AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #1 Skrevet 8. mars 2021 Etter å ha møtt veggen ganske kraftig i jobb i helsevesenet,for 4 år siden, er det på tide å komme seg ut igjen. I første omgang ut i praksis for å finne restarbeidsevne bl.a. Jeg synes det er veldig vanskelig å finne bedrift å søke praksisplass i, eneste jeg vet er at helsevesenet og å jobbe med barn og unge ikke er aktuelt. Er det noen som har vært i samme situasjon som har noen råd å komme med? Anonymkode: 70dce...86d
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #2 Skrevet 8. mars 2021 Jeg fikk hjelp til å finne praksis via nav. Fikk først praksis i resepsjon på voksenopplæring, deretter hjalp jeg på ett kontor i ett større byggefirma. Vet at mange klager over at det er kjipt med praksis, men for meg var praksisplass helt avgjørende for å bygge meg opp igjen og bli istand til å søke jobber igjen! Jeg var så utbrent, og utmattet, og selvtilliten var så ødelagt at jeg hadde såvidt 15% restarbeidsevne når jeg startet i praksis, men fikk bygge meg opp i mitt tempo, og ganske nøyaktig ett år senere var jeg i 100% ordinær jobb Anonymkode: ddfd9...a79
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #3 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg fikk hjelp til å finne praksis via nav. Fikk først praksis i resepsjon på voksenopplæring, deretter hjalp jeg på ett kontor i ett større byggefirma. Vet at mange klager over at det er kjipt med praksis, men for meg var praksisplass helt avgjørende for å bygge meg opp igjen og bli istand til å søke jobber igjen! Jeg var så utbrent, og utmattet, og selvtilliten var så ødelagt at jeg hadde såvidt 15% restarbeidsevne når jeg startet i praksis, men fikk bygge meg opp i mitt tempo, og ganske nøyaktig ett år senere var jeg i 100% ordinær jobb Anonymkode: ddfd9...a79 Så godt å høre! Jeg får også hjelp, men jeg skal prøve å finne ut hvor jeg vil ha praksis selv. Men alt virker kjempe skummelt TS Anonymkode: 70dce...86d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå