AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1 Del Skrevet 7. mars 2021 Unngår du parfyme i hudpleie og/eller kroppspleieproduktene dine? Hvis ja, gjør du det fordi huden din ikke trives med parfyme eller fordi du ser på parfyme som unødvendig for huden og vil ha renest mulig produkter? Selv unngår jeg det i ansiktet fordi jeg er så sensitiv. Tåler det på kroppen, men føler det unødvendig for huden. Anonymkode: 31f60...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 7. mars 2021 #2 Del Skrevet 7. mars 2021 Unngår i annsiktet og underliv men ikke ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. mars 2021 #3 Del Skrevet 7. mars 2021 Unngår det lite, liker god lukt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #4 Del Skrevet 7. mars 2021 25 minutter siden, AnonymBruker said: Unngår du parfyme i hudpleie og/eller kroppspleieproduktene dine? Hvis ja, gjør du det fordi huden din ikke trives med parfyme eller fordi du ser på parfyme som unødvendig for huden og vil ha renest mulig produkter? Selv unngår jeg det i ansiktet fordi jeg er så sensitiv. Tåler det på kroppen, men føler det unødvendig for huden. Anonymkode: 31f60...716 Nei. Men når jeg jobber bruker jeg ikke parfyme da jeg vet at noen av de på jobben er sensitive mot slik lukt. Anonymkode: 76032...f30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #5 Del Skrevet 9. mars 2021 Prøver å unngå sterk lukt i ansiktet da jeg har tendenser til å reagere, men liker at hudpleien har litt lukt hehe Anonymkode: e809d...60e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #6 Del Skrevet 9. mars 2021 Unngår det pga sensitiv hud og reagere med kløe. I tillegg til at jeg blir veldig fort lei av lukta. Har nå holdt meg til Anglamark serien i flere år fordi det er såpen som jeg reagerer minst på. Selv de såkalte intimsåpene lukter for mye. Og ja, jeg klarer ikke å bruke sminke etc pga sensitiviteten. Bruker parfyme iblant, og da utenpå klær, ikke rett på hud. Anonymkode: d7086...2cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå