AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #1 Skrevet 8. mars 2021 Barnevernet var involvert i familien min fra så lenge jeg kan huske. Jeg fortalte både de fra barnevernet og behandleren min på bupa om hvordan det var hjemme. Jeg var ofte dekket av blåflekker og sår. Men barnevernet gjorde aldri noe! Jeg fikk endelig bo ett skoleår i fosterhjem, men måtte flytte tilbake. Ble kastet ut av foreldrene mine det året jeg fylte 16 og kunne få stipend. Jeg og alle søskene mine har i dag kompleks ptsd og andre psykiske vansker. Men jeg fatter ikke at ingenting ble gjort! Både skole, venners foreldre, besteforeldre og naboer sende bekymringsmelding. Men nei, vi måtte leve med å bli latterliggjort, hånet, truet, skremt, slått, tatt kvelertak på, sultet, innestengt, utestengt, forlatt i i veikanten langt hjemmefra, etterlatt hjemme uten penger og mat i ferier.... Kan man melde barnevernet på noen måte om at de totalt mislyktes, og kreve erstatning? Anonymkode: 24b50...00f 1
Anonymous 91 Skrevet 8. mars 2021 #2 Skrevet 8. mars 2021 Ja, det skader ikke å prøve ihvertfall. Lykke til 7
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #3 Skrevet 8. mars 2021 Anonymous 91 skrev (1 time siden): Ja, det skader ikke å prøve ihvertfall. Lykke til Men hvem skal man henvende seg til, politiet? Ts Anonymkode: 24b50...00f
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #4 Skrevet 8. mars 2021 Du må anmelde foreldrene dine. Det er straffbart å behandle andre mennesker på den måten. Anmeld selv om det har gått lang tid siden. Da kan du også søke voldsoffererstatning. Hvis du skal stille barnevernet til ansvar må du gå til sivilt søksmål.Her har ikke politiet noen rolle. Du må rett og slett kontakte advokat. Anonymkode: 4ef96...5cf 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #5 Skrevet 8. mars 2021 Foreldrene våre er blitt anmeldt for 3,5 år siden, men rettsaken blir utsatt og utsatt fordi en av dem stikker av. Har søkt voldsoffererstatning. Ts Anonymkode: 24b50...00f
Anonymous 91 Skrevet 8. mars 2021 #6 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Men hvem skal man henvende seg til, politiet? Ts Anonymkode: 24b50...00f Søk det opp på Google.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #7 Skrevet 8. mars 2021 Hva ønsker du å oppnå? Er det for pengene? Anonymkode: b5b40...af7 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #8 Skrevet 8. mars 2021 https://bufdir.no/Barnevern/Rettferdsvederlag/ Anonymkode: c6273...706
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #9 Skrevet 8. mars 2021 Hvis du ønsker å få penger med den begrunnelsen at barnevernet ikke tok deg fra familien, er det fullt mulig fordi dette er politisk etterspurt. Så bare kjør på, sier du at barnevernet ikke var ivrig nok - er det millionkompansjon med ganske gode sjanser! Det blir mye vanskiligere å få kompensasjon for ødelagte familie. Anonymkode: fbb15...fc8
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #10 Skrevet 8. mars 2021 * million erstatning Anonymkode: fbb15...fc8
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #11 Skrevet 8. mars 2021 38 minutter siden, AnonymBruker said: Hva ønsker du å oppnå? Er det for pengene? Anonymkode: b5b40...af7 Selvfølgelig 🙂 Anonymkode: fbb15...fc8 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #12 Skrevet 8. mars 2021 Etter å ha hørt om erstatningssakene til f.eks datteren i Alvdal saken, så tenker jeg for min egen del at det ikke er verdt påkjenningen en slik sak er. Anonymkode: 89a4c...e5f
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #13 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Etter å ha hørt om erstatningssakene til f.eks datteren i Alvdal saken, så tenker jeg for min egen del at det ikke er verdt påkjenningen en slik sak er. Anonymkode: 89a4c...e5f Selsagt verdt det også for å statuere et eksempel!!! Anonymkode: d88b1...807
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå