AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1 Skrevet 7. mars 2021 Like før jul - da det var noen lettelser i koronarestriksjonene - hadde jeg og samboeren min et par vennepar på besøk. Da bestekompisen til samboeren min kom sammen med sin samboer, "heiv" han seg omtrent om halsen på meg, og spurte samtidig "jaaa, det er vel greit med klem?" Jeg ble tatt så på senga at jeg ikke klarte å reagere annet enn med "jaaaa", og gjengjeldte klemmen. Samboeren min så det, og vi har ledd litt av dette i ettertid. Neste gang jeg og bestekompisen til samboeren min har møttes, har vi ikke klemma - jeg har ikke tenkt noe videre over dette, men har ikke følt at dette har falt seg naturlig nå i koronatid. Etter siste besøk kommenterte imidlertid samboeren min at jeg ikke hadde gitt kompisen hans en klem sist vi var på besøk hos dem. Jeg trodde han tulla, og tulla tilbake om at jeg selvfølgelig skulle gi kompisen en skikkelig bjørneklem ved neste anledning. Da jeg møtte kompisen i forrige uke, gjorde jeg imidlertid ikke dette. Dels fordi det ikke falt seg naturlig for meg, men mest på grunn av korona. Samboeren min kommenterte dette i ettertid, og uttrykte at det ville betydd så mye for kompisen. Jeg skjønner da at dette ikke lenger var tull, og spør om hva som er greia. Det viser seg da at kompisen har tatt opp denne "juleklemmen" i ettertid med min samboer, og spurt om det var galt av ham å klemme meg og om jeg reagerte negativt på dette. Det avkreftet min samboer. Jeg har fått litt dårlig samvittighet i ettertid, samtidig som jeg er mest overrasket. Vi snakker om en mann som i utgangspunktet er 30 +/-, og som normalt utviser en veldig selvsikkerhet (selv om jeg har hatt mistanke om at han innerst inne er veldig usikker). Har dere noen tanker om hva dette handler om? Anonymkode: 0235c...80b
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #2 Skrevet 7. mars 2021 Han er vel redd for å ha dummet seg ut for samboeren til bestekompisen sin da. Anonymkode: 96cb3...5dc 5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #3 Skrevet 7. mars 2021 Herregud... hva er dette for latterlig drama oppførsel?? legg ballen død og klem KUN når det føles riktig! Anonymkode: 3afd5...66c 9
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #4 Skrevet 7. mars 2021 Eh... Javel, så vennen var bekymret for å ha klemt impulsiv under korona, og spurte samboeren din om du syntes det var ille. Samboeren din sa nei, det gikk bra, hvilket det også gjorde. Det er jo end of discussion? Hvorfor i all verden skulle du klemme vennen mer nå? Vil samboeren din liksom at du skal bevise fysisk at det var ok? Altså, det at du ikke tok en litt overimpulsiv klem ille opp betyr ikke at dere nå er klemmevenner resten av korona. Det skjønner sikkert vennen også, det virker som om det er samboeren din som ikke skjønner det. Si det til ham. Anonymkode: c2827...3a7 7
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #6 Skrevet 8. mars 2021 Hjelpe meg... Tenk å bruke så mye energi og tid på å tenke på dette. Hjelpes. Anonymkode: ee4e4...007 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #8 Skrevet 8. mars 2021 Kansje han er usikker og sliter med noe? Virker litt sånn. Anonymkode: 274db...1ee
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #9 Skrevet 8. mars 2021 Er det mulig å legge så mye i en ikke sak? Da må jo livet være veldig utfordrende. Oppgjennom har jeg gått på så mange klemmetabber. Koronaklem (kjenner knapt noen so ikke har klart den det siste året), at man ikke kjenner personen godt nok, tror noen skal klemme når de skal kysse i lufta tre ganger, tatt noen i handa når de initierer en klem... Og sikkert vanvittig mye annet jeg ikke husker en gang. Anonymkode: 0fa95...aea 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #10 Skrevet 8. mars 2021 Herlighet, dette hadde vært en "ikke"-sak for meg. Hvordan får du og din mann hverdagen til å gå rundt ellers når dere stopper opp rundt tulleting som det der????????????? Milde moses Anonymkode: 214dc...ea8 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #11 Skrevet 8. mars 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Vi snakker om en mann som i utgangspunktet er 30 +/-, Og denne setningen her. Når det kommer til alder så er man i ikke i utgangspunktet f.eks 27 år. Man ER 27 år, det er ikke noe som kan justeres eller reverseres 🤭 Og +/-, hva mener du der? Er han 30- eller er han 30+?????? 🤣🤣🤣🤣🤣🤦♀️ Anonymkode: 214dc...ea8 1
LillEve Skrevet 8. mars 2021 #12 Skrevet 8. mars 2021 Hahha, og folk mener kvinner er dramatiske.. Jeg tror vi alle har driti oss litt ut en eller to ganger i korona-tider, og du har ingen grunn til å skulle bevise fysisk at det går bra, utover å fortelle at det går bra. Syns du gjør alt riktig.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #13 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Og denne setningen her. Når det kommer til alder så er man i ikke i utgangspunktet f.eks 27 år. Man ER 27 år, det er ikke noe som kan justeres eller reverseres 🤭 Og +/-, hva mener du der? Er han 30- eller er han 30+?????? 🤣🤣🤣🤣🤣🤦♀️ Anonymkode: 214dc...ea8 Vedkommende ønsker å anonymisere alder. Og fint hvis du lærer deg å holde deg til et spørsmålstegn, og 1-2 påfølgende emojis. Jeg klarer ikke å ta sånne som deg seriøst. Anonymkode: 70fc9...f37 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #14 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Og denne setningen her. Når det kommer til alder så er man i ikke i utgangspunktet f.eks 27 år. Man ER 27 år, det er ikke noe som kan justeres eller reverseres 🤭 Og +/-, hva mener du der? Er han 30- eller er han 30+?????? 🤣🤣🤣🤣🤣🤦♀️ Anonymkode: 214dc...ea8 For å irritere deg ytterligere; Jeg var ca30 her inne i mange år, og endret så til ca40. Alder er relevant i enkelte tråder, men å angi nøyaktig alder sammen med annen informasjon er fullstendig unødvendig om man ønsker å være mest mulig anonym. Anonymkode: 0fa95...aea 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå