AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #1 Skrevet 8. mars 2021 Hei! Jeg er en mann som fascineres av at så mange andre menn her inne er positive til cuckold / swingers, og det å se på at andre menn har sex med kona. Har relativt mye erfaring med lange forhold. Er i dag lykkelig gift og har barn. Hadde et forhold på 10 år tidligere, som var preget av utroskap. Ødela meg mye følelsesmessig. Så da skjønner dere sikkert mitt ståsted i dette :-) Vet at utroskap kan påvirket sexlivet «positivt». De øker aktivitetsnivået, men det er veldig sannsynlig at den som er utro tenker på «den andre» under akten. Det er selvsagt ikke positivt for forholdet, selv om det føles bra at man har mye vill, bra og rå sex. Kan det være noe lignende som skjer ved f.eks. partnerbytte? Deler disse tankene ettersom jeg føler dere menn som går med på dette blir «lurt» eller ført bak lyset av naturen på en måte som kan være vanskelig å forstå. Kvinnene i denne type forhold oppnår forelskelser, hormoner som kommer i sving, det blir spenning osv. Dere menn får kanskje mer lidenskapelig sex, men jeg tenker det er fordi partneren tenker på andre når de har sex på dere. Er det noe man egentlig vil utsette seg for? Dere blir mer den trygge havna å returnere til inntil. I singel livet er det ikke uvanlig at man blir «brukt», er dette det samme? Litt negativ her, men lurer jo veldig på hvorfor folk driver med det :-) Anonymkode: af024...58d
Gjest Paramount Skrevet 8. mars 2021 #2 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Deler disse tankene ettersom jeg føler dere menn som går med på dette blir «lurt» eller ført bak lyset av naturen på en måte som kan være vanskelig å forstå. Jeg tror heller du spiller på lag med naturen, du utnytter spenninger som er naturlige mellom en mann og en kvinne. Men det er avansert balansekunst. Dynamitt må også behandles med forsiktighet, og av noen som har nødvendig kunnskap for at smellet skal gi et kontrollert og tiltenkt resultat. AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Dere menn får kanskje mer lidenskapelig sex, men jeg tenker det er fordi partneren tenker på andre når de har sex på dere. Dette er vel ikke noe problem?
SlemUlv Skrevet 8. mars 2021 #3 Skrevet 8. mars 2021 Om alle involverte vet hva som skjer, og samtykker til det, så er det ikke lengre utroskap. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #4 Skrevet 8. mars 2021 SlemUlv skrev (29 minutter siden): Om alle involverte vet hva som skjer, og samtykker til det, så er det ikke lengre utroskap. Selvsagt ikke. Det er det jeg prøver å formidle til min kjære, men hun mener fortsatt det er utroskap. Jeg ønsker ikke å ha sex med andre, men vil gjerne være med i en trekant, eller bare få være tilstede. Det blir nok dessverre (eller heldigvis) bare med fantasien. Vi har et svært solid og langt forhold som nok skulle tålt en slik "påkjenning", i alle fall bare for å teste dette ut. Jeg vet nokså sikkert at hun har et "crush" eller hekt på en annen, men så var det å få henne til å åpne seg for meg. Hun er ikke så interessert i å snakke om sex. Jeg får bare beskjed om å lese mindre på KG når jeg prøver 😂 Anonymkode: 58f93...3f1 1
Uredd Skrevet 8. mars 2021 #5 Skrevet 8. mars 2021 Alt det som du her tar opp som bekymringer må jo være gjennomdiskutert og grenser blitt enige om før dette i det hele tatt kan vurderes. I tillegg må jo begge være så trygge på hverandre at dere vet at det er dere to uansett hva som måtte friste. Når alt detter grundig bearbeidet kan begynne å spørre om alt som en ikke har tenkt på... Det er nok mange ting der også. Men hvis din kone ikke er interessert ellr i det minste litt nyskjerrig er det jo ingenting å lure på engang. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #6 Skrevet 8. mars 2021 Uredd skrev (16 minutter siden): Alt det som du her tar opp som bekymringer må jo være gjennomdiskutert og grenser blitt enige om før dette i det hele tatt kan vurderes. I tillegg må jo begge være så trygge på hverandre at dere vet at det er dere to uansett hva som måtte friste. Når alt detter grundig bearbeidet kan begynne å spørre om alt som en ikke har tenkt på... Det er nok mange ting der også. Men hvis din kone ikke er interessert ellr i det minste litt nyskjerrig er det jo ingenting å lure på engang. Helt enig. Derfor blir det som det blir 🙂. Ingen overtalelsesforsøk eller "press" selvsagt. Anonymkode: 58f93...3f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå