Gå til innhold

Hvilket tema hadde dere på 3års bursdag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer Peppe Gris, men det er så oppbrukt.

Anonymkode: 950b8...ac6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tema?? Vel, 3 årsdag. Bursdag.

Anonymkode: 40b73...170

• Liker 40
Skrevet

3-årsdag.

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke tema før 5-årsdagen. 

Anonymkode: ce138...301

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hiver meg på, tema? Her kommer vi til å drøye med det til barnet selv maser så mye at det ikke er til å unngå det.

Anonymkode: 12a50...d01

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Er bare i USA de har temabursdager. Det er bare slitsomt og tacky

Anonymkode: 9043e...aa1

• Liker 24
Skrevet

Vi hadde ikke noe spesielt tema før han hadde bursdag siste året i barnehagen, da han ble 5, da var det Ninjago. 😄 Før det var det ballonger, kake og hurra stemning. 

• Liker 1
Skrevet

Er jo litt kjipt for barnet med Peppa Gris bursdag hvis det er oppbrukt som tema, ja. Ser den... 😂

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde ikke noe tema før han skulle feire med vennene sine fra barnehagen. Det var da han ble 4. da hadde vi Paw patrol ballonger, kopper, servietter og kakepynt. I familieselskap har vi ikke hatt noe. 

Anonymkode: 7565a...aa0

• Liker 2
Skrevet

Jeg hatet temabursdager.

Hadde fire barn der konstant en skulle være sjørøver og en annen Harry Potter etc.  Til slutt ga jeg opp kostymer og sendte dem med penklær. De var selvsagt helt enig og følte seg finest da.

Når jeg selv inviterte gadd jeg da ikke kjøpe nye greier hver gang. Det ble salig miks av stæsj fra Nille de siste par årene.

Det enkle er det beste her.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe tema.

Anonymkode: 0e6fd...ddd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Temaet her har ganske enkelt vært bursdag. Før det ble mer fokus på miljøvern hendte det at det ble ytret ønske om motiv på papptallerkener/plastkopper/servietter. Å kjøpe en haug med engangs-stæsj gjør vi ikke mer (kun servietter). 

Anonymkode: a4cad...dae

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kos og glade barn.

Anonymkode: fc39d...684

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde sjørøvertema 🙂

Anonymkode: 3b488...eb6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kaker og ballonger og gaver 😅  men barnet valgte selv ut paw patrol papp-tallerkner. Men ikke noe gjennomført tema 

Anonymkode: 727d8...2cc

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hatt det for noen av ungene, eldste er 12. Bare kaker og brus, evt noe mat.

Anonymkode: 4e729...09c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tema? Hvilket tema? Vi hadde bare bursdagsfeiring vi. Visste ikke at det måtte være et tema.

Anonymkode: 041a8...69e

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Tema... alt skal bli så innmari amerikansk! Kaker, ballonger, is og godis, holder i massevis! Også kan det være at vi kjøper inn papptallerken og kopper, og velger da noe de er opptatt av. Men ikke noe temabursdag av den grunn mener jeg.

Anonymkode: 6279d...701

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...