer? 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #214 Skrevet 15. mars 2021 Gigantformue avslørt: – Harry og Meghan er gode for 1,2 milliarder kroner https://www.nettavisen.no/okonomi/gigantformue-avslort-harry-og-meghan-er-gode-for-1-2-milliarder-kroner/s/12-95-3424101929 Jeg forstår godt at de har det vanskelig med så lite penger. Anonymkode: 866c6...242 10
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #215 Skrevet 16. mars 2021 Nyeste: Meghan forlanger å få vite navnene på de som føler seg mobbet av henne. Dette understreker vel bare inntrykket. I stedet for å beklage og være lei seg, forlanger hun navnene. Gud vite hva hun tenker å gjøre med de?? Hun har også engasjert sitt juridiske apparat står det i artikkelen. Ydmyk altså. Sitat fra artikkel under: Nå kommer det imidlertid frem at hertuginne Meghan skal ha et ønske om å vite nøyaktig hvem som kaller henne en mobber, og hun skal kreve at Buckingham Palace gir henne navnene. Det melder Daily Mail. Hertuginnen ønsker angivelig å se alle dokumenter, e-poster og tekstmeldinger relatert til mobbepåstandene, skriver avisen videre. https://www.seher.no/kongelig/krever-bevis/73526499 Anonymkode: d0038...3c3 2
MaleficentAurora Skrevet 16. mars 2021 #216 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nyeste: Meghan forlanger å få vite navnene på de som føler seg mobbet av henne. Dette understreker vel bare inntrykket. I stedet for å beklage og være lei seg, forlanger hun navnene. Gud vite hva hun tenker å gjøre med de?? Hun har også engasjert sitt juridiske apparat står det i artikkelen. Ydmyk altså. Sitat fra artikkel under: Nå kommer det imidlertid frem at hertuginne Meghan skal ha et ønske om å vite nøyaktig hvem som kaller henne en mobber, og hun skal kreve at Buckingham Palace gir henne navnene. Det melder Daily Mail. Hertuginnen ønsker angivelig å se alle dokumenter, e-poster og tekstmeldinger relatert til mobbepåstandene, skriver avisen videre. https://www.seher.no/kongelig/krever-bevis/73526499 Anonymkode: d0038...3c3 Hun krever det fordi da kan hun gå søksmål mot de det gjelder. Penger som er hovedgrunnen og ikke noe annet. 7
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #217 Skrevet 16. mars 2021 MaleficentAurora skrev (19 minutter siden): Hun krever det fordi da kan hun gå søksmål mot de det gjelder. Penger som er hovedgrunnen og ikke noe annet. Håper virkelig det finnes en form for HMS her. Ikke nok med at de ble mobbet til de sluttet i jobben, de skal trakasseres og saksøkes også? Anonymkode: d0038...3c3 5
Frida Skrevet 16. mars 2021 #218 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Håper virkelig det finnes en form for HMS her. Ikke nok med at de ble mobbet til de sluttet i jobben, de skal trakasseres og saksøkes også? Anonymkode: d0038...3c3 Håper virkelig at de det gjelder blir godt ivaretatt! Det sitter nok langt inne å gå videre med noe sånt, så jeg tviler ikke på at en del har skjedd. Men den godeste Meghan ser ut til å grave seg stadig dypere ned i skitten. Har hun ikke folk rundt seg som kan gi henne bedre råd enn å gå ut på denne måten? Er det divanykker deluxe som driver henne? Hva om det finnes opptak av den påståtte trakasseringen? Det er ikke så usannsynlig nå for tiden. Det aller lureste hun kunne gjort var nok å legge seg flat, eller i det minste ta en Valla. Det kunne gitt henne en smule sympati, men saken ruller videre, skal bli interessant å se utfallet. De aller fleste ser alle selvmotsigelsene og løgnene, men det viktigste er nok penger i kassa, for de kommer uansett hvor sorte eller hvite løgnene er. For et liv! 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #219 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 13.3.2021 den 0.23): Lette idag på tv 2,altibox,men ligger ikke der Anonymkode: a6fe7...baa De har kutta med tv3 midlertidig pga forhandlinger. Anonymkode: 36799...6b4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #220 Skrevet 16. mars 2021 13 minutter siden, Frida said: Men den godeste Meghan ser ut til å grave seg stadig dypere ned i skitten. Har hun ikke folk rundt seg som kan gi henne bedre råd enn å gå ut på denne måten? Mest sannsynlig beholder Meghan kun rådgiverne som hyller henne. Agenter og lignende får jo også normalt prosenter av inntekter til klienten. Så når Meghan og Harry tjener titalls millioner dollar på på å ødelegge familiebåndene til Harry så er nok rådene deres å ødelegge så mange familiebånd som mulig. Selvsagt perverst, men grunnen til at Meghan og Harry får holde på som de gjør er jo nettopp fordi det er mange som tjener penger på alt dramaet de skaper. Anonymkode: ef6ef...b17 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå