AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #1 Skrevet 8. mars 2021 Hei 🙂 jeg og samboer venter vårt første barn sammen i begynnelsen av august. Fra før har jeg en jente som blir 5 år i august. Hun er hos faren annenhver helg. Har dere noe tips og eventuelt lesestoff til forberedelser ift henne? Hvordan vil det komme til å bli for henne å måtte reise til pappa annenhver helg mens babyen får være med meg «hele tiden» (hun er veldig mammadalt)? tips til mulig søskensjalusi og sjalusi for det overnevnte? Tips, erfaringer og råd til dette? 🙂 takk! Anonymkode: fc0e2...246
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #2 Skrevet 8. mars 2021 La barnet være involvert i å handle babyting, eller skru opp barneseng feks. La barnet følge med på utviklingen i magen, hvor stor barnet er. Lat som at babyen «kjøpte» en gave til storesøskenet når det ankom. Anonymkode: 0efe2...ac1
Glød Skrevet 8. mars 2021 #3 Skrevet 8. mars 2021 Kjøp boken Hvordan lager man en baby og les til henne. Min var året eldre da jeg fikk barn med ny mann. Det gikk veldig fint, babyen er 7 mnd nå og det har ikke vært noen gnisninger. Storebror har ikke noen problemer med å dra til faren, men jeg er forberedt på at det kan komme reaksjoner når han blir litt større og blir litt mer bevisst Andrea liv og ikke bare sitt eget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå