Gå til innhold

Youghert..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er inne i en "spise-masse-youghert" periode, men lurer litt på hvor sunt youghert -egentlig- er. Vet det er endel sukker i det, så jeg lurer litt på hvilken youghert jeg burde velge fremfor andre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleulv
Skrevet

du kan jo velge de som er uten sukker f.eks :)

Skrevet

Velg Yoplait, de er uten sukker. Tine har jo kommet med de nye yoghurtene som har 20% mindre tilsatt sukker, men Yoplait er også et bedre alternativ pga det lave fettinnholdet. Pass på å kjøpe Yoplait 0,1% og ikke de andre, for den bomturen har jeg gjort før (de andre fra Yoplait inneholder minst like mye sukker som Tine sine).

Skrevet

Det er ganske sunt, men det staves "yåooughuurrtt"

Skrevet

Jeg spiser naturell yoghurt. Tilsetter usukret frukt og bær. Mye sunnere og mye bedre enn ferdigsukret yoghurt. Synes både smak og konsistens på naturell yoghurt er bedre enn lett-yoghurt.

Er du noen ganger i Sverige, har de et mye bedre utvalg av fettfattige og usukrede yoghurt enn de vi har.

Skrevet (endret)

Yoplaits 0,1% yoghurt er det beste alternativet, ettersom de inneholder fruktose i stedetfor sukker.

Endret av Tusseline
Skrevet

Yoghurt uten sukker er godt(yoiplait. ), det spiser jeg hver dag. Men den fra biola med eple og pære er også god.

Skrevet

Jeg synes Sans sin yoghurt med eple og pære er kjempegod!

Den er ikke helt sukkerfri, men den er da ikke så altfor gale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...