AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #1 Skrevet 8. mars 2021 Trenger å få levert mat, jeg bor 30 min fra Oslo sentrum. Er i karantene. Hvilke kjeder leverer hjem og ikke er så veldig dyre? Kolonial kanskje, men er det andre som har bra utvalg og billigere? Det er samme når på dagen de leverer, er jo hjemme uansett Anonymkode: b1e17...77d
Cottontail Skrevet 8. mars 2021 #2 Skrevet 8. mars 2021 Jeg vil absolutt anbefale kolonial.no, og min erfaring er at de ikke er dyrere enn mange andre dagligvarebutikker. Og som du sier, når man uansett er hjemme kan man velge tidspunktet der levering er gratis eller nesten gratis. https://www.nettavisen.no/okonomi/test-av-matvarepriser-nesten-sa-jeg-vil-si-at-kolonial-kommer-best-ut/s/12-95-3423974539 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #3 Skrevet 8. mars 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Trenger å få levert mat, jeg bor 30 min fra Oslo sentrum. Er i karantene. Hvilke kjeder leverer hjem og ikke er så veldig dyre? Kolonial kanskje, men er det andre som har bra utvalg og billigere? Det er samme når på dagen de leverer, er jo hjemme uansett Anonymkode: b1e17...77d Det er ikke noe særlig bedre alternativer, med mindre det er noen små aktører i nærheten av deg, men det skal nok mye til at de er billigere. Men vil bare skyte inn at du bør sjekke karanteneregler (karantene, ikke isolasjon). Det er skummelt å si noe om dagens regler, fordi de endres mye og etter hvor du er, men tidligere var det greit med nødvendige turer på butikken selv om du er i karantene. Anonymkode: c952a...49b
atropos Skrevet 8. mars 2021 #4 Skrevet 8. mars 2021 Kolonial er helt genialt. Har brukt de selv da vi var i karantene. De har de tre første leveringene gratis for nye kunder, og ellers koster det ikke stort uansett.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #5 Skrevet 8. mars 2021 Takk for svar Vil helst unngå å gå på butikken og møte andre. Det er snakk om innreise karantene. Og dessuten har de ikke alt jeg trenger på den lokale butikken! Så da virker det som om kolonial er greit Anonymkode: b1e17...77d 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #6 Skrevet 8. mars 2021 Kolonial er nok billigst. (Med mindre spar eller meny har tilbud på noe du egentlig skal ha. Da sparer du fort inn leveringsgebyret deres. ) Alle disse leverer utenfor dør, og har bra utvalg og greie priser. Vi ender ofte med å bestille fra Meny, fordi de har bedre tilbud enn kolonial. Spesielt på de varene vi kjøper mye av. Ellers er Coop et alternativ, men de har både hjemleveringsgebyr og normale butikkpriser. Anonymkode: cf52f...bcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå