AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1 Del Skrevet 7. mars 2021 Har bare 10 dager lutealfase. Er det noen andre som har så kort, men har klart å bli gravid? Anonymkode: 603eb...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 8. mars 2021 #2 Del Skrevet 8. mars 2021 6 uker på vei idag, 10 dager lutealfase! Test positiv på 11dpo, mensen kom jo ikke den dagen uansett 🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #3 Del Skrevet 8. mars 2021 Niny skrev (2 timer siden): 6 uker på vei idag, 10 dager lutealfase! Test positiv på 11dpo, mensen kom jo ikke den dagen uansett 🤷🏻♀️ Åå, det gir meg håp 👏🏼 måtte dere prøve lenge før spiren satt? Gratulerer så mye 🥰 Anonymkode: 603eb...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #4 Del Skrevet 8. mars 2021 Hadde to sykluser med 10 dager lutealfase. Ble gravid syklus 3, men tok da B6(?) vitaminer. Anonymkode: 55e09...ce4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #5 Del Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hadde to sykluser med 10 dager lutealfase. Ble gravid syklus 3, men tok da B6(?) vitaminer. Anonymkode: 55e09...ce4 Husker du hvilken B6-vitamin du brukte? Forstått det slik at ikke alle er like effektive 🤔 Anonymkode: 603eb...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 8. mars 2021 #6 Del Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Åå, det gir meg håp 👏🏼 måtte dere prøve lenge før spiren satt? Gratulerer så mye 🥰 Anonymkode: 603eb...7ca Her gikk det på PP8 🤷🏻♀️ Hatt 2 kjemiske, der jeg fikk strek som forsvant etter en dag eller noe, så kom mensen.. Har tenkt på lutealfasen, så har prøvd wild yam som gav med 12 dager lutealfase. Men PP8 og 9 hadde jeg lovt min mann om å ikke gjøre noe, bare se det an. Tilfeldighetene hadde det til at det gikk da jeg var tilbake til 10 dager 😊 Og tusen takk! ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. mars 2021 #7 Del Skrevet 8. mars 2021 Ja, men jeg opplevde to spontanaborter Klarte å forlenge lutealfasen med to dager ved bruk av B6-vitamin, og da jeg ble gravid etter det fikk jeg også progesteronstøtte ved positiv g-test og da satt spiren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #8 Del Skrevet 9. mars 2021 Amatariel skrev (11 timer siden): Ja, men jeg opplevde to spontanaborter Klarte å forlenge lutealfasen med to dager ved bruk av B6-vitamin, og da jeg ble gravid etter det fikk jeg også progesteronstøtte ved positiv g-test og da satt spiren. Okei! Hvilken b6 tok du? Og hvor lenge? Skal man ta det hele syklusen, eller bare en viss periode i syklus? Anonymkode: 603eb...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9. mars 2021 #9 Del Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Okei! Hvilken b6 tok du? Og hvor lenge? Skal man ta det hele syklusen, eller bare en viss periode i syklus? Anonymkode: 603eb...7ca Èn tablett av denne hver dag gjennom hele syklusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #10 Del Skrevet 9. mars 2021 Ja - det gikk til slutt🙌🏻🙌🏻 Anonymkode: f2316...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #11 Del Skrevet 9. mars 2021 Amatariel skrev (3 timer siden): Èn tablett av denne hver dag gjennom hele syklusen. Jeg har bestilt denne https://www.med24.no/kosttilskudd/vitaminer/b-vitamin/b6-vitamin-pyridoxin/natur-drogeriet-b6-vitamin-50-mg-50-tabl Noen som har erfaring med den? Anonymkode: 603eb...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå