Gå til innhold

De Neste på NRK

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det begynte nå kl 21:10. Flere som ser på?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så forrige lørdag. Synes ikke det var noe særlig 😅

Anonymkode: da835...ab3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det det programmet som er en krysning av Hver gang vi møtes og X factor?

Anonymkode: 4d32f...21a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Digger Márjá Mortensson. 

Anonymkode: 5a5cb...0ee

Skrevet

Hèlt grei søndagsunderholdning. Synes Lene Marlin er litt zzzz :Gjesp: Utenom dèt, er det foreløpig fine tolkninger :Nikke:

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Er det det programmet som er en krysning av Hver gang vi møtes og X factor?

Anonymkode: 4d32f...21a

Var der jeg tenkte og.. litt rart 

Anonymkode: 4dfee...e94

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det var et veldig kjedelig program, kommer ikke til å se de neste.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig. Og kleint at Sondre Lerche er så selvopptatt at han legger føringer for hvordan og hvor mye låtene hans kan endres..

Anonymkode: d1b9b...79f

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig bra program. Skal se alt :) 

Anonymkode: 76d15...ef5

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg syns de var veldig flinke og tolket låtene bra. Gleder meg til neste program. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ELSKER det. Har likt absolutt alle tolkningene, selv om jeg har hatt et nært forhold til mange av dem fra før. Ylva er bare wooow. Men enig i at det er litt kleint når Sondre skal legge føringer og "være streng". Hvis du ikke er interessert i tolkninger av sangene dine var dette helt feil program å være med på. Har sett begge programmene og foretrekker både Ylva og dePresno sine versjoner av hans sanger 😅

Anonymkode: 2effa...728

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.3.2021 den 0.44):

Jeg ELSKER det. Har likt absolutt alle tolkningene, selv om jeg har hatt et nært forhold til mange av dem fra før. Ylva er bare wooow. Men enig i at det er litt kleint når Sondre skal legge føringer og "være streng". Hvis du ikke er interessert i tolkninger av sangene dine var dette helt feil program å være med på. Har sett begge programmene og foretrekker både Ylva og dePresno sine versjoner av hans sanger 😅

Anonymkode: 2effa...728

Enig, Ylva er bare wow 😍

Anonymkode: 63a99...cdb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.3.2021 den 5.07):

Kjedelig. Og kleint at Sondre Lerche er så selvopptatt at han legger føringer for hvordan og hvor mye låtene hans kan endres..

Anonymkode: d1b9b...79f

Sondre Lerche er en nerd og perfeksjonist.

Anonymkode: 1a5a2...19a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes hun samiske hørtes veldig rar ut, sånn smurfe stemme . Klarte bare ikke å like det 😅

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Endre sin versjon av ''Sometimes'' var nydelig

Anonymkode: 76d15...ef5

Skrevet

Liker programmet. Passe langsomt uten drama. Fine versjoner også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.3.2021 den 22.05):

Synes hun samiske hørtes veldig rar ut, sånn smurfe stemme . Klarte bare ikke å like det 😅

Hun høres ut som et insekt! 
Helt grusomt, skikkelig nasal.

Skjønner ikke det med at de skal tolke sangene til disse norske artistene, så skal dem plutselig tolke artisten sin tolkning av Bob Dylans låt🙄🤷‍♀️

Anonymkode: 1fb72...993

• Liker 3
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig program. Har noen favoritter pga. foretrukket sjanger, men de sangene legges ut på Spotify og bare spoler NRK TV for de. Alt det pratet i mellom er bortkastete minutter av livet syns jeg, men noen liker Hurtigruten minutt-for-minutt også.

Anonymkode: 1d623...5d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er begeistret for Ylva (det var jeg også da hun var med på The Stream, eller hva det var), dePresno og Sebastian Zalo. Og jeg liker Ida Maria som programleder. Men jeg irriterer meg litt over gan fra Donkeyboy som har bestemt seg for hvordan artistene skal lage hans låt. Og like morsomt hver gang å se Magnus Grønneberg prøve å finne nye måter å svare alle sammen på "hvem var din favoritt i dag?" Han tør ikke å velge bort noen, stakkars. 

Anonymkode: 63723...d97

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er vanligvis begeistret for samisk musikk, og hadde håpet at Marja gjorde en bra tolkning av Styggen på Ryggen - men synes derimot sangen ble ødelagt. 

Likte tolkningene til Endre, dePresno og Sebastian best.

Anonymkode: b5efe...8bc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...