Gå til innhold

Salt lakris uten strøssel på? Hvor kjøpe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min favoritt er Wellibites med lakris og bringebær. Vegansk snop uten sukker, og veldig godt men også veldig dyr. Og, jeg liker bare lakrisen og dermed blir det ikke spsit av de med bringebærsmaken. Drømmen hadde vært at produsenten lagde poser med kun lakrisen men inntil det skjer leter jeg etter andre like gode alternativer.

Hvor finner jeg like god salt lakris uten salt strøssel rundt? Får sår i munnen av de andre sortene salt lakris med dette belegget på. Og vil gjerne unngå å spise vanlig sukker så det må være sukkerfritt.

Tips?

Anonymkode: d800c...d50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kick havsalt kan kanskje være noe? (Den blå) 👌🏻😁

Skrevet

kick havsalt kan kanskje være noe? (Den blå) 👌🏻😁

ellers så er det rett og slett i smågodthylla. Der er min favoritt de flate ansiktene 😁 

AnonymBruker
Skrevet

Søk på sukkerfri salt lakris på Google. Da får du opp diverse alternativer. Feks du kan kjøpe det på tights.no. De har mye sukkerfritt godteri. Vet ikke om den lakrisen de har der er like gode som de fra Wellibites men er vel verdt et forsøk.. 

Anonymkode: 0222b...527

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Søk på sukkerfri salt lakris på Google. Da får du opp diverse alternativer. Feks du kan kjøpe det på tights.no. De har mye sukkerfritt godteri. Vet ikke om den lakrisen de har der er like gode som de fra Wellibites men er vel verdt et forsøk.. 

Anonymkode: 0222b...527

Takk for tipps! I dag stakk jeg innom Rema på veien hjem, og der fant jeg salte lakris fisker. Men de var såpass søte og har sukker i seg at de får bli nødløsning.

AnonymBruker
Skrevet

Var ok å finne wellibites også på tights.no, men det er et kjipt opplegg de har. Selv om du bestiller slik at du får fri frakt må du betale mer om du vil ha det levert med Postnord. Det andre alternativet til levering på dørmatta er uholdbart da pakken garantert risiker å bli stjelt her i byen.

Da får jeg bare lete videre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Var ok å finne wellibites også på tights.no, men det er et kjipt opplegg de har. Selv om du bestiller slik at du får fri frakt må du betale mer om du vil ha det levert med Postnord. Det andre alternativet til levering på dørmatta er uholdbart da pakken garantert risiker å bli stjelt her i byen.

Da får jeg bare lete videre.

Det er rent vas med den dørmatteleveransen deres. Selv om det har stått som valg har aldri varene blitt levert på døra her fra tights. De kom med en eller annen tullete respons da jeg klagde på det en gang...

Anonymkode: 44a06...d28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...