Celiclya Skrevet 23. august 2005 #1 Skrevet 23. august 2005 Jeg er inne i en "spise-masse-youghert" periode, men lurer litt på hvor sunt youghert -egentlig- er. Vet det er endel sukker i det, så jeg lurer litt på hvilken youghert jeg burde velge fremfor andre.
Gjest Lilleulv Skrevet 23. august 2005 #2 Skrevet 23. august 2005 du kan jo velge de som er uten sukker f.eks
Gjest 1111 Skrevet 23. august 2005 #3 Skrevet 23. august 2005 Velg Yoplait, de er uten sukker. Tine har jo kommet med de nye yoghurtene som har 20% mindre tilsatt sukker, men Yoplait er også et bedre alternativ pga det lave fettinnholdet. Pass på å kjøpe Yoplait 0,1% og ikke de andre, for den bomturen har jeg gjort før (de andre fra Yoplait inneholder minst like mye sukker som Tine sine).
Gjest Mito24 Skrevet 23. august 2005 #4 Skrevet 23. august 2005 Det er ganske sunt, men det staves "yåooughuurrtt"
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2005 #5 Skrevet 23. august 2005 Jeg spiser naturell yoghurt. Tilsetter usukret frukt og bær. Mye sunnere og mye bedre enn ferdigsukret yoghurt. Synes både smak og konsistens på naturell yoghurt er bedre enn lett-yoghurt. Er du noen ganger i Sverige, har de et mye bedre utvalg av fettfattige og usukrede yoghurt enn de vi har.
Tusseline Skrevet 23. august 2005 #6 Skrevet 23. august 2005 (endret) Yoplaits 0,1% yoghurt er det beste alternativet, ettersom de inneholder fruktose i stedetfor sukker. Endret 23. august 2005 av Tusseline
Lillesøster Skrevet 23. august 2005 #7 Skrevet 23. august 2005 Yoghurt uten sukker er godt(yoiplait. ), det spiser jeg hver dag. Men den fra biola med eple og pære er også god.
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2005 #8 Skrevet 23. august 2005 Jeg synes Sans sin yoghurt med eple og pære er kjempegod! Den er ikke helt sukkerfri, men den er da ikke så altfor gale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå