AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1 Skrevet 7. mars 2021 Hei, Noen som har kjøpt leilighet som student alene/eller sammen? Jeg vil gjerne høre deres erfaring av det, og hvor mye EK du/dere hadde? Har du/dere kausjonist? Jobber du mye ved siden av studiene? Har du mye igjen av studiene? Takk for svar på forhånd! Anonymkode: 1d466...bef
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #2 Skrevet 7. mars 2021 Måtte ha kausjonist til tross for 40% EK og litt jobb ved siden av studier. Anonymkode: 6bb86...f12
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #3 Skrevet 7. mars 2021 Det er vel 5x inntekt, studielån tas ikke med, ettersom du ikke har den i 30 år. Tipper de fleste kjøper i studietiden får av foreldrene sine. Hadde aldri giddet å være så avhengig av pappa sine penger når jeg flytta hjemmefra og ikke kunne være fleksibel iht utveksling, reising etc Anonymkode: 76093...33d
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #4 Skrevet 7. mars 2021 Såpass ja! 40% var mye, når dagens krav er 15%. Men skjønner det blir annerledes når enn er student😊 Hadde håpet på å kjøpe om 1-2 år, men må kanskje legge det på hyllen til jeg er ferdig utdannet.. Anonymkode: 1d466...bef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå