Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble satt igang med nr 1 en uke før termin, men var sikker på at dersom det ikke hadde skjedd så ville jeg gå over termin. 

Denne gangen har jeg mer nedpress og kynnere enn med første og er redd for at denne gangen føder jeg før termin.

Når fødte dere nummer to? Merket dere mer kynnere og nedpress i det andre svangerskapet? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Første kom dagen før termindato. Hadde modningsrier i ca 2 uker og en del nedpress. 

Andre kom en uke over termindato, hadde rier i sikkert 4-5 uker og veldig nedpress samme tid. Hadde 2-3 cm åpning fra 4 uker før fødsel, mulig lenger, men ble ikke sjekket før da. 

Anonymkode: becb6...8c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde veldig mye kynnere med nr. to. Det var flere kvelder fra uke 30 og utover at jeg fikk kynnere eller noe som lignet de første riene fra første fødsel, men det roet seg når jeg la meg og slappet helt av. Jeg trodde jeg kom til å føde før termidatoen, og var redd for å føde før uke 37. Men lillesøster kom 40+4.

Anonymkode: 44001...d0f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde mye kynnere med nr 2. Merket ikke særlig til det med nr 1,mens med nr 2 startet det tidlig i svangerskapet og holdt på ganske kraftig resten av svangerskapet. Nr 2 ble født 12 dager før termin. 

Anonymkode: dd09e...23e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nesten 3 uker før termin.

Anonymkode: 3519d...108

• Liker 1
Skrevet

Nr 1 kom en uke før termin. Med nr 2 hadde jeg som deg massevis av kynnere og nedpress hele tredje trimester og var derfor overbevist om at han ville komme tidligere enn førstemann, men tvert i mot kom han faktisk på selve termindagen, altså en uke senere. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begge kom 4 dager over termin, da gikk vannet. Venter nr tre nå, tre uker til termin og håper han egentlig heller kommer 4 dager før enn over 😅 Sliten! 

Anonymkode: fae82...25b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...