AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1 Skrevet 7. mars 2021 Har en hjørnetomt hvor det ikke er gjerde. Det er allikevel veldig tydelig hva som er hage da veien går langs. Barna i området har en tendens til å ta snarveien over der, og også gå gjennom vår hage (og hekk!) for å komme til en lekeplass, som det forøvrig er to andre veier å komme dit). Jeg har snakket til flere av dem flere ganger, og vurderer nå å si fra til det ene foreldreparet som jeg vet hvor et par av disse tilhører. I tillegg klatrer de opp i tilhengeren som står på vår tomt og leker oppi der. Det har de også fått tilsnakk for flere ganger. I dag snakket jeg til dem da de holdt på i hengeren. To minutter etter står jeg tilfeldigvis litt bak garasjen og hører dem spørre mamma om de kan "gå over der". Hun svarer ja. Da de gikk fem meter nærmere så de meg, da sa mammaen på slutten av setningen sin at "vi går på veien, vi". Disse ungene løper også gjennom hagen til venner av oss litt lenger nedi gata for å komme til et skogholt. Disse har også snakket til dem flere ganger. Er det noen vits i å snakke til foreldrene når de tydeligvis gir blaffen og nærmest oppfordrer dem til å krysse andres hager? Anonymkode: 24ad8...6aa 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #2 Skrevet 7. mars 2021 Du kan vel prøve, er jo ikke som om du har så mange andre alternativer. Anonymkode: 1b009...058 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #4 Skrevet 7. mars 2021 Sett opp gjerde, de kommer ikke til å forandre seg. Anonymkode: a16e4...a32 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #5 Skrevet 7. mars 2021 Sett opp strømgjerde 😎 Anonymkode: a3eab...78f 6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #6 Skrevet 7. mars 2021 Gjerde er fristende, men har lite lyst til å bruke tusenvis av kroner på at folk ikke kan oppdra ungene sine... Dessuten må vi ha port også for å hindre dem i å komme opp i hengeren... Skal la foreldrene få en sjanse til å snakke med dem etter at jeg gir beskjed. Var bare så veldig tydelig i dag at mor synes det er helt innafor hvis ingen ser deg... Anonymkode: 24ad8...6aa 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #8 Skrevet 7. mars 2021 Ta bilde av barna bakfra når dem sitter i hengeren og legg det ut på fb , etterlys eierne av barna i hengeren.😜 Anonymkode: e17ed...456 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå