Gå til innhold

Kan jeg virkelig ha gjort noe galt? Blackout og totalt angst, og en mann som ikke tror på meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort historie. Vi var ute noen på fredag. Flere vennepar. Det ble tydeligvis veldig bratt. Husker jeg og mannen til venninna mi ble litt vel mye flørtete, men at det kun var på en morsom måte (iallefall fra min side) Jeg satt på fanget hans og vi flørtet visst veldig synlig og mye. 

Vi gikk merkelig nok på toalettet sammen, og de andre så det. Jeg husker ikke hvorfor vi gjorde det. Men dette er en mann jeg aldri hadde fått lyst på. Og ja, jeg har snakket med venninna mi, og beklaget oppførselen min. Men jeg visste og hun bekreftet det igjen at hun og mannen ikke er sjalu og bryr seg ikke om litt slik på kanten med andre. Også kyssing. 

Mannen husker visst heller ikke noe. Det eneste jeg husker er at jeg sitter på do, lenge. Og at vi snakker om alt mulig, ler og har det morsomt. Men ikke at vi kysser eller noe annet. 

Min mann har visst veldig vanskelig for å forstå dette. Jeg forstår han så klart, at jeg oppførte meg utrolig teit og at det var over streken. Men hvis vi hadde gjort noe, hadde jeg vel husket noen små glimt? 
Er vel ikke mulig å ha sex uten å merke det etterpå? 

Vi kom ut fra do sammen og vennene så oss, og vi prøvde ikke å skjule oss. Og vi visste tydeligvis også at de så vi gikk på do sammen. 

Føler meg rådvill. Knust. Livredd han går ifra meg hvis det kommer frem at jeg gjorde noe. Skal selvfølgelig stå for det da. Men føler bare sterkt på meg at vi ikke gjorde noe. 
Kan jeg få opp noe mer etter en stund?

Er dette skillsmissegrunn? Noen råd? Jeg er ikke ute etter empati. Forstår så klart reaksjonen hans. Jeg vil bare komme til bunns i det og bli ferdig med det. 

Kanskje han aldri kommer til å stole på meg igjen? Han er alt jeg vil ha. Forstår ikke hvorfor og hvordan jeg kunne bli så full og dum. Aldri opplevd slik før. Det merkelige er jo at jeg flørtet åpenlyst med han, og var jo klar over at min mann og vennene så oss. Så skjulte ikke noe. 

Vær så snill og hjelp meg😢 Hva kan jeg si og gjøre? 

Anonymkode: 0081a...f73

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok, du ble drita og da gjør man mye dumt. Alle har lov til å få en ny sjanse, og spesielt siden det ikke skjedde noe. Dere var jo 2 om å stikke på do... 

Vet du tenker det værste nå, men det er ikke så ille om du ikke har følelser for han og det ikke skjedde noe. 

Anonymkode: 6e5aa...d01

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ok, du ble drita og da gjør man mye dumt. Alle har lov til å få en ny sjanse, og spesielt siden det ikke skjedde noe. Dere var jo 2 om å stikke på do... 

Vet du tenker det værste nå, men det er ikke så ille om du ikke har følelser for han og det ikke skjedde noe. 

Anonymkode: 6e5aa...d01

Problemet er jo at jeg ikke husker alt for kvelden. Kan det ha skjedd noe? 
Hvis samleie, så hadde jeg vel merket det dagen derpå? Eller husket litt? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt blackout to ganger. Det er utrolig ekkelt. Man vet ingenting før man blir fortalt det. Den siste gangen hadde jeg sex, noe jeg ikke husker i det hele tatt. Heldigvis med en jeg stoler veldig på og har regelmessig sex med, så jeg er i det minste glad for at det skjedde med han. Eneste grunnen til at jeg vet om det er han jeg var med fortalte meg det. Jeg merket ingen antydning til dette i etterkant. Det er nesten så jeg ikke tror på det, men han har ingen grunn til å lyve om det, og han fortalte meg akkurat hva som skjedde.

Når dere er to stykker som har fått blackout så vet dere faktisk ikke noe som helst av hva som har skjedd i den perioden dere var alene. Det hjelper ikke å spekulere frem og tilbake. Du får jo bare være ærlig med mannen din og si at du ikke husker noe som helst, og at det du kan gjøre nå er å slutte å drikke så mye fremover og heller begrense deg til noen glass sånn at det ikke skjer igjen. Så får du høre hva han sier. 

Anonymkode: 1922d...89c

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Black out og tidstap ifht hukommelsen, kan også skje om du har fått noe i glasset ditt ! 

Anonymkode: 3029a...e48

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er dette skillsmissegrunn? Noen råd? Jeg er ikke ute etter empati. Forstår så klart reaksjonen hans. Jeg vil bare komme til bunns i det og bli ferdig med det. 

Det finnes ingen kriterier for det.

Mitt beste råd er bare at dere må snakke om dette alle tre involverte. Hvis mannen din også hadde blackout, så var dere vel begge litt frynsete i går?

Når de umiddelbare konsekvensene er sortert og diskutert bør dere kanskje begge snakke om hvordan dere fester slik at dere unngår repetisjoner.

Lykke til. Det ender gjerne godt.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde mannen du var på do med også blackout? Han husker nok noe? Jeg hadde klikket selv om min samboer hadde låst seg inn på do med en annen dame!

Anonymkode: a632f...bf0

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Når man er ute sammen, så må man vite å oppføre seg, slik at når man går hjem sammen, er begge fornøyde med kvelden, og har hatt det fint. Du har et ansvar for at mannen din har det bra på festen, og det samme har han for deg. Selvsagt skal man ha det gøy alene også, men er man et par, så har man også litt ansvar for at den andre har det bra. Ikke kun seg selv.

Du satt på fanget til venninnens mann, og dere flørtet åpenlyst, før dere forsvant på do og ble borte lenge. Hva skal man tro? Hva skal mannen din tro, hva skal vennene dine tro, og hva skal venninna di tro? Det er absolutt ingen grunn til at dere skal stenge dere inne på do sammen i lengre tid, så selvfølgelig tror alle at dere hadde sex der inne, etter å ha blitt kåte først.

Hva hadde du selv syntes og følt om mannen din gjorde det samme? Hadde venninna di på fanget, de flørtet åpenlyst, og deretter forsvant på do sammen? Hadde du syntes det var en trivelig og morsom fest? Hadde du gått hjem fra den festen med en god følelse?

Har du oppført deg sånn før? Uansett er dette oppførsel som passer bedre når man er ute etter en ONS, og ikke når man er gift/samboer og er ute med vennepar, der man bruker venninnes mann til flørt og bekreftelse på eget ego.

Anonymkode: 5a195...275

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

På tide med en hvit mnd.

Anonymkode: 8e97d...eb6

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det spiller vel egentlig ingen rolle om dere har gjort det, når dere var så drita fulle at dere ikke husker om dere har gjort det eller ikke.

Anonymkode: 69c76...99b

• Liker 1
Skrevet

Skjønner mannen din godt. Hadde tatt hatten min og dratt.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Ut fra hva du forteller høres det ikke ut som du har hatt samleie. Har du spurt de andre hvor lenge dere var borte? 

Anonymkode: db67c...e4a

AnonymBruker
Skrevet

Altså, det der hadde ikke vært greit for meg. Bare det å sitte på fanget til en annen ville vært over grensa. Å gå på do sammen.. Nei! 

Anonymkode: 75bea...f62

• Liker 11
Skrevet

Du husker jo glimt fra da du var på toalettet. Skulle tro du ville husket et samleie, når du husker litt av samtalen.

Og så tror jeg det er viktig å puste litt med magen. Ja, du har dummet deg ut, men du har ikke akkurat drept noen. Det er bare å legge seg flat og beklage, og bli enige om hvordan dere vil ha det framover. Og selvfølgelig innrette seg etter det.

Alle dummer seg ut av og til. Det er viktig å kunne tilgi både seg selv og hverandre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg reagerer på er at det er så greit for venninna om du sitter på fanget til mannen hennes, kysser ham ol. Det kan jo være det. Men det viktige her er jo hva du og din mann har avtalt. Og det sier du ikke noe om.

Anonymkode: 8e97d...eb6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For noen fjortiser tenker jeg. Hvorfor drikker du så mye at du blir helt løs i strikken? 

Anonymkode: 06985...21f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart vi fortsatt sliter med corona 🤦🏼‍♀️

Og det er langt over streken på oppførsel jeg hadde godtatt av partner.

Anonymkode: 70923...95e

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Sæd i trusa om ikke annet kanskje ?? 

Anonymkode: a818c...5b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hippogriff skrev (6 minutter siden):

Du husker jo glimt fra da du var på toalettet. Skulle tro du ville husket et samleie, når du husker litt av samtalen.

Og så tror jeg det er viktig å puste litt med magen. Ja, du har dummet deg ut, men du har ikke akkurat drept noen. Det er bare å legge seg flat og beklage, og bli enige om hvordan dere vil ha det framover. Og selvfølgelig innrette seg etter det.

Alle dummer seg ut av og til. Det er viktig å kunne tilgi både seg selv og hverandre. 

Nei, man har ikke drept noen, heldigvis for det.

Men man har flørtet og gått inn på do, og vært der med en mann som man har kåtet opp på forhånd, og sikkert vært kåt på selv også etter en god flørt på fanget!

Så hva skal man tro? Hun her husker jo ikke noe som helst, og hun vil ikke at de andre skal tro at de hadde sex. Men hun husker ikke. Etter en lang oppvarming på fanget av den andre og flørting, er det naturlig å tro for de andre at de forsvant på do for å ha sex. 

Anonymkode: 5a195...275

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sæd i trusa om ikke annet kanskje ?? 

Anonymkode: a818c...5b8

forutsetter at fyren fikk utløsning.

Nei TS, dette ville jeg ALDRI akseptert. Første dealbreaker er å bli så full. 

Anonymkode: a85f7...9ec

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...