Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og etter å ha lest den så begynner jeg seriøst å tvile på om det faktisk finnes menn som på ramme alvor mener at han aldri kunne vært utro. At hans dame/kone er hans eneste ene. Ble nesten litt deprimert,  for alle var så enstemmige i den tråden. Mange av de med kjærester og samboere, som de bevisst var utro mot uten  et snev av dårlig samvittighet.. virker som det å være utro er mer normalt enn å ikke være det? 😔

Anonymkode: e3cf1...3b6

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på hvem han er sammen med. Er han sammen med en han ikke er redd for å miste, er han kanskje utro. Er han sammen med en han er redd for å miste, så er han nok ikke utro.

Og så må man være den dama han er redd for å miste. 

Anonymkode: 40cf5...0d2

• Liker 2
Skrevet

Tankefeil å anta at utvalget i den tråden er representativt.

Uansett må vel da løsningen være å finne de som ikke er det? Uansett andel i befolkningen.

Å tro at man kan velge partner i blinde og finne gull er jo håpløst. Man må jo anta at ikke alle kan være den rette.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Den samme følelsen sitter jeg igjen med etter å ha lest diverse innlegg om utroskap her på KG. Jeg er mann og håper jeg aldri faller for fristelsen til å være utro. Så vondt vil jeg ikke min kjære, men kan man forsikre seg mot utroskap? Jeg unngår bevisst situasjoner der man kan bli fristet.

Anonymkode: b06d7...ae0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Må ikke ta alle under en kam! Man finner faktisk de dom mener kjærsten/kona er den ene og eneste. 

Anonymkode: d5b43...442

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ligger kanskje litt i navnet, men freak.no er ikke representativt for hvordan de fleste er. Da er det mye annet som er skremmende å lese der.

Man får mye av samme effekten på KG, hvis man skulle skape seg et bilde av kvinners holdninger til et og annet basert på KG, så vil det fort bli skevt.

Anonymkode: 06dd4...f1b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Freak er et reir av narkiser og folk med tvilsom moral. Ikke legg noe vekt på det. 

Anonymkode: 48d91...a7d

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Det er flust av menn som vil ligge med oss single så lenge begge parter er enige om å holde tett. Det er jo bare utroskap i det fleste tilfeller, de vil ikke forlate kona/samboeren/kjæresten. De vil ha spenning og variasjon.

Anonymkode: cae09...c90

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis er dette utrotullet på vei til å bli visket ut. Det viser omtrent alt i dag.

Anonymkode: 29ba1...c62

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Må ikke ta alle under en kam! Man finner faktisk de dom mener kjærsten/kona er den ene og eneste. 

Anonymkode: d5b43...442

Nemlig !  + at det er like mange kvinner som er utro. I hvertfall når man går opp i  litt høyere aldersgrupper.

Anonymkode: cf49f...047

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nemlig !  + at det er like mange kvinner som er utro. I hvertfall når man går opp i  litt høyere aldersgrupper.

Anonymkode: cf49f...047

Det sier seg jo selv. Hvis ikke hadde det vært et umenneskelig press på single kvinner og ikke noe på single menn.

Slik er det jo ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Freak.no har vel ikke de mest oppegående fornuftige personene. Kvinneguiden Skriver folk flest om problemene sine, tror ingen orker å skrive om hvor perfekte forhold de har. Ingen bryr seg om det.

Såklart en stor andel er kanskje sånn, men alle er ikke slik

Anonymkode: 83adc...2ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke akkurat medlemmer av freak.no er representativt utvalg av befolkningen. De jeg vet om som er medlem der er svært ressurssvake mennesker som alle ruser seg på noe ulovlig.

Anonymkode: 44cc8...ee1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og etter å ha lest den så begynner jeg seriøst å tvile på om det faktisk finnes menn som på ramme alvor mener at han aldri kunne vært utro. At hans dame/kone er hans eneste ene. Ble nesten litt deprimert,  for alle var så enstemmige i den tråden. Mange av de med kjærester og samboere, som de bevisst var utro mot uten  et snev av dårlig samvittighet.. virker som det å være utro er mer normalt enn å ikke være det? 😔

Anonymkode: e3cf1...3b6

Det er ikke bare menn som er utro.. Kjenner flere damer i 20-30 åra som skal til venninner. Men dem reiser et annet sted enn det dem sier.. Ser flere som selger seg og tjener kr..  Liksom en trend det har blitt i siste åra.. Ha seg med flest mulig, og reise hjem til partneren? 

Nei, er ikke slik jeg er vandt med. Har selv opplevd at samboer, har vært utro med eksen sin. Og det er sårende..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (16 timer siden):

Det sier seg jo selv. Hvis ikke hadde det vært et umenneskelig press på single kvinner og ikke noe på single menn.

Slik er det jo ikke.

Det er vel en betydelig andel utroskap der begge er i forhold.  

Anonymkode: e8443...535

AnonymBruker
Skrevet

For å si det sånn, min mann henger ikke på Freak...

Anonymkode: 2ea42...afe

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er vel en betydelig andel utroskap der begge er i forhold.  

Selvsagt, men det slår jo likt ut på begge sider, gitt at det er heteroseksuelt.

Skrevet

Bedre å forholde seg til statistikk enn en tråd på et forum med et særegent klientell. Og selv om statistikken varierer fra land til land, er det ingenting som tyder på at alle menn og alle kvinner er utro. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror de som har levd lenge nok, vet at de fleste har evnen i seg til å begå både umoral og forbrytelser, ved gitte forutsetninger.  Det er ungdommelig naivt å tro at du aldri havner i den situasjonen selv. Med alder og erfaring kommer forhåpentligvis forståelse og rom for å takle slike svakheter både hos seg selv, og andre.  Første bud, er å aldri ta partneren for gitt. Vær påkoblet hverandre.  M53

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg tror de som har levd lenge nok, vet at de fleste har evnen i seg til å begå både umoral og forbrytelser, ved gitte forutsetninger.  Det er ungdommelig naivt å tro at du aldri havner i den situasjonen selv. Med alder og erfaring kommer forhåpentligvis forståelse og rom for å takle slike svakheter både hos seg selv, og andre.  Første bud, er å aldri ta partneren for gitt. Vær påkoblet hverandre.  M53

👆Dette.👆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...