Gå til innhold

Kunne du blitt kjæreste med en dame med dobbelthake?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mellom undervektig og normalvektig men har likevel dobbelthake. Hater den. Er det flere som har? 

Anonymkode: a9270...9b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg er mellom undervektig og normalvektig men har likevel dobbelthake. Hater den. Er det flere som har? 

Anonymkode: a9270...9b6

Du må elske dobbelthaken din! Den er søt.

Anonymkode: b36c2...730

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kunne jeg helt klart. Jeg faller for personlighet og utstråling! Det er også punkter ved utseende jeg tiltrekkes av, men der er hår og øyne viktigst.

Anonymkode: b926f...140

Skrevet

For et spørsmål😅 Svaret er selvfølgelig JA.

Jeg er dog kvinne, men vet flere menn som er sammen med kvinner som ser ut slik du beskriver. Har en nær (slank) venninne med dobbelthake. Hun har alltid vært interessant blant menn, og er nå gift med en flott mann!

AnonymBruker
Skrevet

Dobbelthake i seg selv betyr ingen ting. Rundt ansikt er søtt, pent og kan godt være sexy også.

Anonymkode: e1c22...01a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg kunne ikke blitt kjæreste med en dame med dobbelthake.

Hvorfor? Jo, fordi jeg er en kvinne som kun faller for menn. Mannen min, derimot, kan åpenbart bli sammen med en dame med dobbelthake, for jeg har det. 

Anonymkode: bd3bf...dfe

AnonymBruker
Skrevet

Alle har dobbelthake. Hvor skal man ellers gjøre av huden når man bøyer hodet ned mot brystet? 

Svaret mitt er ja.

Anonymkode: d0384...f37

AnonymBruker
Skrevet

Ser du sånn ut:

image_991736d0.jpeg?height=877&width=156

Hvis ikke kan du velge og vrake

Anonymkode: 99f6d...0e8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Ser du sånn ut:

image_991736d0.jpeg?height=877&width=156

Hvis ikke kan du velge og vrake

Anonymkode: 99f6d...0e8

Nå følte meg truffet. Heldigvis fant jeg mannen min før jeg ble seende slik ut, så nå har vi vært sammen så lenge at han uansett har slutta å se på meg (muligens pga dobbelthaka, men overrasker meg ikke om han bare ikke har sett den)... 

Anonymkode: 9abdb...fb9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

føler dobbelt hake er en deal breaker, overvekt generelt er noe jeg avskyr som pesten.

Anonymkode: 8aedc...37b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også slik. Hadde den også når jeg var ekstremt undervektig. Er normalvektig nå, men fortsatt spinkel utenom haken. Føler den ødelegger mye, og vurderer å få den fjernet. Kan imidlertid betrygge deg med at jeg har kjæreste og han bryr seg ikke. Tvert imot synes han det er litt søtt. 

Anonymkode: 410f1...90d

AnonymBruker
Skrevet

Generelt ja. Men spørs hvor mange dusin vorter og hvor mange cm grovt skjegg den har.

Anonymkode: 1b85f...1df

AnonymBruker
Skrevet

Dobbelthake som ung er gjerne et tegn på at man kommer til å bli feitere og feitere fra 35 år og utover.

Anonymkode: a8655...935

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg også og jeg veier 50 kilo (er lav da, 160). Og det har dattera mi, hun er 4 år og er absolutt ikke overvektig. Altså, det er arvelig og nei, tror ikke det har noe med vekt å gjøre i det hele tatt, jeg blir 40 i år, og jeg kommer ikke til å bli overvektig da jeg ikke har blitt til nå. Ikke engang etter to graviditeter, jeg mista heller for mye vekt. Men hakka er med meg, jeeey. Det er absolutt ikke favoritt feature i mitt utseende, selvsagt ikke, men det er heller ikke noe jeg hater så mye at jeg skulle gidde operere for det. Eneste, for min egen selvtillit, jeg må huske å passe på å ikke bli tatt bilder nedenfra, og stikke hakka ut litt når jeg tar bilder. 

Anonymkode: 7bc9f...63a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...