Gå til innhold

Å unngå parfymerte hud- og kroppspleieprodukter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Unngår du parfyme i hudpleie og/eller kroppspleieproduktene dine? Hvis ja, gjør du det fordi huden din ikke trives med parfyme eller fordi du ser på parfyme som unødvendig for huden og vil ha renest mulig produkter?

Selv unngår jeg det i ansiktet fordi jeg er så sensitiv. Tåler det på kroppen, men føler det unødvendig for huden.

Anonymkode: 31f60...716

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Unngår du parfyme i hudpleie og/eller kroppspleieproduktene dine? Hvis ja, gjør du det fordi huden din ikke trives med parfyme eller fordi du ser på parfyme som unødvendig for huden og vil ha renest mulig produkter?

Selv unngår jeg det i ansiktet fordi jeg er så sensitiv. Tåler det på kroppen, men føler det unødvendig for huden.

Anonymkode: 31f60...716

Nei. :)

Men når jeg jobber bruker jeg ikke parfyme da jeg vet at noen av de på jobben er sensitive mot slik lukt.

Anonymkode: 76032...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Prøver å unngå sterk lukt i ansiktet da jeg har tendenser til å reagere, men liker at hudpleien har litt lukt hehe

Anonymkode: e809d...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Unngår det pga sensitiv hud og reagere med kløe. I tillegg til at jeg blir veldig fort lei av lukta.

Har nå holdt meg til Anglamark serien i flere år fordi det er såpen som jeg reagerer minst på. Selv de såkalte intimsåpene lukter for mye. Og ja, jeg klarer ikke å bruke sminke etc pga sensitiviteten.

Bruker parfyme iblant, og da utenpå klær, ikke rett på hud.

Anonymkode: d7086...2cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...