Gå til innhold

Hvordan bli en hot kone? Hvilke koneseveis, koseklær og konebil er det som gjelder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 43 år.

Anonymkode: 30f89...4cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Konebil er en liten elbil av de bedre merkene. Koseklær er kjoler. Håret er avhengig av hårtype, så det er ikke mulig å svare på.

Anonymkode: 5c4f1...5ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alltid lurt på hvorfor mange kvinner ikke tenker på hva de faktisk kjører. Mange menn liker biler, og hvilke kjøretøy man kjører sier og mye om personen. I USA kjører ofte svarte, latino, rednecks og pensjonister forskjellige biler. Og gruppene kjøper bil etter hvilke sosioøkonomiske grupper man tilhører. Ikke like ille her men nesten.

Altså. De fleste kvinner ville ikke kjørt en gammel cadillac eller rosa mini. Men det handler jo litt om å vise litt om hvem man er eller vil bli oppfattet. Så de fleste velger de tristeste man finner. Helt ikke se på meg biler.

Når man bruker 1 time på badet og tid og penger på å komponere det rette antrekket. For deretter å møte opp i en Corolla?! Som antagelig er grilldressen i bilverdenen.

Bare tenk hvor mye mer interesant man blir hvis man bytter en traust toyota auris inn i en rød alfa romeo mito... Samme størrelse, samme pris , men MYE heftigere design.

Anonymkode: ae68b...540

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Alltid lurt på hvorfor mange kvinner ikke tenker på hva de faktisk kjører. Mange menn liker biler, og hvilke kjøretøy man kjører sier og mye om personen. I USA kjører ofte svarte, latino, rednecks og pensjonister forskjellige biler. Og gruppene kjøper bil etter hvilke sosioøkonomiske grupper man tilhører. Ikke like ille her men nesten.

Altså. De fleste kvinner ville ikke kjørt en gammel cadillac eller rosa mini. Men det handler jo litt om å vise litt om hvem man er eller vil bli oppfattet. Så de fleste velger de tristeste man finner. Helt ikke se på meg biler.

Når man bruker 1 time på badet og tid og penger på å komponere det rette antrekket. For deretter å møte opp i en Corolla?! Som antagelig er grilldressen i bilverdenen.

Bare tenk hvor mye mer interesant man blir hvis man bytter en traust toyota auris inn i en rød alfa romeo mito... Samme størrelse, samme pris , men MYE heftigere design.

Rosa mini! 🤩🤩

Anonymkode: 8e7e2...8e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg tenker veldig nøye gjennom hva slags bil jeg kjører, men ikke pga hvordan det tar seg ut. Jeg har en Skoda Superb stasjonsvogn med firehjulstrekk fordi det er en super bil til mitt bruk.

Anonymkode: aac75...c1a

• Liker 5
Gjest Paramount
Skrevet

Du bør ha en liten renvasket elbil, kanskje en BMW i diskret farge. Du bør ha glatt hår. Ikke for langt, gjerne moderat og profesjonelt farget for at det skal være mykt og glansfullt. Bruk gjerne et hårpreparat for å få antydning til wetlook som gjør deg sporty. Lite sminke, men fine smykker og feminine tynne ringer hører med. Pene, diskret lakkerte negler er bra. Til koseklær bruker du joggebukse som IKKE er slitt, og som sitter stramt rundt hoftene slik at rumpeballene disser fint når du går, og konturen av musa vises tydelig og frekt på framsiden. Da er du HOT...

AnonymBruker
Skrevet
Paramount skrev (1 time siden):

rumpeballene disser fint når du går, og konturen av musa vises tydelig og frekt på framsiden.

...og der mistet du tråden. Det siste der beskriver en kone med en «agenda».

Anonymkode: efebb...26b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er da bare å ta vare på seg selv. Bil?

Anonymkode: a0d71...20e

AnonymBruker
Skrevet

Hyundai Kona må vel være den ypperste konebilen.

Anonymkode: 5c556...db8

• Liker 7
Gjest Paramount
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

...og der mistet du tråden. Det siste der beskriver en kone med en «agenda».

Anonymkode: efebb...26b

Og agendaen kan være å føle seg attraktiv, for sin mann, og hvorfor ikke for andre menn i samme slengen, og aller mest for sin egen del. Koner kan være så mangt. Og bra er det.

Endret av Paramount
AnonymBruker
Skrevet

Hår: knute eller hollansk flette; enkelt praktisk og ser pent ut

Koseklær: et vidt skjørt til over kneet med en ettersittende myk topp? Tights og en litt løs tank-top? cargobukse og singlet?

Hva har en bil å gjøre med om man er hot? Jeg kjører en Landcruiser, men har virkelig aldri reflektert over hotness-faktoren ved det...

Anonymkode: 74896...386

Gjest Dævendøtte
Skrevet

Er så glad jeg slipper å bekymre meg for sånt. 

Vil ikke min mann ha meg som jeg er, så får han bare gå sin vei.

Kjører den bilen jeg elsker, har to faktisk, den ene koster mer enn hva mannen min tjener på fire år. Den andre koster bare hva han tjener på ett år. 

Jeg går i komfortable klær, helst mykt treningstøy. Håret mitt er vel det eneste jeg kan spørre mannen min om, nå er det langt fordi han liker det best. Men plutselig kan jeg finne på å klippe meg kort, fordi det tar lang tid å vaske langt hår, og jeg synes det er kjedelig. 

Så lenge jeg liker meg selv, bilen jeg kjører og slipper ettersittende klær, er jeg fornøyd. Mannen min har rett og slett bare å akseptere dette. En rosa Mini er i hvert fall det siste jeg ønsker meg! 

AnonymBruker
Skrevet

En vintage cab som konebil, 80-talls BMW 325i eller Mercedes SL hadde vært stilig. Elsker kvinner i kule biler. Dømmekoseklær? Vintage streetwear hadde matchet bilene godt, og er behagelig og småsexy på. Svak for langt hår, men det kommer an på ansiktet og kropp, så der er det ingen fasit. 

Anonymkode: 029cd...c07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hår: knute eller hollansk flette; enkelt praktisk og ser pent ut

Koseklær: et vidt skjørt til over kneet med en ettersittende myk topp? Tights og en litt løs tank-top? cargobukse og singlet?

Hva har en bil å gjøre med om man er hot? Jeg kjører en Landcruiser, men har virkelig aldri reflektert over hotness-faktoren ved det...

Anonymkode: 74896...386

Det er fordi det ikke finnes noen hotnessfaktor ved en Landcruiser... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Alltid lurt på hvorfor mange kvinner ikke tenker på hva de faktisk kjører. Mange menn liker biler, og hvilke kjøretøy man kjører sier og mye om personen. 

Ler nervøst i VW Passat. 

Anonymkode: 1581d...f24

• Liker 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Haha :fnise:

Det er vel ingenting som "gjelder" her, men bare for å være med på leken:

Sveis: Alt annet enn kort

Koseklær: Tights

Bil: Taycan

Endret av Cuntzilla
AnonymBruker
Skrevet

Hår: ikke kort

Koseklær: Jeans

Bil: Tysk eller Tesla

Anonymkode: 7a96d...e3b

• Liker 1
Gjest Gagaen
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Fordi en bil skal ta meg på trygg måte fra A til B, farge, merke eller modell betyr ingenting. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

piss off! LC er en sexy motherfucker!

du må være en gammel bestemor som kjører passat stasjonsvogn😝

Anonymkode: 357ed...6f8

Skrevet

Håret: langt og glansfullt

Koseklær: loungesett i beige farger

Bil: Tesla Model 3

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...