Gå til innhold

Hvor lenge blir vi bombardert med nyheter om Harry og Megan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet til et voldsomt mediekjør om Harry og Megan. Orker ikke å få disse i fleisen daglig så nå begynner en periode fullstendig fri for mediekonsumpsjon. 

Men jeg lurer på hvor lenge jeg må bli borte? Er det sannsynlig at jeg kan konsumere nyheter igjen en gang i april uten å få harry og megan i trynet? Eller bør jeg vente til høsten?

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heller det enn covid-19. Vi fikk en pause fra korona i går med femmila, så nå er jeg veldig spent på å høre mer om Firmaet 😄

Jeg tviler ikke at det er veldig mye som ikke tåler dagens lys og at det jobbes på spreng nå i Firmaet for å minimere skadene. 

''Alle'' der borte vet det, så det blir vanskeligere og vanskeligere å pynte på sannheten.

• Liker 4
Skrevet

Sikkert lenge siden de har en litt artig måte å søke seg bort fra rampelyset 😂 Jeg tror Meghan er typen som gjerne holder det gående helt til hun i egne øyne vinner, så her er det bare å stålsette seg. Det blir nok mye Harry og Wall...unnskyld, Meghan framover.

• Liker 5
Skrevet

Dette kommer til å vare lenge. De har kommet med drøye uttalelser - uten noen form for kontekst og detaljer. Så her er det rom for måneder med spekulasjoner og synsing. 

• Liker 3
Skrevet

Altfor lenge.. dritlei allerede...

• Liker 2
Skrevet

Ja er det ikke interessant hva mediene holder på med? Det begynte i fjor med Diana. Vi har nok ikke sett slutten helt enda.

Veldig pussig at alle mediene er så enormt like. Alle skriver om akkurat det samme.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Helt frem til når Durek og Märtha forlover seg? Eventuelt til når vår Konge dør? Eventuelt til når Dronningen i England dør?

Skrevet
Mrs. Random Nick skrev (4 timer siden):

Helt frem til når Durek og Märtha forlover seg? Eventuelt til når vår Konge dør? Eventuelt til når Dronningen i England dør?

Tviler på at hun dør, hun har kommet for å bli. :ler: 

Skrevet
fitnessfreak91 skrev (9 minutter siden):

Tviler på at hun dør, hun har kommet for å bli. :ler: 

Hun er godt opp i årene og det forventes at det bli ny monark innen de neste 5-10 årene. Spørsmålet er: Blir det den upopulære Charles eller den populære William?

Mitt svar er: Det spørs i hvilken tilstand kongehuset er på det tidspunktet. Med skandalene som ryster blir det kanskje et strategisk valg å hoppe over Charles.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet
21 minutter siden, Drizzt said:

Hun er godt opp i årene og det forventes at det bli ny monark innen de neste 5-10 årene. Spørsmålet er: Blir det den upopulære Charles eller den populære William?

Mitt svar er: Det spørs i hvilken tilstand kongehuset er på det tidspunktet. Med skandalene som ryster blir det kanskje et strategisk valg å hoppe over Charles.

Det er ikke et spørsmål om det blir Charles eller William som overtar. Charles er den første i linja etter Dronninga. Ikke noe utroskap eller andre skandaler kan endre på det for det erkebritiske kongehuset sin del. William overtar først etter Charles.

Skrevet
2 minutter siden, Mrs. Random Nick said:

Det er ikke et spørsmål om det blir Charles eller William som overtar. Charles er den første i linja etter Dronninga. Ikke noe utroskap eller andre skandaler kan endre på det for det erkebritiske kongehuset sin del. William overtar først etter Charles.

Mistet ikke han den retten da han giftet seg med Camilla?

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet
1 minutt siden, Fiskegrateng said:

Mistet ikke han den retten da han giftet seg med Camilla?

Tviler på det?

Diskusjoner er det nok sannsynligvis. Men jeg klarer ikke å se for meg det? 

Skrevet
Mrs. Random Nick skrev (44 minutter siden):

Ikke hvis Charles ''takker nei'' til oppdraget. Det er det mange i Storbritannia forventer at han gjør. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...