AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1 Skrevet 7. mars 2021 Hypotetisk! Hvis du var sliten småbarnsmor (regner med det er noen her inne) og fikk mulighet til å ta inn på hotell alene i to overnattinger, hva ville du fylt tiden med? (Hvis du har baby: tenk at barna er så store at de klarer seg en helg uten mamma sammen med andre personer med trygg tilknytning) - det er korona, så det meste er stengt (inkl kino, restauranter) - hvilke tv-serier ville du evt ha binge watchet? - hva slags mat ville du ha bestilt (take away) - hjemmespa på badet? Hvilke produkter ville du trengt? - hvilke bøker skulle du lest? - hva ville du funnet på utendørs? (I Oslo, med Sosial distanse og det meste stengt) (spør fordi jeg planlegger en avlastningshelg for en veldig, veldig utslitt mamma som trenger en pause. Mammaen bor i Oslo, men jeg er ikke så kjent der. Vil gjerne ha noen forslag til aktiviteter klar til henne. Hun skal først og fremst slappe av og sove. Hun trives i eget selskap.) Anonymkode: 7eaff...f65 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #2 Skrevet 7. mars 2021 Herregud så snilt av deg! Høres jo fantastisk deilig ut, en drøm for både utslitte og ikke-utslitte mødre 💕 Jeg hadde nok kost meg mest på rommet alene. Tatt ansiktsmaske, fotmaske osv. Ligget i badekaret med badebomber, smurt meg med deilige kremer etterpå. Masse snacks og godteri i senga og sett på serier. Mest sannsynlig gått ut og hentet med noe digg mat til rommet. Jeg elsker indisk, så ville bestilt noe fra Jewle of India eller Mother India kanskje. Eller bare noe digg junkfood, en god burger og fries feks. Men mest av alt bare flatet ut i senga på rommet, spist godteri og sovet 😆 Igjen, så utrolig snilt av deg 💕 Anonymkode: 7c6ab...c6f 12
Kenelz Skrevet 8. mars 2021 #3 Skrevet 8. mars 2021 - hvilke tv-serier ville du evt ha binge watchet? Ser ikke på serier så blir vanskelig å svare på.. Hadde likt om det var fri tilgang til Netflix på hotellrommet og det låg en kasse med mye snop og snacks som jeg kunne plukke fra! Eks. Bueno sjokolade, ostepopp, paprika chips, nachos, brus, vin, etc. - hva slags mat ville du ha bestilt (take away) Kinamat!! Forrett, middag, dessert og tilbehør! - hjemmespa på badet? Hvilke produkter ville du trengt? Kjøpt produkter fra Rituals, Hammam SPA kolleksjonen. Eks. Badeolje, kroppsskrubb, kroppskrem, osv. Hadde også kjøpt kull ansiktsmaske fra namaste purify kolleksjonen og en hårmaske. Liker hun ikke eucalyptus duft så hadde jeg gått for JING kolleksjonen (i stedet for Hammam) som er mer nøytral. - hvilke bøker skulle du lest? Hmm, aner ikke! Er litt nysgjerrig på SE, osv. sine bøker. Ellers liker jeg å lese magasiner. - hva ville du funnet på utendørs? (I Oslo, med Sosialdistanse og det meste stengt) Kjørt rundt med elektrisk sparkesykkel og dratt innom diverse parker, men det er fordi jeg ikke er ofte i Oslo.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #4 Skrevet 8. mars 2021 Hadde ønsket meg en deilig pysj, tilgang på masse godt vann fra flaske, litt god hvitvin og en lett middag. Hadde sovet som en stein hele helgen👀 Det eneste som kunne gjort dette enda bedre hadde vært masasje/fotmasasje rett før leggetid. O lykke!!! Anonymkode: 6b5a8...46d 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #5 Skrevet 8. mars 2021 Dette gjør jeg fra tid til annen når jeg får avlastning (fordi jeg er en sliten alenemor selv) og anbefaler alle å gjøre det så vi får støttet hotellbransjen i denne tøffe tiden😁 For min del så brukes hotellovernattingene til å sove, spise god mat, smøre meg inn med gode kremer og se på noe tv mens jeg holder på med mobilen Anonymkode: dd186...d8c 5
tussatester Skrevet 8. mars 2021 #6 Skrevet 8. mars 2021 Massasjesteder er ikke stengt i Oslo 😁 send henne på DaiKai!
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #7 Skrevet 8. mars 2021 Så heldige dere er! Hilsen en annen sliten 100% alenemamma. Sist jeg hadde barnefri var i mars i fjor. En sånn helg er luksus. Anonymkode: c8028...394 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #8 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så heldige dere er! Hilsen en annen sliten 100% alenemamma. Sist jeg hadde barnefri var i mars i fjor. En sånn helg er luksus. Anonymkode: c8028...394 Er det vanlig å ha barnefri helg? Jeg er gift og vi har aldri det 🤪 Anonymkode: 9a6ee...638 5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #9 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det vanlig å ha barnefri helg? Jeg er gift og vi har aldri det 🤪 Anonymkode: 9a6ee...638 Samme sier jeg. Vi har aldri hatt det! 🤪Visste ikke at det var vanlig å ha noen som kan passe barna en hel helg eller én natt for den gangs skyld. Anonymkode: 7be86...b53 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #10 Skrevet 8. mars 2021 En hel dag på The Well. Anonymkode: 9f73b...532 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #11 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det vanlig å ha barnefri helg? Jeg er gift og vi har aldri det 🤪 Anonymkode: 9a6ee...638 Aldri hørt om noen som aldri har barnefri. Her er ungen på overnatting hos besteforeldrene minst en gang i måneden, og han har ikke fylt ett år. Ts, jeg hadde drukket enorme mengder vin. Anonymkode: bad04...f70 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #12 Skrevet 8. mars 2021 Jeg ville ikke likt å bli sendt på et hotell i Oslo nå i koronatiden uansett hvor sliten jeg er. Jeg ville først og fremst funnet ut hvor hun står på koronaskalaen før du planlegger noe slikt. Anonymkode: d4238...369 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #13 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aldri hørt om noen som aldri har barnefri. Her er ungen på overnatting hos besteforeldrene minst en gang i måneden, og han har ikke fylt ett år. Ts, jeg hadde drukket enorme mengder vin. Anonymkode: bad04...f70 Jeg har aldri hatt barnefri annet enn tiden barnet er i bhg. Barnet er nesten 4 år. Det er ikke alle som har egnet familie. Anonymkode: d4238...369 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #14 Skrevet 8. mars 2021 Ikke noe vanskelig å finne på noe når man er sliten småbarnsmor. Sove, sove, sove, lese et blad, sove mer, spise god mat og se en film på tv, sove mer. Nyte at det er HELT stille. Skulle det absolutt avbrytes av noe "aktivitet" hadde jeg gått for masasjetime. Anonymkode: 41cfa...a61 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #15 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har aldri hatt barnefri annet enn tiden barnet er i bhg. Barnet er nesten 4 år. Det er ikke alle som har egnet familie. Anonymkode: d4238...369 Trist for barnet. Anonymkode: bad04...f70 1
MollyJones Skrevet 8. mars 2021 #16 Skrevet 8. mars 2021 God pysj eller tilsvarende kosedress etc. Scrubb, ansiktsmaske og hårmaske. En serie som hadde passet: Good Karma Hospital på tv2 sumo - seks episoder i hver sesong og tre sesonger ute. Massasje! 90 minutter Smågodt, sjokolade, chips. Ellers hadde jeg satt pris på tiden - mest av alt. Jeg hadde ikke trengt så mye av det over, bare råderett over egen tid, måltider og å kunne se på tv og vite at man ikke ble forstyrret. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #17 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Trist for barnet. Anonymkode: bad04...f70 Nei, barnet har det helt fint. Det har et nært forhold til familien, men er aldri på besøk alene fordi familien ikke ønsker det. Sånn er det bare. Det er ikke synd i barnet av den grunn. Anonymkode: d4238...369 5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #18 Skrevet 8. mars 2021 Åh, så deilig det høres ut. Jeg ville hatt noen gode koseklær, velduftende bodylotion, ansiktsmaske og hårmaske. Jeg liker The Good Wife, fin serie å binge. Masse godis og snacks, en flaske rødvin, og kinamat. Ingen bøker, for sliten til det 😅 Om jeg måtte ut hadde jeg satt pris på å bare gå en tur i ro og fred Anonymkode: 50fbf...248
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #20 Skrevet 8. mars 2021 Så deilig! Tenker som mange skriver her at det er nok et poeng å ikke ha aktiviteter, men få være alene, slappe av og bestemme selv. Tre ting som ofte forsvinner i familiehverdagen. Og så kom det selvfølgelig noen bitre damer som måtte meddele at de aldri har alenehelg eller behov for det fodi de er glade i familien sin de! Hahaha, klassiker i slike tråder! Slår aldri feil! Anonymkode: d1221...758 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå