Gjest Gjest_Håper_* Skrevet 23. august 2005 #1 Del Skrevet 23. august 2005 Hei Jeg må få lettet på trykket.. :-) første dag av siste mens var 20 juli og da sluttet jeg samtidig på p-piller. Ingenting har skjedd, jeg har tatt 2 tester som er negative. Jeg har murringer i magen hele tiden og tror jeg skal få mensen hver dag. siste helg den 13 august hadde jeg nok EL - det var noe slimete saker som kom ...(unnskyld) Så vi hadde sex den helgen, men nå sitter jeg her da og venter og venter og venter.. og klarer jo ikke å tenke på noe annet.. . Siste test tok jeg i dag - men den var så negativ så negativ.. Hva er vanlig? bør jeg ringe lege om jeg ikke har sett noe til tanta innen helgen?? Jeg skulle jo egentlig hatt mensen for over en uke siden.... trenger noen råd og litt oppmuntring.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 23. august 2005 #2 Del Skrevet 23. august 2005 Ingen grunn til å ringe lege nei. Det er helt normalt at ikke mensen kommer som ventet rett etter at en har sluttet med p-piller. Kroppen kan trenge en stund på å normalisere seg etter hormonpåvirkningene.... Om du tror du hadde EL 13 august, så kan du ta en test ca 14 dager etter denne dagen, da vil en ev graviditet kunne slå ut. Men igjen - det er helt vanlig det du opplever nå. Kan ta fra 6-12 mnd før du kan forvente å være normal igjen etter pilleslutt. Om du ikke har noen mens, eller positiv test innen 5-6 mnd ville jeg ha ringt legen - før det tviler jeg på at du vil få noe "hjelp"... (siden det er så normalt å ikke få mens på noen måneder etter pilleslutt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 23. august 2005 #3 Del Skrevet 23. august 2005 Signerer Chicuitas innlegg. Etter p-pilleslutt kan kroppen spille deg mange puss. Sånn er det bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå