AUF Skrevet 27. september 2002 #1 Skrevet 27. september 2002 Jeg er gravid, aner ikke hvor langt på vei, for jeg gikk på p-piller, men mistet ikke "mensen". Merket det av at jeg fikk bekkenløsning. (tok en test da selvfølgelig) Og mamma driver og spør hele tiden, om det kommer flere snart. Ikke fordi hun vil det, jeg har to fra før, og alle vil at jeg skal vente til jeg er ferdig med skolen. Men hun vet like godt som jeg at jeg blir gravid bare jeg tenker på sex, med et p-pille barn fra før, og et glemte-prevensjon-barn. (gikk ikke på p-piller med andremann, glemte å bruke annen prevensjon...) Så, når hun spør så bare KLØR det etter å si at jo det er jeg!!!! Jeg har bestemt meg for å vente til jeg har vært til legen så jeg vet sånn ca hvor langt jeg er på vei. men har ikke bestillt time enda, for det er ganske uvirkelig for meg enda. Og tenk om det viser seg at ungen kommer i eksamenstiden!!!?? Jeg gruer meg til å få vite det!! Kanskje hun luktet lunta før meg... Har ikke sagt at jeg har fått bekkenløsning, da skjønner hun det med en gang! Flere som ikke har fortalt det og som holder på å sprekke???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå