AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1 Del Skrevet 7. mars 2021 For det er jo sånn at det er fett som ligger på ansiktet og. Dersom man går ned mye, vil fettet rundt nesa også forsvinne? Og ser nesa mindre ut da? Anonymkode: d1347...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #2 Del Skrevet 7. mars 2021 Nesa er vel i hovedsak brusk, og ikke noe som kan slankes? Dessuten fortsetter neser (og ører) å vokse så lenge man lever... Anonymkode: 94be5...e48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capybara Skrevet 7. mars 2021 #3 Del Skrevet 7. mars 2021 Tja, kanskje, hvis du veier 230 kilo hvorav nesa har 0,5 kilo overflødig fett? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knottogtott Skrevet 7. mars 2021 #4 Del Skrevet 7. mars 2021 Hørt det motsatte, at nesa blir større jo eldre man blir! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #5 Del Skrevet 7. mars 2021 Har også hørt at nese og ører alltid vokser. Derfor besteforeldre alltid har store ører og neser 🤷🏻♀️ Anonymkode: 9d99b...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #6 Del Skrevet 8. mars 2021 Ja, nok til at man vil se en forskjell. Veldig typisk at overvektige blir runde i ansiktet på grunn av økt underhudsfett, og tilsvarende at svært undervektige blir veldig "beinete" i ansiktet på grunn av tapt underhudsfett. Det er jo ikke så mye som legger seg på nesen akkurat, men nå skal det jo heller ikke mye til for å få en synlig forskjell. Anonymkode: f0942...723 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #7 Del Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): For det er jo sånn at det er fett som ligger på ansiktet og. Dersom man går ned mye, vil fettet rundt nesa også forsvinne? Og ser nesa mindre ut da? Anonymkode: d1347...182 Nesa vil heller bli lengre om man blir tynnere, den vil syns mer. Når jeg var tjukk så var nesa mi mindre synlig, men når jeg gikk ned i vekt så syns den enda mer pga kinna som fikk den til å se mindre ut ble jo slanket bort Anonymkode: 4f235...f50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #8 Del Skrevet 9. mars 2021 Når jeg gikk ned i vekt så ble nesa mi mindre også. Den så mer "hoven" ut på en måte, når jeg veide mer. Så ja, den blir mindre i volum ved vektnedgang. Anonymkode: 67089...3d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #9 Del Skrevet 10. mars 2021 Jeg syntes den ble større siden kinnene og ansiktet generelt ble mindre. Anonymkode: 5f166...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå