Gå til innhold

Er det noen som har erfaring med vibrerende penisring fifty shades freed?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil kjøpe en penisring med vibrering for dama og synes den ser grei ut. Er det noen som har erfaring med den?

Eventuelt en annen type som er god, som kan kjøpes på Kondomeriet fysisk butikk?

Anonymkode: 35d91...171

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For min del så ble min slapp med vibrering rundt seg....noe mer stivhetsdrepende skal du lete lenge etter. Har prøvd med elektriske pulsringer, samme effekten. Ta heller å gi henne en vibrator for klitoris og ta henne når hun kommer.

Anonymkode: fb7f9...a8e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For min del så ble min slapp med vibrering rundt seg....noe mer stivhetsdrepende skal du lete lenge etter. Har prøvd med elektriske pulsringer, samme effekten. Ta heller å gi henne en vibrator for klitoris og ta henne når hun kommer.

Bryr man seg om damas nytelse bruker man og lærer seg å bruke penisring. Blir ikke det samme med vibrator! Vibrerende penisring er en gave til kvinnens seksuelle nytelse  :)

Anonymkode: f9d27...6be

Gjest Frøken Diamant
Skrevet

Den vibrerte lite og var kjedelig.Vi prøvde den en gang,siden da har den ligget i en skuff.

AnonymBruker
Skrevet
Frøken Diamant skrev (3 minutter siden):

Den vibrerte lite og var kjedelig.Vi prøvde den en gang,siden da har den ligget i en skuff.

Det hørtes ikke bra ut.

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er jo mye deiligere å kunne bli ridd frem til orgasme da istedenfor å måtte begynne å pumpe når hun kommer. Det er så knotete med den store vibratoren mens hun rir.

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Bryr man seg om damas nytelse bruker man og lærer seg å bruke penisring. Blir ikke det samme med vibrator! Vibrerende penisring er en gave til kvinnens seksuelle nytelse  :)

Anonymkode: f9d27...6be

Har du erfaring med en penisring med vibrasjon?

Anonymkode: 35d91...171

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...