Gå til innhold

Tynn penis om man får den gjennom en dorull?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tok dorullstesten, for å måle tykkelsen på penisen min. På ene dorullen fikk jeg den ikke inn, mens på den andre gikk den inn. Er det såpass forskjeller på dorull-hullene?

Anonymkode: 27399...29c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke se det med øye ditt?

Anonymkode: 5855a...eb5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan du ikke se det med øye ditt?

Anonymkode: 5855a...eb5

Kan se en helt normal en. Men det at jeg får den igjennom den ene dorullen tyder jo ikke på at den er så veldig tykk akkurat.

AnonymBruker
Skrevet

Alle peniser er normale.

Anonymkode: 0d5c2...ce9

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Spiller det noen rolle? Det er en fin tykkelse det. 

Ikke for godt når den er for tykk og det krever mer tid å få den inn 😛

Anonymkode: d4028...af9

AnonymBruker
Skrevet

Stiv eller slapp penis? Min mann får ikke inn sin i slapp tilstand. Regner med han er over gjennomsnittet tykk da? 

Anonymkode: f629c...eda

AnonymBruker
Skrevet

Stiv eller slapp penis? Min mann får ikke inn sin i slapp tilstand. Regner med han er over gjennomsnittet tykk da? 

Stiv selvfølgelig.

Tror 99% av mann får den gjennom slapp :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Spiller det noen rolle? Det er en fin tykkelse det. 

Ikke for godt når den er for tykk og det krever mer tid å få den inn 😛

Er 15 cm innafor deg i lengde? :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Stiv selvfølgelig.

Tror 99% av mann får den gjennom slapp :)

Kanskje derfor jeg ofte blir sår etter sex?

Skrevet

For stor penis for mange det der, de fleste kvinner liker omkrets, men ikke så stor

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er 15 cm innafor deg i lengde? :)

Ja, mer enn nok. Du er normal, ikke bekymre deg :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kanskje derfor jeg ofte blir sår etter sex?

Ja, høres ut som han har en gigantisk en. Er den lang?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, høres ut som han har en gigantisk en. Er den lang?

Tror ikke den er veldig stor. 15 i omkrets i slapp tilstand. Han er en grower, ikke shower. Vet ikke hva som er vanlig omkrets? Tror ikke han er veldig lang. Nok normalt der. Men den tykkeste jeg har vært med. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Tror ikke den er veldig stor. 15 i omkrets i slapp tilstand. Han er en grower, ikke shower. Vet ikke hva som er vanlig omkrets? Tror ikke han er veldig lang. Nok normalt der. Men den tykkeste jeg har vært med. 

Hallo, det der er jo gigantisk! Fiint for deg om du liker det men det er jo ikke hjelpsomt i en tråd for noen som er usikre på om de er innenfor normalen.

4.8 cm diameter i slapp tilstand er jo helt enormt dersom du/dere ikke har målt feil.

Anonymkode: 04064...e89

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Alle peniser er normale.

Anonymkode: 0d5c2...ce9

Dette er feil. Noen menn lider av mikropenis-syndromet. Det er en medfødt tilstand som er forårsaket av feilutvikling under svangerskapet.

Anonymkode: f3d8f...293

AnonymBruker
Skrevet

Er ulik størrelse på disse dorullene fant jeg ut idag, enkelte doruller er mye smalere enn andre.

Okei, det å putte den i doruller har vært nede på prioriteringslisten en stund, men tror uansett jeg ligger i grenseland med ~3.6 cm. Jeg har ikke målebånd men det er ikke så farlig, alle jenter er fornøyde :) Jeg har hørt om menn som faktisk har små, og jeg er sjeleglad for at jeg ligger i normalområdet og slipper å bekymre meg. Nå vet jeg ikke annet enn at du har mindre enn en eller annen dorull men det høres ikke ut som at dette egentlig er noe problem?

Når damer her sier at typen har 15 cm i slapp tilstand og er en grower er det bare å se bort fra det, om det er sant så snakker vi gigapenis her og noe jeg er sjeleglad jeg ikke har, er ikke så lett å bare smette inn noe på tykkelse med en colaboks for en kjappis...

Kunne som sagt hatt LITT tykkere for min del men heller det jeg har nå enn noe man ikke får inn. Deilig å kunne kjøre på.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hallo, det der er jo gigantisk! Fiint for deg om du liker det men det er jo ikke hjelpsomt i en tråd for noen som er usikre på om de er innenfor normalen.

4.8 cm diameter i slapp tilstand er jo helt enormt dersom du/dere ikke har målt feil.

Det tviler jeg på den er. Sa jo at jeg blir sår etter sex. Så tydeligvis ikke bra med for tykke peniser. Greit å få det fram. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det tviler jeg på den er. Sa jo at jeg blir sår etter sex. Så tydeligvis ikke bra med for tykke peniser. Greit å få det fram. 

Du tviler på at den er hva? Gigantisk? Den er jo objektivt sett det om den er 15 cm i omkrets slapp?

Jeg oppfattet ikke innlegget ditt som "negativt" til verken det ene eller andre sånn sett, så det er sagt. Beklager om det hørtes negativt ut fra meg, men det mannen din har er faktisk veldig stort/tykt.

Bra eller dårlig er smak og behag, vi er forskjellige, men objektivt sett er det stort :) Det er jo tykkere enn de fleste dildoer, og det er fortsatt "slapp". Snittet for erigrert ligger på rundt 11-12.

• Liker 2
Skrevet

Kan ikke de som lurer på det med størrelse google litt?

Skrevet

Er det virkelig forskjellige størrelser på doruller? Sikker på at du ikke prøvde en tørkerull?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...