AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1 Skrevet 7. mars 2021 Har holdt på med en fyr i en måned nå og vi er begge to veldig forelsket. Jeg er en person som kan sitte å snakke med han hver 5 minutt hver dag hele dagen. Vi snakker også flere timer på tlf annenhver dag. Vi bor litt langt fra hverandre og kan dermed ikke se hverandre hver dag bortsett fra i helgene. Nå er jeg redd for å skremme han vekk. Han har ikke sagt at dette plager han, men han bruker jo lengere tid nå enn i begynnelsen til å svare, og snakker vi på tlf så er det ikke like søtt som før, men sier dog at han ønsker at det blir oss med tiden. Spurte også istad om vi skulle ringes i kveld og han sa ja, etterpå. Er det for ivrig å ville snakke sammen sånn hele tiden, hver dag? Jeg vil ikke miste han da jeg liker han veldig godt. Men er blitt forelslet og da vil jeg bare snakke så mye som mulig med han. Han er over 30 bare så det er sagt. Anonymkode: 6a3c7...bdc
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #2 Skrevet 7. mars 2021 Jeg tror han må være veldig forelsket i deg. Jeg hadde løpt i motsatt retning for 3 uker siden, du er for intens. Anonymkode: a346d...22a 7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #3 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har holdt på med en fyr i en måned nå og vi er begge to veldig forelsket. Jeg er en person som kan sitte å snakke med han hver 5 minutt hver dag hele dagen. Vi snakker også flere timer på tlf annenhver dag. Vi bor litt langt fra hverandre og kan dermed ikke se hverandre hver dag bortsett fra i helgene. Nå er jeg redd for å skremme han vekk. Han har ikke sagt at dette plager han, men han bruker jo lengere tid nå enn i begynnelsen til å svare, og snakker vi på tlf så er det ikke like søtt som før, men sier dog at han ønsker at det blir oss med tiden. Spurte også istad om vi skulle ringes i kveld og han sa ja, etterpå. Er det for ivrig å ville snakke sammen sånn hele tiden, hver dag? Jeg vil ikke miste han da jeg liker han veldig godt. Men er blitt forelslet og da vil jeg bare snakke så mye som mulig med han. Han er over 30 bare så det er sagt. Anonymkode: 6a3c7...bdc Hvor gammel er du? Det er helt naturlig å ønske å snakke med den du er forelsket i hele tiden, men det går an og er ganske vanlig å begrense seg litt også. Hvis dere ringes annenhver dag (er det han eller du som ringer?), så tenker jeg at de andre dagene kan du gi litt space. Send evt. en melding morgen/kveld og si god morgen og god natt - ikke forvent et svar! Gi han muligheten til å ringe eller chatte med deg, sånn at det ikke bare er du som tar kontakt. Anonymkode: 13b97...f47 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #4 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvor gammel er du? Det er helt naturlig å ønske å snakke med den du er forelsket i hele tiden, men det går an og er ganske vanlig å begrense seg litt også. Hvis dere ringes annenhver dag (er det han eller du som ringer?), så tenker jeg at de andre dagene kan du gi litt space. Send evt. en melding morgen/kveld og si god morgen og god natt - ikke forvent et svar! Gi han muligheten til å ringe eller chatte med deg, sånn at det ikke bare er du som tar kontakt. Anonymkode: 13b97...f47 Jeg er 27. Jeg har alltid blitt litt obsessed når jeg blir forelsket. Ønsker kontakt hele tiden osv. Det er som regel jeg som spør om å ringes da jeg har en ting for å tenke negativt, at han ikke kommer til å ta initiativ osv. Så istede for å sette meg opp for avvisning er det jeg som har spurt. Han har dog pleid å si jaja selvsagt at han ønsker det. Men det kan jo hende han som sagt egentlig ikke ønsker det der og da. Anonymkode: 6a3c7...bdc 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #5 Skrevet 8. mars 2021 Vi var litt sånn første ukene, men så går det over til normalen. Vi har jo begge et liv utenom, og jobb. Det går ikke i lengden. Hadde også gått lei og blitt kvelt om det skulle fortsatt sånn. Men er fortsatt like glad i han altså 😊 Anonymkode: 83f6c...b86
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #6 Skrevet 8. mars 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er 27. Jeg har alltid blitt litt obsessed når jeg blir forelsket. Ønsker kontakt hele tiden osv. Det er som regel jeg som spør om å ringes da jeg har en ting for å tenke negativt, at han ikke kommer til å ta initiativ osv. Så istede for å sette meg opp for avvisning er det jeg som har spurt. Han har dog pleid å si jaja selvsagt at han ønsker det. Men det kan jo hende han som sagt egentlig ikke ønsker det der og da. Anonymkode: 6a3c7...bdc Da bør du absolutt forsøke å holde litt tilbake for å se hvordan han gjør det med initiativ.. Personlig hadde jeg blitt nokså kvalt, uansett hvor forelsket jeg var. Anonymkode: ddaf4...f56 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #7 Skrevet 8. mars 2021 Åååå,det er kjempeslitsomt 😂, for han.Sikkert derfor intensiteten hans er litt lavere. Jeg er romantiker til fingerspissene og elsker å gi og få oppmerksomhet. Men du vil tjene på, og motta mer,om DU ikke er den som er PÅ hele tiden 😉 Møtte en slik en i sommer,som ville ringe 5 ganger om dagen,og opptil 150 sms i tillegg 😳 Har brukt over et halvt år på å bli kvitt han 😂 Ikke gå i den fella- og lykke til med kjærligheten 🌷 Anonymkode: dd323...1da 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå