Tomaten6 Skrevet 7. mars 2021 #1 Skrevet 7. mars 2021 Kan fortelle at samboerforholdet ble slutt for noen måneder siden.. Har hatt noe kontakt og sendt meldinger. Har truffet hverandre noen ganger og kan gi hverandre en klem. Jeg kjenner savnet og følelsene etter personen.. Men, siden det er lenge siden vi var sammen, så sklir vi ut som venner.. Veit liksom ikke om jeg takler å være venn, med noen jeg har elsket så høyt. Har enda følelser og dem sliter inni meg.. Kanskje vedkommende sitter med samme følelse? Trist sjel...
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #2 Skrevet 8. mars 2021 Lettere å komme over uten kontakt. Ellers blir det seigpining Anonymkode: 5c723...7f8 2
Tomaten6 Skrevet 8. mars 2021 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Lettere å komme over uten kontakt. Ellers blir det seigpining Anonymkode: 5c723...7f8 Ja, sette opp skilt til hytta hans. Åpent og velkommen inn.. hehe
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #4 Skrevet 8. mars 2021 Om han har gjort deg noe, så må du bare glemme han. Ta fokuset vekk fra han. Ikke hevnlyst engang. Den beste hevnen er å bare glemme han og gå videre. Anonymkode: 5c723...7f8 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #5 Skrevet 8. mars 2021 Å være bitter ødelegger kun deg selv Anonymkode: 5c723...7f8 1
Tomaten6 Skrevet 8. mars 2021 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Om han har gjort deg noe, så må du bare glemme han. Ta fokuset vekk fra han. Ikke hevnlyst engang. Den beste hevnen er å bare glemme han og gå videre. Anonymkode: 5c723...7f8 Ja eller nei.. Skjønner jo han har opplevd 2 dødsfall og var ikke seg helt selv den tiden.. Fikk noen stygge meldinger så, jeg ville tenke over hele greia...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå