AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #1 Skrevet 8. mars 2021 Hei, tenker å studere innenfor økonomi til høsten. Vil ha en jobb hvor jeg for det første styrer litt selv, og for det andre noe som tjener bra. Tenker å først ta en bachelor for så å ta master rett etter det. Kanskje økonomi og administrasjon? Eller noe innenfor ledelse? Har lyst til å være en slags sjef eller leder. Hva tenker dere jeg bør studere? Har tenkt litt i retning mot finansanalytiker og finansmegler. Men hvor kan jeg studere dette, bortsett fra på BI? Og er matten vanskelig? Har 3 i matte nå. Anonymkode: 2a5b7...b7a
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #2 Skrevet 8. mars 2021 Har du vurdert turnusjobb? Led okøonomi/adminisrrassjon og ledelse får du ikke styre livet ditt før om lenge. Arbeidstid er 8-16 +overtid. Er du sykepleier så kan du bare ta vakter i perioder... Anonymkode: 306aa...db9
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #3 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har du vurdert turnusjobb? Led okøonomi/adminisrrassjon og ledelse får du ikke styre livet ditt før om lenge. Arbeidstid er 8-16 +overtid. Er du sykepleier så kan du bare ta vakter i perioder... Anonymkode: 306aa...db9 Har vurdert sykepleier lenge. Men tenker at «vil jeg faktisk jobbe på sykehus/sykehjem resten av livet?». Tanken på det får meg nesten til å bli deprimert. Vil ha en spennende jobb. Trenger ikke være fleksible arbeidstider, men ønsker en typ leder jobb. Kanskje ikke i starten, men hvert fall en master hvor jeg er på et av de øverste nivåene hvis jeg kan si det slik Anonymkode: 2a5b7...b7a 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #4 Skrevet 8. mars 2021 Revisor, og starte for deg selv. Anonymkode: 2ad6d...8bd 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #5 Skrevet 8. mars 2021 Begynn på økonomibachelor, se hvilke fag du liker. Ta master innenfor de fagene. Du trenger ikke planlegge alt på forhånd. Lag veien mens du går. Anonymkode: daa43...dbd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå