AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1 Skrevet 7. mars 2021 Hei! Jeg har en kjæreste som tjener 1,7 mill i årslønn, god pensjonsordning, boliglån etc i en bank. Jeg er nyutdannet innen for helsevesenet og jobber turnus, skjæve arbeidstider, overtid på kvelds- og nattetider. Allikevel er lønnsslippen min nesten 5 ganger mindre enn hans. Vi bor sammen, ingen barn, men han vil at vi skal ha egen økonomi, dele likt på utgiftene etc. Han eier leiligheten vi bor i, som jeg bor gratis i. Jeg føler at jeg tjener mine penger så surt, og syns godt at han kan betale noe mere enn meg. Hvem her er enig i det? Anonymkode: 7a8f0...248
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #2 Skrevet 7. mars 2021 Kanskje du bør betale for deg selv ? Anonymkode: a1c2e...dff 19
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 7. mars 2021 Han betaler jo ganske mye mer enn deg ved at du bor gratis. Anonymkode: 7d2d0...e40 62
nordlending Skrevet 7. mars 2021 #4 Skrevet 7. mars 2021 Du bor gratis, og han vil at dere skal dele øvrig likt? Da betaler han jo mye mer enn deg fra før. Du sparer jo masse på å ikke betale leie. 21
IDGAF Skrevet 7. mars 2021 #5 Skrevet 7. mars 2021 Du bor gratis, og har derfor en ypperlig mulighet for å spare penger for å senere kjøpe deg inn i leiligheten. Det er ikke hans feil at du har valgt en utdanning/karrierevei som betaler mindre enn hva han har. 20
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #6 Skrevet 7. mars 2021 Han eier jo boligen også da.... Den stiger uansett i verdi Anonymkode: 7a8f0...248 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #7 Skrevet 7. mars 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hei! Jeg har en kjæreste som tjener 1,7 mill i årslønn, god pensjonsordning, boliglån etc i en bank. Jeg er nyutdannet innen for helsevesenet og jobber turnus, skjæve arbeidstider, overtid på kvelds- og nattetider. Allikevel er lønnsslippen min nesten 5 ganger mindre enn hans. Vi bor sammen, ingen barn, men han vil at vi skal ha egen økonomi, dele likt på utgiftene etc. Han eier leiligheten vi bor i, som jeg bor gratis i. Jeg føler at jeg tjener mine penger så surt, og syns godt at han kan betale noe mere enn meg. Hvem her er enig i det? Anonymkode: 7a8f0...248 Her var det mye urelevant informasjon synes jeg. Han tjener mer enn deg, så derfor mener du han burde betale for deg/mer enn deg. Noe han allerede gjør, siden du bor gratis. Tror du skal si deg fornøyd med bare det å bo gratis jeg, det er en stor utgift i seg selv. Han er din partner, ikke din far.. Anonymkode: 417dc...34d 16
Gjest loveli Skrevet 7. mars 2021 #8 Skrevet 7. mars 2021 Du bor gratis... På tide å være takknemlig for den muligheten og utnytte det til å spare deg opp EK.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #9 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han eier jo boligen også da.... Den stiger uansett i verdi Anonymkode: 7a8f0...248 Mener du han skal betale maten din og da? Når du ikke har utgifter på bolig kan du spare de pengene. Anonymkode: e51e0...f02 2
Gjest loveli Skrevet 7. mars 2021 #10 Skrevet 7. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han eier jo boligen også da.... Den stiger uansett i verdi Anonymkode: 7a8f0...248 Og? Han lar deg bo der gratis. Hvis det ikke er bra nok for deg kan du jo flytte ut og leie et annet sted (og stå for alle andre utgifter helt selv også, ikke dele de 50/50 sånn som nå). Endret 7. mars 2021 av loveli
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #11 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han eier jo boligen også da.... Den stiger uansett i verdi Anonymkode: 7a8f0...248 Helt enig! Anonymkode: 403fc...122 1
Fjaselina Skrevet 7. mars 2021 #12 Skrevet 7. mars 2021 Du kan ikkje kreve meir enn du får gjennom å bu gratis. Bruk muligheita til å spare egenkapital. 2
knulleGuden666 Skrevet 7. mars 2021 #13 Skrevet 7. mars 2021 Han er ikke glad i deg penger er tydeligvis viktigere, dump han
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #14 Skrevet 7. mars 2021 Han dekker allerede utgifter for deg i og med at du bor gratis. Boligutgifter er vanligvis folks største utgift, så du bør være glad til. Dersom dere en dag gifter dere eller får barn så kan dere diskutere å ha felles økonomi. Anonymkode: 9e7b2...282 4
Trolltunge Skrevet 7. mars 2021 #15 Skrevet 7. mars 2021 Du glemte å ta med i stereotype- "slik er kvinner, tro meg for jeg kan bevise det ved å være anonym på KG" -historien din at du er langt yngre enn ham, og falt for ham fordi han hadde status. Og stor penis. 😄 7
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #16 Skrevet 8. mars 2021 Du kan jo spare det du kunne betalt i husleie, slik at du får kjøpt deg din egen leilighet som du kan leie ut. Syns ikke du kan forlange noe når du allerede bor gratis. Anonymkode: 2f8c6...828 1
Chiubi Skrevet 8. mars 2021 #17 Skrevet 8. mars 2021 Han betaler alt, og du mener at han betaler for lite til fellesskapet? Mener du at han bør betale deg for å bo hos ham, siden han tjener mer enn deg? 1
newman01 Skrevet 8. mars 2021 #18 Skrevet 8. mars 2021 11 hours ago, knulleGuden666 said: Han er ikke glad i deg penger er tydeligvis viktigere, dump han Ja, det hjelper... Hun bor gratis og forventer at samboeren i tillegg skal betale maten hennes? Hvilke utgifter er det rimelig at den jenta skal ha? 2
knulleGuden666 Skrevet 8. mars 2021 #19 Skrevet 8. mars 2021 newman01 skrev (2 minutter siden): Ja, det hjelper... Hun bor gratis og forventer at samboeren i tillegg skal betale maten hennes? Hvilke utgifter er det rimelig at den jenta skal ha? Slik er det, menn som skal stå for det meste, slik har det alltid vært, kun nå den siste tiden alt skal være likt... Jeg hadde hvertfall betalt om jeg var glad i dama da jeg er en ekte mann, spesielt med en slik årslønn!
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #20 Skrevet 8. mars 2021 knulleGuden666 skrev (58 minutter siden): Slik er det, menn som skal stå for det meste, slik har det alltid vært, kun nå den siste tiden alt skal være likt... Jeg hadde hvertfall betalt om jeg var glad i dama da jeg er en ekte mann, spesielt med en slik årslønn! Ekte menn ønsker ikke å være horekunder eller sugardaddy'er. Anonymkode: ccade...dca 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå