AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #1 Skrevet 8. mars 2021 Prøvde å få overskriften så kort som mulig. Hvor lite liv skal man kjenne før man kontakter føden? Spørsmålet er kanskje rart formulert. Er inne i uke 40 og kjenner knapt noe fra babyen. Og når jeg først kjenner noe er det så svakt at jeg faktisk ikke er sikker på om det var babyen eller jeg som pustet uregelmessig omtrent. Er så svakt og sjelden.. Sist kontroll hos legen var på fredag, da var lå pulsen på 120, og jeg fikk beskjed om at det var litt lavt, men at det ikke var unaturlig heller pga magen naturligvis er større og noe med noen hovedpulsåre.. Veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Har prøvd nå siden klokken 7 å drikke kaldt, poke i magen og ligge og kjenne etter, men kjenner ingenting. Anonymkode: d2929...2fc
ActiveChip Skrevet 8. mars 2021 #2 Skrevet 8. mars 2021 Med en gang! Det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite! 4
GulSitron Skrevet 8. mars 2021 #3 Skrevet 8. mars 2021 Ring føden, du. jeg kjente masse liv selv under fødsel 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #5 Skrevet 8. mars 2021 Uke 40 her og, og definitivt mindre liv i magen enn før. Føler ikke det er like lett å provosere frem bevegelser som før heller. Enkelte dager er det veldig veldig rolig, mens andre litt mer. I ditt tilfelle ville jeg ringt føden nå Bedre med en sjekk for mye enn en for lite! Anonymkode: 67347...e12
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #6 Skrevet 8. mars 2021 Tusen takk for alle svar. Ble en tur innom sykehuset for min del, og mini ble sjekket grundig med både ctg og ultralyd, og alt så bra ut heldigvis. Hørte mer bevegelser enn jeg kunne kjenne😅 Glad vi tok turen inn dit og fikk det sjekket, istedenfor å være hjemme med tankene og bekymringene😊❤️ Anonymkode: d2929...2fc 13
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #7 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk for alle svar. Ble en tur innom sykehuset for min del, og mini ble sjekket grundig med både ctg og ultralyd, og alt så bra ut heldigvis. Hørte mer bevegelser enn jeg kunne kjenne😅 Glad vi tok turen inn dit og fikk det sjekket, istedenfor å være hjemme med tankene og bekymringene😊❤️ Anonymkode: d2929...2fc Så bra at alt var som det skulle. Er så viktig at gravide tar det på alvor og ikke «venter og ser» for det kan utgjøre forskjellen mellom liv og død. Anonymkode: bbb1e...8e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå