Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å svømme, men har nå ikke gjort det på flere år pga digre lipødem-bein, cellulitter, slapp hud, komplekser, angst og traumer. Spørsmålet er: Finnes det badetøy som ikke er trangt/kort/viser masse hud - i så fall hvor? Har vurdert burkini, men er ikke muslim og redd for at jeg bare vil få enda mer blikk om jeg bruker det. 

Anonymkode: dd304...eaf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, den skjuler jo ingenting. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hun ser jo ikke akkurat naken ut? Uansett, hvem bryr seg om skavankene dine. Alle har sitt. 

Anonymkode: 81026...997

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det går an å kjøpe en badeshorts som menn pleier å bruke. Vanlig vid shorts utenpå en badedrakt. 

Anonymkode: 28e8c...78c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje det går an å kjøpe en badeshorts som menn pleier å bruke. Vanlig vid shorts utenpå en badedrakt. 

Anonymkode: 28e8c...78c

Det er ofte forbudt i svømmehaller på grunn av hygiene. 

Anonymkode: 68bcd...81d

AnonymBruker
Skrevet

Det eneste som vil dekke over armer og bein utenom burkini er jo våtdrakt. Evt er et faktisk ingen som bryr seg om hverken din eller noen andre sin kropp i svømmehallen, så det er ikke noen som kommer til å legge merke til deg om du bruker en vanlig badedrakt. Vi er ganske mange som ikke akkurat synes vi ser voldsomt sexy ut i badedrakt for å si det sånn. 

Anonymkode: d604e...6d7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan søke på kneesuit badedrakt. Kanskje du finner noe som passer til ditt behov.

Anonymkode: ef649...5eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en slik. Liker den, men små i størrelsene, så bestill en over det du bruker.

Screenshot_20210202-201507_Gallery.jpg

Anonymkode: 90e7c...74d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Trodde du ville ha badedrakt, siden det sto det i overskriften. Du er nok ute etter en våtdrakt👍🏼

Anonymkode: 46d80...4a4

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk bonprix.no, der har de endel badedraktkjoler, badeleggings etc.  Liker godt litt mer dekkende badetøy selv, lange tankinier, badeshorts/capri etc. 

Anonymkode: 15b71...220

AnonymBruker
Skrevet

Sist gang jeg var i bassenget, var det ei som badet i treningstights og sports-bh. 

Det var tydeligvis tillatt.

Anonymkode: 29510...ab5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ofte i badeland og bassenger rundt om i landet og folk i alle aldre med alle mulige kropper bader over alt.

Anonymkode: b99d9...7d0

AnonymBruker
Skrevet

Bruk en strømpebukse under badedrakten.

IMG_3142-e1477511439852-569x900.jpg

dsc00093.jpg

Anonymkode: b7c14...2d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hun ser jo ikke akkurat naken ut? Uansett, hvem bryr seg om skavankene dine. Alle har sitt. 

Anonymkode: 81026...997

Jeg bryr meg. Det er jo hele poenget.

Sjekk bonprix.no, der har de endel badedraktkjoler, badeleggings etc.  Liker godt litt mer dekkende badetøy selv, lange tankinier, badeshorts/capri etc. 

Anonymkode: 15b71...220

Takk! Der hadde de faktisk noe tror jeg. 

Trodde du ville ha badedrakt, siden det sto det i overskriften. Du er nok ute etter en våtdrakt👍🏼

Anonymkode: 46d80...4a4

Nei - den er jo helt stram. Jeg ser etter noe litt mer uformelig og dekkende. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bruk en strømpebukse under badedrakten.

IMG_3142-e1477511439852-569x900.jpg

dsc00093.jpg

Anonymkode: b7c14...2d8

Haha!

Skrevet

Hva med å kombinere en "kjolebadedrakt" med knelange treningstights (eller legglange, alt ettersom hvor det er bekvemt for lipødembeina at tightsen stopper) i samme farge som badedrakten? 

AnonymBruker
Skrevet
Ullvott skrev (28 minutter siden):

Hva med å kombinere en "kjolebadedrakt" med knelange treningstights (eller legglange, alt ettersom hvor det er bekvemt for lipødembeina at tightsen stopper) i samme farge som badedrakten? 

Ja, det har jeg vurdert. Lipødembeina starter ved anklene i en fin liten blubb. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...