Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er bare 6+4 enda, men det jeg lurer på er om en dråpe blod er vanlig nå? Etter et toalettbesøk kom det en liten dråpe blod på papiret. Er jo nesten hysterisk redd for at det skal gå galt 🙈 Noen som har opplevd dette? 
har ikke noe spesielt magesmerter, oftest på kveldene ved sengetid. Vet jo det er normalt med tanke på at livmor utvider seg. 

Anonymkode: 6988b...98f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde to dager med blødning da jeg var va like langt på vei som du er nå, fant ikke ut av hvorfor og er snart 30 uker 😊 Tok tidlig ultralyd da jeg var 7 uker for å se at hjertet hadde begynt å slå 😊

Anonymkode: a8298...20b

Skrevet

Jeg hadde vel 2 hendelser med bittelitt blod tidlig i svangerskapet. Ble veldig stresset, men det var ingenting. Mange har skjøre slimhinner som lett kan blø litt under svangerskapet. Hvis blodet er friskt, så er det større sjangs for at det ikke er noe å bekymre seg over (har jeg lest). 

Skrevet

Jeg hadde små blødninger hver dag i alle svangerskap, ingen smerter. Det er visst ganske vanlig i følge legen. Skjønner at du er skrekkslagen, men blødninger betyr heldigvis ikke nødvendigvis at det går galt. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle sammen 🙏🏼 Har ikke kommet noe mer så satser bare på at det var en slimhinne eller noe når jeg var på toalettet. 

AnonymBruker
Skrevet
MiaHI skrev (1 time siden):

Jeg hadde vel 2 hendelser med bittelitt blod tidlig i svangerskapet. Ble veldig stresset, men det var ingenting. Mange har skjøre slimhinner som lett kan blø litt under svangerskapet. Hvis blodet er friskt, så er det større sjangs for at det ikke er noe å bekymre seg over (har jeg lest). 

Var friskt første gangen. Nå var jeg på toalettet igjen og opplevde brungrålig slim + en stripe blod i. Nå kjenner jeg at jeg blir stressa.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var friskt første gangen. Nå var jeg på toalettet igjen og opplevde brungrålig slim + en stripe blod i. Nå kjenner jeg at jeg blir stressa.

Det har dessverre endt i SA de gangene jeg har opplevd slim og blod. :tristbla:

men det behøver ikke være det - jeg ville tatt en telefon til legen og bedt om å få målt hcg med to dagers mellomrom.. ev. henvisning til tidlig ultralyd. 💜

AnonymBruker
Skrevet
Snurrepurre skrev (1 minutt siden):

Det har dessverre endt i SA de gangene jeg har opplevd slim og blod. :tristbla:

men det behøver ikke være det - jeg ville tatt en telefon til legen og bedt om å få målt hcg med to dagers mellomrom.. ev. henvisning til tidlig ultralyd. 💜

Åhjelp, kjenner hjertet sank langt ned i magen nå 😭 da skal jeg ringe legen med en gang.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være helt uskyldig. Jeg blødde ikke en dråpe blod i mitt svangerskap, men det endte dessverre med MA i uke 10. Alle svangerskap er ulike. Håper på det beste for deg ❤️

Anonymkode: b6488...6c6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kan være helt uskyldig. Jeg blødde ikke en dråpe blod i mitt svangerskap, men det endte dessverre med MA i uke 10. Alle svangerskap er ulike. Håper på det beste for deg ❤️

Anonymkode: b6488...6c6

Vi har prøvd i 2 år nå og jeg kommer til å bli helt knust hvis det ender i SA nå 😭

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Åhjelp, kjenner hjertet sank langt ned i magen nå 😭 da skal jeg ringe legen med en gang.

Jeg ville gjort det, om ikke annet enn bare for å være helt trygg på at det er en normal blødning! Om du ikke har smerter så er det etter all sannsynlighet helt uskyldig 💜

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde småblødninger (inkludert brunt blod/slim) både i det svangerskapet som gikk bra og det som endte i SA. Brunt blod er bare gammelt blod, sannsynligvis rester av den andre lille blødningen blandet med litt utflod. Ingen grunn til å krisemaksimere helt ennå, altså ❤ Det du beskriver er stressende men helt normalt, og så lenge det ikke tar seg opp til kraftig blødning med smerter så er det ikke noe som tilsier at du er på vei til å miste 🤞

Anonymkode: e8eff...63b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg hadde småblødninger (inkludert brunt blod/slim) både i det svangerskapet som gikk bra og det som endte i SA. Brunt blod er bare gammelt blod, sannsynligvis rester av den andre lille blødningen blandet med litt utflod. Ingen grunn til å krisemaksimere helt ennå, altså ❤ Det du beskriver er stressende men helt normalt, og så lenge det ikke tar seg opp til kraftig blødning med smerter så er det ikke noe som tilsier at du er på vei til å miste 🤞

Anonymkode: e8eff...63b

Nei har som sagt ingen smerter nå, hadde litt vondt i magen i går kveld men ingen blødning da. Får virkelig håpe at det bare er rester etter den bittelille blødningen jeg hadde. 

Skrevet (endret)

Etter mine småblødninger googlet jeg MASSE. Det jeg fikk ut av det er at det stort sett er uskyldig. Større blødninger kan også være uskyldig.

Hvis blødningen øker er det større rom for bekymring, men utfra det du beskriver (først friskt, så litt brunt/slim) vil jeg tro at dette kommer til å gå helt fint❤️

Endret av MiaHI
AnonymBruker
Skrevet
MiaHI skrev (33 minutter siden):

Etter mine småblødninger googlet jeg MASSE. Det jeg fikk ut av det er at det stort sett er uskyldig. Større blødninger kan også være uskyldig.

Hvis blødningen øker er det større rom for bekymring, men utfra det du beskriver (først friskt, så litt brunt/slim) vil jeg tro at dette kommer til å gå helt fint❤️

Da håper jeg du har rett 🥰 Skal snakke med jordmor for å være helt sikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...