Gjest Gjest Skrevet 23. august 2005 #1 Skrevet 23. august 2005 Har kjøpt DVD-R plater. Er det mulig å brenne dem flere ganger??
Nella Skrevet 23. august 2005 #2 Skrevet 23. august 2005 Da står det på de i tillfelle, RW, rewriteable (det står for noe sånt).
Smashing Skrevet 23. august 2005 #3 Skrevet 23. august 2005 Hvis du skal brenne film fra film kameraet må du i hvertfall ha DVD+R plater. Det fant jeg ut etter å ha kjøpt noen pakker..... Ikke så inne i dette nei:)
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2005 #4 Skrevet 23. august 2005 Da står det på de i tillfelle, RW, rewriteable (det står for noe sånt). ← hmm.. Nei.. Det står bare DVD-R på dem.. Så da er det bare til engangs bruk!? Hvis du skal brenne film fra film kameraet må du i hvertfall ha DVD+R plater. Det fant jeg ut etter å ha kjøpt noen pakker..... Ikke så inne i dette nei:) ← Er der DVD+R og :klø: Hadde jo tenkt å bruke dem til å brenne film jeg har filmet med dig cam! Jeg er heller ikke helt inne i dette her- den digitale verden Må ta dem med til butikken og se om jeg kan bytte dem.
Cronos Skrevet 23. august 2005 #5 Skrevet 23. august 2005 DVD-R og DVD+R er to forskjellige formater. Ingen av dem kan skrives flere ganger. Forskjellen på de to består egentlig i hvilken din leser greier å lese (av disse to). Jeg har best erfaring med DVD+R. Skal du skrive flere ganger trenger du DVD-RW.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå