Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir fyllesyk av ingenting, er ikke altid jeg trenger å drikke så mye for å bli fyllesyk😒 er det noe som hjelper mot det? Har prøvd veskerstatning  og allergitabeletter, de funker heller ikke, fynker det hoss dere? Har noen noe gode råd?🙈

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

DBFB8EC8-E579-4179-A234-6BD283E5A588.png

Anonymkode: d32e8...de2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå en lang tur. Grusomt i starten, men etter en times tid er ihvertfall jeg nye bedre.

Anonymkode: 9cecf...33c

• Liker 2
Skrevet

B vitaminer/ ølgjær, i dagene før du drikker.

• Liker 1
Gjest Smeltemann
Skrevet

Pils dagen derpå hjelper meget godt.

AnonymBruker
Skrevet

Paracet vann, cola og søvn.. eneste som funker her.

Anonymkode: 420ee...3c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brus type som Villa, paracet, gjerne også en shot vodka shot eller 2 i løpet av dagen

Anonymkode: f47ee...341

• Liker 1
Skrevet

Ikke drikke så mye at du blir fyllesyk, evt. bli yngre, spise før du drikker, ikke røyke/snuse,  drikke en grei dose med noe som det ikke er alkohol i før du legger deg osv. :vetikke:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Passer på å få i meg mat. Egg og bacon til frokost sammen med en kopp te. Ellers prøver jeg å sove mest mulig, drikke vann og få litt frisk luft. 

Anonymkode: 11c03...88d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forebyggende er nok dessverre viktigst. Ikke drikk noe du blir kvalm av, få i deg vann i løpet av kvelden sånn at du er tilstrekkelig hydrert og få nok søvn og en blanding av fett og næring dagen derpå. 

Anonymkode: c976b...c02

• Liker 1
Gjest Blinkie
Skrevet
Anonym1234456678( skrev (12 timer siden):

Jeg blir fyllesyk av ingenting, er ikke altid jeg trenger å drikke så mye for å bli fyllesyk😒 er det noe som hjelper mot det? Har prøvd veskerstatning  og allergitabeletter, de funker heller ikke, fynker det hoss dere? Har noen noe gode råd?🙈

Drikk surmelk før du begynner å drikke alkohol, da dette legger seg som en hinne rundt leveren. Fyllesyk: Spis en banan :) 

Skrevet

Drikke godt med vann utover kvelden (det leser jeg det som om du har gjort) og ALLTID spise før jeg legger meg er det som funker for meg :)

Og såklart, ikke drikke seg for full, og for min del, holde meg unna sprit.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke legg deg på stigende rus. Hold deg våken når du kommer hjem. Drikk vann, spis noe salt. 

Anonymkode: acfcb...683

AnonymBruker
Skrevet
Blinkie skrev (På 8.3.2021 den 10.00):

Drikk surmelk før du begynner å drikke alkohol, da dette legger seg som en hinne rundt leveren. Fyllesyk: Spis en banan :) 

😂😂😂

Anonymkode: c5d1f...37b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Drikk vann og spis tilstrekkelig utover kvelden og dagen etter. Velg alkohol som du ikke blir så fort dårlig av. Hva er det du pleier å drikke? Hva er det du har prøvd ut? Føler du at du blir like fyllesyk av alt? 

Anonymkode: 0417d...475

AnonymBruker
Skrevet
Blinkie skrev (På 8.3.2021 den 10.00):

Hvor har du hørt dette? Det høres ut som oppskriften på å bli dårlig. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor har du hørt dette? Det høres ut som oppskriften på å bli dårlig. 

Om surmelken forlater magesekken din og legger seg rundt leveren...jepp, da er du jævlig dårlig😂

Anonymkode: c5d1f...37b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke drikk så mye.

Anonymkode: 9ef44...8a7

AnonymBruker
Skrevet

Ta en slurk vann for hver slurk alkohol du drikker.

Dagen derpå er søvn det viktigste, en god frokost og drikke.

Er du skikkelig fyllesjuk og kvalm er potetgull,pizza og cola bra. Fett, salt og kullsyre er bra for en fyllesjuk kropp.

En god orgasme & sex hjelper utrolig godt!

Anonymkode: 543af...5a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...