AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1 Skrevet 7. mars 2021 Og hva virker for deg? Har prøvd litt forskjellig kremer. Vil prøve noe annet da jeg føler jeg ikke blir kvitt det. Anonymkode: 344c9...98d
Gjest tranedatter Skrevet 7. mars 2021 #3 Skrevet 7. mars 2021 Bruker denne til hoder: Köp Ketoconazol Actavis, schampo 20 mg/g 100 ml på apotea.se Og denne til ansiktet: Köp klådstillande kräm från Cortimyk på apotea.se! Anbefaler også en tur til flink hudlege, der fikk jeg mange gode råd og hjelp.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #4 Skrevet 7. mars 2021 36 minutter siden, tranedatter said: Bruker denne til hoder: Köp Ketoconazol Actavis, schampo 20 mg/g 100 ml på apotea.se Og denne til ansiktet: Köp klådstillande kräm från Cortimyk på apotea.se! Anbefaler også en tur til flink hudlege, der fikk jeg mange gode råd og hjelp. Den kremen til ansikt har kortison - noe som ikke bør brukes over tid.. Har også prøvd Elidel med god effekt men vil prøve noe annet da den er litt skummel i lengden. Anonymkode: 344c9...98d
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #5 Skrevet 8. mars 2021 Hvor har du seboreisk eksem? Jeg har i øyebryn/rundt nesen, og i hodebunn hvis jeg bruker feile produkter. Kjøp deg Fungoral sjampo på apotek. Reseptfri og er egentlig en shampo men kan brukes i fjes også. Dvs, det er "egentlig ikke" en shampo, det er bare en slags anti-sopp vask til hår (og hud.) Ellers kan du lete etter produkter du trenger som er "fungal acne" trygg, da seboreisk eksem er en type sopp. Og nesten alt vi bruker av produkter, har ingredienser som soppen (dvs eksemen) "spiser" av. Anonymkode: 87762...8cd 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #6 Skrevet 8. mars 2021 Jeg merker at det blir bedre hvis jeg stresser mindre og får nok fysisk aktivitet. Det er også verre om vinteren når det er tørr luft så kanskje lurt å flytte til Bergen?😂 Anonymkode: 9f017...aa2 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #7 Skrevet 13. mars 2021 Har seboreisk eksem rundt nesen som kommer og går hele tiden. Fikk utskrevet en resept på Elidel som jeg synes hjelper veldig. Anonymkode: ede76...acb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå