AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1 Skrevet 7. mars 2021 Hvordan tenker dere at muntlig eksamen kommer til å bli avholdt på vgs? Er veldig skeptisk.. Det er jo bare ne gruppe (7 stk ca) som kan komme opp i et fag med en faglærer. Hvis alle SKAL opp, så vil det ikke være mulig mtp antall lærere og antall fag man kan komme opp i. Jeg kan for eksempel bare komme opp i 4 fag, men det er flere som bare kan komme opp i færre fag. Hva tenker dere? Anonymkode: 57b40...fae
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #2 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan tenker dere at muntlig eksamen kommer til å bli avholdt på vgs? Er veldig skeptisk.. Det er jo bare ne gruppe (7 stk ca) som kan komme opp i et fag med en faglærer. Hvis alle SKAL opp, så vil det ikke være mulig mtp antall lærere og antall fag man kan komme opp i. Jeg kan for eksempel bare komme opp i 4 fag, men det er flere som bare kan komme opp i færre fag. Hva tenker dere? Anonymkode: 57b40...fae Jeg tipper det vil bli mer enn sju elever per faglærer. Det er ingen grunn til at en lærer kun skal ha elever opp i eksamen én dag i løpet av hele mai/juni. Jeg tror muntlig eksamen vil bli anholdt på langt flere dager enn tidligere - noe som jo er enkelt å få til når det ikke er skriftlige eksamener å ta hensyn til. Anonymkode: 3663f...da3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #3 Skrevet 7. mars 2021 *avholdt selvsagt; hehe - ikke anholdt! Autocorrect Anonymkode: 3663f...da3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #4 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tipper det vil bli mer enn sju elever per faglærer. Det er ingen grunn til at en lærer kun skal ha elever opp i eksamen én dag i løpet av hele mai/juni. Jeg tror muntlig eksamen vil bli anholdt på langt flere dager enn tidligere - noe som jo er enkelt å få til når det ikke er skriftlige eksamener å ta hensyn til. Anonymkode: 3663f...da3 Men hva hvis man er i karantene? Er det ikke uforsvarlig å si at man ikke kan studere etter vgs hvis man er nødt til å sitte hjemme? Anonymkode: 57b40...fae
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #5 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Men hva hvis man er i karantene? Er det ikke uforsvarlig å si at man ikke kan studere etter vgs hvis man er nødt til å sitte hjemme? Anonymkode: 57b40...fae Da får du vel legeattest. Da får man betinget opptak. Anonymkode: bea5a...160 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #6 Skrevet 7. mars 2021 Det vil ikke være mulig å få opp alle elever til muntlig eksamen, her har statsråden dumma seg ut. Tipper de åpner for muntlig-praktisk eksamen likevel. Anonymkode: 3cb0f...e28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå