Gå til innhold

Meghan og Harry blir intervjuet av Oprah.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Aliquis skrev (56 minutter siden):

Jeg nevnte ikke daily mail. Jeg sa at innholdet i artikkelen var spekulasjoner og ryktespredning.

Når det kommer til artiklene buzzfeed sammenligner er overskriftene veldig vesentlige, da det er de folk flest vil se/lese. 

Men du bidrar jo med ryktespredning og spekulasjoner, når du linker til denne type artikler uten noe om helst kontekst. Folk flest leser innholdet i artikler om det er noe det interesser dem, og gidder de kun å lese overskriften så dem om det. Da blir det også litt for dumt å uttale seg om en sak. 

Anonymkode: 81414...232

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Men du bidrar jo med ryktespredning og spekulasjoner, når du linker til denne type artikler uten noe om helst kontekst. Folk flest leser innholdet i artikler om det er noe det interesser dem, og gidder de kun å lese overskriften så dem om det. Da blir det også litt for dumt å uttale seg om en sak. 

Anonymkode: 81414...232

Konteksten er denne tråden, og at Meghan Markle uttalte seg om den negative pressedekningen hun har mottatt i intervjuet denne tråden handler om. Artikkelen jeg linket til demonstrerer det ganske tydelig. Om du vil komme med motstridende eksempler så kan du poste det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

The firm og briter generelt er rasisitske av seg så det er ganske naturlig at dette var et tema, på samme måte som en stor del av Norges folk reagerte på Martha og Durek, mye fordi han var mørk. 

Anonymkode: 34950...5c4

Hjelpes ... Britene er vel det minst rasistiske folket i verden og var de første som begynte med multikultur ..

Og Derek, vel, ville ikke hjulpet om han var kritthvit med alt han liret ut av seg ... Ari var en smågutt i sammenligning og fink virkelig kjørt seg.

Alt er faktisk ikke rasisme, selv om noen ynder å tro det  😂

Anonymkode: fe2d7...6d8

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Til dere som sier at hun ikke kan tilpasse seg. hun var både advokat sekretær og advokat I Suits så dere kan ikke kalle henne naiv. 

Anonymkode: bf161...641

Hun er vel langt fra naiv 😊 Og suits er skuespill om du ikke vet det?

• Liker 10
Skrevet
1 hour ago, Cuntzilla said:

Likte best denne, hvor de i artikkelen roser Kates delikate bukett imens Meghans er livsfarlig, med stort sett de samme blomstene:

image.thumb.png.7e6c259f40ac9291673354e4f3029f47.png

Er det mulig... 🤦‍♀️

Om det er pga rasisme er en annen sak? Kan også "bare" være et generelt hat mot amerikanere, og spesielt den amerikanske drømmen og nyrike. I England er ikke klasse noe man kan kjøpe seg inn i, det er noe man er født inn i, stamtavlen er alt. 

Jeg tror garantert hun opplevde tegn til rasisme i kongehuset da, klart noen av de antikke etterlevningene fra imperialismens tid som bor der reagerte på hudfarge.

Britiske tablider er søppel uansett, MEN Kate fikk da vitterlig gjennomgå i pressen i sin tid hun også. Mer en 1 gang ble det implissert at hun var en golddigger, det ble skrevet stygt om familien hennes, henne som person og daily mail mener jeg trykket bilder av William med armen rundt en annen kvinne på en fest, etter at dem var gift. Kate var visst "feil" med sin middelklasse bakgrunn, mens Meghan var "phony" med sin showbiz bakgrunn. 

• Liker 13
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Til dere som sier at hun ikke kan tilpasse seg. hun var både advokat sekretær og advokat I Suits så dere kan ikke kalle henne naiv. 

Du er klar over at hun er en tidligere skuespiller som spilte i en serie? Ingen hadde hørt om henne selv om hun var med i Suits. Selv om man har spilt i en serie så er man ikke ferdig utdannet i diverse yrkes titler.

6deb7ea7d23a46ec9dbe4a2ad5aec73e.gif

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Personlig syns jeg dette bekrefter at du ikke aner hva som ligger i det å være i ders sko, prinsen er fortsatt prins, hans liv er fortsatt i samme fare som det var før han giftet seg om ikke risikoen er større - og det handler ikke om å ha penger til å kjøpe seg bolig kontra sikkerhet, det handler om at sikkerheten og behovet for vakter er enormt. langt over det du synser ut av luften som 10 mill.. 

Samtidig er "the firm" velkjent for oss som er en del av the commonwealth og igjen vitner om din manglende forståelse. 

Hun snakker ikke om det du drar frem, hun sier at de hadde ett behov for å ha en seremoni for dem og ikke for verden, det er da noe alle burde skjønne? Jeg hadde ærlig talt ikke forventet at DET var en issue for noen med evne til å vise forståelse, men selvsagt - som også media viser er det noen som bare må fokusere på det lille negative de finner.. 

The firm og briter generelt er rasisitske av seg så det er ganske naturlig at dette var et tema, på samme måte som en stor del av Norges folk reagerte på Martha og Durek, mye fordi han var mørk

Dette blir for dumt. 

Folk reagerte ikke på at Durek er mørk, men fordi han har kommet med noen særdeles kontroversielle uttalelser, blant annet at han kan kurere kreft og å dele intime detaljer fra hans og prinsessens sexliv. 

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Personlig syns jeg dette bekrefter at du ikke aner hva som ligger i det å være i ders sko, prinsen er fortsatt prins, hans liv er fortsatt i samme fare som det var før han giftet seg om ikke risikoen er større - og det handler ikke om å ha penger til å kjøpe seg bolig kontra sikkerhet, det handler om at sikkerheten og behovet for vakter er enormt. langt over det du synser ut av luften som 10 mill.. 

Samtidig er "the firm" velkjent for oss som er en del av the commonwealth og igjen vitner om din manglende forståelse. 

Hun snakker ikke om det du drar frem, hun sier at de hadde ett behov for å ha en seremoni for dem og ikke for verden, det er da noe alle burde skjønne? Jeg hadde ærlig talt ikke forventet at DET var en issue for noen med evne til å vise forståelse, men selvsagt - som også media viser er det noen som bare må fokusere på det lille negative de finner.. 

The firm og briter generelt er rasisitske av seg så det er ganske naturlig at dette var et tema, på samme måte som en stor del av Norges folk reagerte på Martha og Durek, mye fordi han var mørk. 

Du kan ikke sammenligne Meghan og Dureks sine saker. For de to er så fjern fra hverandre. Det norske folket reagerte ikke på hans hudfarge men at han er en SJAMAN , og som kom med mye pjatt som han ikke kunne bevise med forsknings rapport f.eks.

Om du ikke vet hva en sjaman er så får du google det. Det står tydelig i alle norske nettartikler om hva som er grunnen til at folk mener at han ikke er passende for det norske kongehuset. Til og med kongeparet var litt skeptiske ift hans jobbvirksomhet.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hjelpes ... Britene er vel det minst rasistiske folket i verden og var de første som begynte med multikultur ..

Alt er faktisk ikke rasisme, selv om noen ynder å tro det  😂

Jeg er britisk, og nei vi er som nasjon absolutt ikke "det minst rasistiske folket" tvert imot er vi til og med litt rasistiske innen eget kongedømme, walesere, irer, skotter, det er en smeltedigel av rasisme satt i system fra lang tilbake så den påstanden er ikke riktig.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg er britisk, og nei vi er som nasjon absolutt ikke "det minst rasistiske folket" tvert imot er vi til og med litt rasistiske innen eget kongedømme, walesere, irer, skotter, det er en smeltedigel av rasisme satt i system fra lang tilbake så den påstanden er ikke riktig.

Lurer på hvilket annet land dette kunne fått holde på i så lang tid? https://www.aftenposten.no/meninger/kommentar/i/P3B7z/hun-var-11-aar-da-hun-fortalte-politiet-i-rotherham-om-voldtektene-de
Har selv bodd i England og der var det heller at de heiet frem minoritetene enn å være rasistiske.

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det var på tide og helt rimelig at han blir gransket etter all den "heksejakt" han har drevet på med mot Meghan siden 2017. Men samtidig så er det synd fordi han var den eneste som faktisk snakket fra levra om henne.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 4
Skrevet
Tanuki skrev (4 timer siden):

Er vel ikke så vanskelig å gjette hvem det ble siktet til..

Nei, jeg har mine (mis)tanker, men kommer til å holde dem for meg selv. Det er iallefall klart at det ikke var besteforeldrene til Harry, så det begrenser vesentlig utvalget mistenkte.

Det var så utrolig rørende å få vite at de Zoom-er med Dronningen og at Archie er med og hilser på oldemor :))

Nå håper jeg at hun og pappaen hennes finner veien til hverandre igjen slik at Archie vokser iallefall med 2 av sine besteforeldre :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok hat mer sympati for dem om det ikke var for at de er to av de mest privilegerte mennesker i denne verden.

Anonymkode: 866c6...242

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg hadde nok hat mer sympati for dem om det ikke var for at de er to av de mest privilegerte mennesker i denne verden.

Anonymkode: 866c6...242

A golden cage is still a cage.

Jeg har veldig stor sympati med begge og hvordan de ble behandlet. Harry fikk en a-ha opplevelse om sin egen situasjon da han så hvordan hans kone ble behandlet. Mon tro om denne skandalen kommer til å føre til sårt nødvendige endringer i firmaet?

Mine foreldre har alltid vært veldig store fans av kongehuset, men selv de begynte å ha andre tanker i bakhodet etter skandalen rundt Diana. Som min mor da spurte: Er kongehuset i utakt med våre tider?

Mitt svar er: Ja

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

🤣😄Hun spilte skuespill i Suits.

Anonymkode: f8704...815

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er dette et seriøst innlegg ?

Eller forstår du ikke forskjellen på virkelighet og fantasi ?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Aragorn ll Elessar skrev (4 minutter siden):

Er dette et seriøst innlegg ?

Eller forstår du ikke forskjellen på virkelighet og fantasi ?

Mulig hun sikter til at Meghan er skuespiller og vet hvordan hun skal "spille en rolle"..

Anonymkode: 51d6e...425

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Mulig hun sikter til at Meghan er skuespiller og vet hvordan hun skal "spille en rolle"..

Anonymkode: 51d6e...425

Tror innlegget var en spøk. Som mange ikke skjønte😄

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...