AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #2 Skrevet 7. mars 2021 Hva er det med kona hans? Er hun syk? Så utrolig rart at de ikke tenker på barnet ditt akkurat nå, men fokuserer på hans kone. Vanskelig å forstå hva de tenker? Og spesielt at de ikke vil kommunisere og synes at du skal slutte med meldinger. Anonymkode: aa59b...185
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #3 Skrevet 7. mars 2021 Har du behandlet din svigerinne på en dårlig måte? Har hun en psykisk diagnose? Veldig rart at din bror ikke selv sier unnskyld på eget initiativ. Er dere ikke modne voksne? Utrolig rart at de ikke spør om hvordan det går med ditt barn!! Anonymkode: 95b04...bfc 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #4 Skrevet 7. mars 2021 Du utelater den viktigste delen av denne historien, nemlig hvorfor du er grunnen til at din svigerinne er langt nede. Anonymkode: 132de...984 12
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #5 Skrevet 7. mars 2021 Jeg forstår veldig godt at du må fokusere på barnet ditt på sykehus. Jeg kjenner ikke situasjonen, men ville tatt pause med meldinger en stund. La dem ta kontakt om de vil prate. Jeg har familiemedlemmer som sender mye meldinger, jeg kan bli sliten av det. Jeg sier ikke at det gjelder denne situasjonen, men om de ikke vil ha kontakt med deg akkurat nå er det lurt å ikke sende meldinger. Anonymkode: fd2ca...eea 2
Sunnys Skrevet 7. mars 2021 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du utelater den viktigste delen av denne historien, nemlig hvorfor du er grunnen til at din svigerinne er langt nede. Anonymkode: 132de... Endret 7. mars 2021 av Sunnys
Sunnys Skrevet 7. mars 2021 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva er det med kona hans? Er hun syk? Så utrolig rart at de ikke tenker på barnet ditt akkurat nå, men fokuserer på hans kone. Vanskelig å forstå hva de tenker? Og spesielt at de ikke vil kommunisere og synes at du skal slutte med meldinger. Anonymkode: aa59b...185 ❤️ Endret 7. mars 2021 av Sunnys
Sunnys Skrevet 7. mars 2021 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2021 (endret) Sunnys skrev (4 timer siden): Svigerinnen min har vært syk/ nede i kjelleren lenge.. og er sykmeldt. Jeg fikk en ganske kjip melding av henne ang en diskusjon mellom meg og min bror, dette blandet hun seg inn i, og jeg svarte henne tilbake.. hun fortsatte å sende melding til meg men jeg lot være å svare. Jeg ba om unnskyldning for at jeg var litt skarp på denne meldingen, men mente jo innholdet i den, bare sa det på en skarp måte. Ikke min feil at hun er langt nede. Hadde hun vært så langt nede som mamma mener burde hun ikke begynt med slike meldinger til meg i utg pkt. Men dette ser jeg fordi. ❤️ Endret 7. mars 2021 av Sunnys
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #9 Skrevet 7. mars 2021 Sunnys skrev (1 minutt siden): Alt dette skjedde for en uke siden, hun har vært sykmeldt lenge, og min bror har ikke kunnet vært på jobb på 2 måneder pga hennes helse. Dersom dette stemmer så er hun svært alvorlig syk, og du oppfører deg åpenbart tonedøvt. Anonymkode: 5bc77...02c 6
Gjest Dævendøtte Skrevet 7. mars 2021 #10 Skrevet 7. mars 2021 Sunnys skrev (Akkurat nå): Alt dette skjedde for en uke siden, hun har vært sykmeldt lenge, og min bror har ikke kunnet vært på jobb på 2 måneder pga hennes helse. Broren din blir ikke sykemeldt pga kona si i to måneder av ingenting. De har nok sitt å tenke på de også. Og kanskje de oppfattet dine meldinger om barnet ditt som en måte å late på som om alt var greit igjen, når de kanskje føler at det ikke er det. Ba de om oppdateringer fra deg om ungen din?
lillevill Skrevet 7. mars 2021 #11 Skrevet 7. mars 2021 Her må du være sterk for deg selv og ditt barn, og stå i det uten at din bror og hans psykisk syke kone må involveres synes jeg. Du kan feks sende melding til moren din og så kan hun skrive til din bror for eksempel, om du synes det er vanskelig å kommunisere med din bror og hans kone. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #12 Skrevet 7. mars 2021 For en dysfunksjonell dynamikk. Anonymkode: 6593a...cb6 3
Gjest Ordsmed Skrevet 7. mars 2021 #13 Skrevet 7. mars 2021 Det høres ut som broren din og kona hans har sitt å slite med, og akkurat nå har du ditt og slite med. Kanskje dere bare kan jobbe dere gjennom hver deres vanskelige situasjon uten å ha så mye kontakt akkurat denne gangen? Så kan dere møtes og snakke ut når alle har det litt bedre.
Nymerïa Skrevet 7. mars 2021 #14 Skrevet 7. mars 2021 Det er litt vanskelig å få taket på hvem som har gjort hva her, men jeg sier meg enig i at dette høres dysfunksjonelt ut. Jeg synes egentlig det er merkeligst med moren din. Først ringer hun deg og sier at svigerinna di er langt nede på grunn av deg, noe som ikke later til å stemme ut i fra det andre du skriver. Og så tvinger hun broren din til å be om unnskyldning. Og så sier hun at du skal slutte å sende meldinger. Moren din er den eldste personen i dette og burde ha vært den klokeste og den som har mest interesse av at folk kommer overens. Men det virker som om hun heller bensin på bålet. Jeg tror du skal konsentrere deg om barnet ditt og hvis andre prøver å presse deg til kontakt på noen måte så får du si at nå har du nok med barnet. Dere høres ut som en familie som har godt av en del luft mellom dere. 5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #15 Skrevet 7. mars 2021 Sunnys skrev (36 minutter siden): Alt dette skjedde for en uke siden, hun har vært sykmeldt lenge, og min bror har ikke kunnet vært på jobb på 2 måneder pga hennes helse. Og med den opplysningen vil jeg si det utvilsomt er du som mangler takt og tone her. Det er sjelden noen blir sykemeldt pga ektefelles sykdom, det er ganske alvorlig når det er realiteten i hele 2 mnd. Og der kommer du med et lass oppdateringer om egen unge over sms, ja du er egoistisk og evner ikke å se lenger enn din egen nesetipp. En mld ala "jeg har ringt dere begge da jeg ønsket å snakke om det som har skjedd, har nå dratt på sykehuset med NN som er ganske dårlig, men ta gjerne kontakt når dere har anledning" hadde vært det rette å gjøre her. Ringe ørten ganger og så sende meld om eget barn er tonedøvt, i beste fall. Anonymkode: 132de...984
Jadaomatte Skrevet 7. mars 2021 #16 Skrevet 7. mars 2021 Merkelig... Skjønte ikke så mye av dette, kan du forklare det fra start?
Sunnys Skrevet 7. mars 2021 Forfatter #17 Skrevet 7. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og med den opplysningen vil jeg si det utvilsomt er du som mangler takt og tone her. Det er sjelden noen blir sykemeldt pga ektefelles sykdom, det er ganske alvorlig når det er realiteten i hele 2 mnd. Og der kommer du med et lass oppdateringer om egen unge over sms, ja du er egoistisk og evner ikke å se lenger enn din egen nesetipp. En mld ala "jeg har ringt dere begge da jeg ønsket å snakke om det som har skjedd, har nå dratt på sykehuset med NN som er ganske dårlig, men ta gjerne kontakt når dere har anledning" hadde vært det rette å gjøre her. Ringe ørten ganger og så sende meld om eget barn er tonedøvt, i beste fall. Anonymkode: 132de...984 ❤️ Endret 7. mars 2021 av Sunnys
Sunnys Skrevet 7. mars 2021 Forfatter #18 Skrevet 7. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dersom dette stemmer så er hun svært alvorlig syk, og du oppfører deg åpenbart tonedøvt. Anonymkode: 5bc77...02c ❤️ Endret 7. mars 2021 av Sunnys
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #19 Skrevet 7. mars 2021 Bare la de være i fred.. Konsentrer deg om egen familie fremover Anonymkode: 1982d...0aa
Misanthropis Skrevet 7. mars 2021 #20 Skrevet 7. mars 2021 Du alene klarer jo ikke å gjengi en situasjon med all relevant informasjon for oss, så vi faktisk kan komme med vettuge råd til deg... noe du etterspør... så tipper du er dårlig til å se og forstå ting fra andres perspektiv. eller du faker at du vil ha innspill, du vil bare ha oppmerksomhet og strykes medhårs...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå